El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dv Set 11, 2020 5:33 am
Ara que a baixat la calor segueixo amb el MC2, de moment avui he posat la il·luminació, el focus i la llum de gàlib s'encendran quan funcioni per endavant, i els llums internes amb pont de díodes
Ara tinc el sostre en construcció, però ho deixo per més endavant
Pere
A TOG y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dv Set 11, 2020 6:05 am
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dv Set 11, 2020 8:54 pm
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dl Set 14, 2020 12:30 am
El sostre ja està en construcció, ara paciència fins que s'acabi
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dl Set 14, 2020 12:57 am
Tens previst que l’interior sigui accessible, Pere?
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dl Set 14, 2020 1:18 am
Una mica per les portes, però només. Els propers dissenys faré que el sòl sigui extraïble, però no sabia com fer-ho, YouTube m'ha ajudat a veure com fer-ho
Pere
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dl Set 14, 2020 5:12 am
El sostre ja està cobert i polit, el proper planxa i pintura de l'sostre
Pere
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dl Set 14, 2020 10:28 am
Que guapo
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dl Set 14, 2020 6:31 pm
Aquest vehicle serà la pera!
TramBlau escrigué:
Una mica per les portes, però només. Els propers dissenys faré que el sòl sigui extraïble, però no sabia com fer-ho, YouTube m'ha ajudat a veure com fer-ho
Pere
En el meu cas, quan he volgut fer el terra desmuntable de la caixa, simplement he encolat uns llistonets a les cantonades, a on he collat el terra amb quatre visos.
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dj Set 17, 2020 9:49 am
Estic buscant el vídeo i no el trobo, coses de no marcar-lo com favorit, com ho tinc al cap aviat dibuixaré un projecte i miraré d'aplicar ja que ho recordo bé, tot i que seguire buscant, no era material ferroviari, eren camions i autobusos, però bé és gairebé el mateix segons models. Es tracta de posar ancoratges en els laterals interns per agafar ell terra amb cargols i aprobechar els seients per amagar-los, també perquè no es deformin seguir utilitzant les ancoratges de les peces com ara, però sense encolar clar
Pere
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dg Set 20, 2020 5:44 am
Poso punt ia part a la construcció de l'MC2, més endavant buscaré que motorització li poso
Pere
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dg Set 20, 2020 8:03 am
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dl Set 21, 2020 9:15 am
Olot escrigué:
+1
Mallet73
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dv Oct 23, 2020 1:50 am
Aquesta setmana vaig portar a làser els dos cotxes i el furgó de correus, hauria d'anar també a la fosa per acabar tot el de Sóller però pel COVID em van recomanar no anar i abans que acabin confinandonos vaig encarregar treball. Com he dit porti els dos cotxes de passatge i el furgó
Com em sobrava fusta i tenia més projectes he fet uns quants Papes Noel, uns ninots de neu i uns flocs de neu, coses perquè el meu nét pinti amb els colors que vulgui
I també uns furgons petits de dos eixos
I també 3 furgons petits de dos eixos, un amb caseta frens, i dos de càrrega
A tots els posaré enganxalls i rodament LGB.
Pere
A TOG li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dv Oct 23, 2020 1:58 am
Potser t’ho podrien enviar per correu? Així no tindries d’exposar-te per anar a la fosa.
M’encanta el que fas, Pere, però alucino amb la teva idea de fer el taller com a decorat per a fer les fotos. Les fotos queden genials així. Va ser una gran idea.
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dv Oct 23, 2020 2:29 am
Olot escrigué:
Potser t’ho podrien enviar per correu? Així no tindries d’exposar-te per anar a la fosa. M’encanta el que fas, Pere, però alucino amb la teva idea de fer el taller com a decorat per a fer les fotos. Les fotos queden genials així. Va ser una gran idea.
Estem en negociacions amb la venda de la casa i fins que no hi hagi una definició no vull tampoc tocar la llautó, necessito un mínim de 3 mesos i treballar molt en el soterrani, a més de l'COVID
Olot escrigué:
Potser només hi trobaria a faltar un calendari d’aquells a on si veuen senyores de bon veure...
Ja vaig provar amb la impressora que tinc, però queden molt borroses, massa borrasas
Pere
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dv Oct 23, 2020 8:39 am
Avui ja li he posat els protectors de l'radiador o dents de l'monstre
Ara ja té millor aspecte, ara a esperar que pugui posar-li motor i enganxalls
Pere
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dg Oct 25, 2020 12:52 am
El furgó de correus i un dels cotxes de passatge ja estan començats
Pere
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dg Oct 25, 2020 1:44 am
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dg Oct 25, 2020 2:38 am
Són 400 mm. sense toperas, el que es veu construït en els dos cotxes. En ells he utilitzat la tècnica que vaig veure per fer-desmuntables per terra, en el furgó correu no ho veig necessari i ja està enganxat, al cohe de passatge ja pondre fotos amb els detalls. Queda més net de parets al no veure els encastes en els baixos dels laterals, a més ho podré desmuntar. No és exactament el que vaig veure, ja que jo ho adapto segons la construcció, no sempre serà igual i intentaré anar-lo millorant
Pere
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dg Oct 25, 2020 8:42 am
Aquí n'hi ha que treballen!!
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Dg Oct 25, 2020 10:30 am
No te res a veure, pero com a curiositat avui m arribat un escrit d un bon amic tortosi, que descriu que la ciutat de Tortosa va arribar a tindre 10 estacions de ferrocarril . Cal aclarir que era a l epoca on Camarles L Aldea i algun mes formaven part del municipi de Tortosa.
Alexandre
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Ds Nov 21, 2020 6:02 am
Aquests dies no va treballar molt a l'estar pendent d'altres coses, però li dedico tot el temps que puc als tranes. Els dos cotxes de passatge C-4 i C-6 segueixen per bon camí, aviat els pondre finestres i sostre, també un parell de leds d'il·luminació interior
el C-6 està una mica endarrerit que el C-4 però no és molt important, els s'acabés a el mateix temps
El furgó d'equipatges i correus la setmana que entrem començaré amb les portes i panys de portes, quatre detalls més i a començo a posar sostre
Pere
A Olot, TOG, KTK y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: MC2 Tortosa - La Cava Ds Des 12, 2020 7:51 am
El sostre s'està assecant, demà es podrà veure acabat, l'encofrat per subjectar el sostre mentre seca funciona molt bé, amb una mica pes i algun sergent suau resta subjecte a lloc