TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

MC2 Tortosa - La Cava

+9
ignasibaga
Olot
TramBlau
peps
Mitjans
jaume
fve
ostman
Sisu
13 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDl Abr 13, 2015 9:40 am

ignasibaga escrigué:
 Hola Pere i tots els demés.
 Això si que és una escruixida amb tant serjants.
riuuu riuuu super12 super12 super12
 Fins aviat, Ignasi.
I per fer les fotos he tret el rotllo d'estany, i 3 pesos de plom. El subjectar els llistons perquè s'assequi la cola blanca és molt aparatós, en altres construccions he tingut menys paciència i he utilitzat cola ràpida tipus loctite

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDj Abr 16, 2015 8:49 am

MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 N2o483

El sostre gairebé està acabat, tenia una tela guardada per folrar el sostre, tan guardada que ara no sóc capaç de trobar-la  nose , la seguire buscant  enfadat , no voldria pintar el sostre sense haver posat la tela

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33795

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDj Abr 16, 2015 8:59 am

Home, jo també veig que és millor que posis primer la tela i després la pintura, no pas al revés. humorw
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDj Abr 16, 2015 9:39 am

Jo no la tinc. nose nose

Està quedant de conya. ok ok

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDj Abr 16, 2015 9:49 am

Olot escrigué:
Home, jo també veig que és millor que posis primer la tela i després la pintura, no pas al revés. humorw

M'he embolicat una mica en dir-ho, em referia al fet que prefiro posar la tela per pintar-lo.

ignasibaga escrigué:
 Jo no la tinc.  nose nose

Segur? riuuu

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDv Abr 17, 2015 3:30 am

Hola jo tampoc ser on és la tela..però el que si ser és que no hi pujarà ningú per que està tot el passatge .. perdoneu l' expressió " a cagar"...

MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 Ljdqr

ja que millor anar al WC abans de pujar....

riuuuu  riuuuu  riuuuu  riuuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDv Abr 17, 2015 3:38 am

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDv Abr 17, 2015 4:20 am

riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDv Abr 17, 2015 5:24 am

No m'havia fixat, com no fan olor riuuuu

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDv Abr 17, 2015 8:45 am

Pere, el paper de WC tampoc els deus trobar per enlloc. riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu

Fins aviat, Ignasi
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDv Abr 17, 2015 8:51 am

ignasibaga escrigué:
 Pere, el paper de WC tampoc els deus trobar per enlloc. riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu
 Fins aviat, Ignasi
en ser personal de taller, gent curtida, utilitza paper de vidre i no es veu riuuuu

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDc Abr 29, 2015 8:42 am

Aquesta setmana he tornat a treballar en el MC2 després d'uns dies de no trobar-me bé

Pare tot abans d'acabar el sostre, no sabia si posar tela o pintar-lo, pel momneto li vaig posar air pasta per igualar la fusta
MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 29eq8vc

Aquest matí he polit el sostre i ho he decidit pintar de gris, no m'agradava com quedava la tela

MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 Op79ed

MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 33fdhy1

MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 16ll6ds

MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 Qxvrj8

I com es pot veure també he acabat la instal·lació elèctrica

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDc Abr 29, 2015 8:53 am

Hola Pere i tots els demés.

Celebro que et trobis millor.

Ha quedat molt bé, però si un dia es fon una llum de l'interior com la canviaràs?

Fins aviat, Ignasi
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDc Abr 29, 2015 9:07 am

No és difícil deixar anar la base encara que esta enganxada, de totes maneres els leds treballen molt folgats de voltatge

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDc Abr 29, 2015 8:01 pm

TramBlau escrigué:
Aquesta setmana he tornat a treballar en el MC2 després d'uns dies de no trobar-me bé

MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 29eq8vc

Pere

Molt millor aquest cartró per donar intimitat als que estan fent les seves coses.....

riuuuu riuuuu riuuuu

una feina genial et segueixo

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDj Abr 30, 2015 8:42 am

riuuu riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDj Abr 30, 2015 9:02 am

El cartró no era per tapar els caganers, és perquè em surten millor les fotos, de fet no em vaig fixar que sortien els obrers caganes, ahi tambe tinc algunes pintures i encara que no es veuen perquè aquestes si que queden tapades, mànegues d'aire, les caixes de greixos de MC2, llanternes ferroviàries i altres peces que estic fent a estones que es veuen com un munt de coses blanques que encara falten per pintar i que em reflectien massa la llum

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDv Maig 01, 2015 8:22 pm

TramBlau escrigué:
El cartró no era per tapar els caganers, és perquè em surten millor les fotos, de fet no em vaig fixar que sortien els obrers caganes, ahi tambe tinc algunes pintures i encara que no es veuen perquè aquestes si que queden tapades, mànegues d'aire, les caixes de greixos de MC2, llanternes ferroviàries i altres peces que estic fent a estones que es veuen com un munt de coses blanques que encara falten per pintar i que em reflectien massa la llum

Pere

Suspect Suspect Suspect a llavors es per no ensenyar secrets Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation angell angell

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDj Maig 07, 2015 8:50 am

MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 Zu2zbq

MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 Oigfop

Estic preparant la motorització, les peces ja les tenia fetes i ara he iniciat el muntatge, les caixes de greixos, els suports de les rodes i els tensors els faig en alumini, no estan acabats encara, per veure com queden els he presentat boca a baix, al reves es desmuntaria en no estar fixat pels cargols encara.
El motor està en un extrem perquè em permeti posar el cigonyal que dóna traccion a l'altre eix, ja seguire posant fotos més endavant amb els avenços.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDj Maig 07, 2015 9:36 am

Molt interessant aquesta motorització Pere. Ja posaràs més fotos
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDj Maig 07, 2015 10:15 am

Hola Pere.

Detalla-ho bé que això interessa.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli

Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 50
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDv Maig 08, 2015 3:59 am

Interessant sistema motor.
Un moviment de l'eix i transmet més pren el poder. Oi?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDv Maig 08, 2015 4:56 am

Hola Pere molt interesant aquesta motorització..nomès dur un motor...l'altre eix s'acciona amb un cardan???..te gir?? quina distancia te??

et segueixo!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDv Maig 08, 2015 6:46 am

Maxx_Rivoli escrigué:

El motor gira a 2500 rpm. amb una combinació de disinfi i corona que li dóna prou força

MALLET73 escrigué:
Hola Pere molt interesant aquesta motorització..nomès dur un motor...l'altre eix s'acciona amb un cardan???..te gir?? quina distancia te??

La cardan és molt simple, són dos disinfines units per un eix de 155 mm. que és la distància que hi ha entre eixos, Gira molt bé en R1. No té gir, encara que es podria donar-li una mica posant-hi una cardan de slot. El disinfin del motor i els dos de la cardan són iguals i els dos engranatges dels eixos són iguals, disinfi i corona

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitimeDv Maig 08, 2015 7:37 pm

TramBlau escrigué:

Maxx_Rivoli escrigué:

El motor gira a 2500 rpm. amb una combinació de disinfi i corona que li dóna prou força

MALLET73 escrigué:

gràcies Pere!!

mallet73

La cardan és molt simple, són dos disinfines units per un eix de 155 mm. que és la distància que hi ha entre eixos, Gira molt bé en R1. No té gir, encara que es podria donar-li una mica posant-hi una cardan de slot. El disinfin del motor i els dos de la cardan són iguals i els dos engranatges dels eixos són iguals, disinfi i corona

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava   MC2 Tortosa - La Cava - Página 4 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

MC2 Tortosa - La Cava
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 8Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent