| Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava | |
|
+8Martyn jordi Maxx_Rivoli MALLET73 TramBlau Olot Sisu alejandro sasplugas 12 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dj Jun 18, 2015 7:21 am | |
| Sense voler ni de lluny comparar la feina artesana del amic Tram Blau amb aquesta foto,a la que li trobo una certa semblança als automotors del Tortosa la Cava,es per aixo que la he posat aqui. Dons aixo es el resultat de empalmar dos vagons curts de LGB i amb la ajuda de 2 bogies tranviaris a sortit aquest automotor que donarà servei al nostre circuit de La Vilella Baixa. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dj Jun 18, 2015 7:35 am | |
| Trobo que és un vehicle fantàstic i com sempre demostres que tens una gran imaginació. Molt interessant i la manera de no veure sempre el mateix material per tot arreu. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dj Jun 18, 2015 8:17 am | |
| M'agrada.
M'imagino que és fet totalment amb peces LGB (radiadior, fanals, seients, etc, etc etc), oi? | |
|
| |
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dj Jun 18, 2015 9:36 am | |
| Si, efectivament ,radiador del Zaragoza LGB , els focos de maquines de vapor, seiens dels coches originals i bogies del tranvia americà., sols he costruit els tabliers i caixes simulant els motors, amb tubos i caixes de pastilles,enllumenat interior amb bombetes i focos amb leds,posats verticals per amortir una mica l`intensitat, Algunes coses comprades a Ebay i altres del caixò-
Fins la propera. | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dv Jun 19, 2015 1:43 am | |
| Ho trobo fantàstic, amb els vagons de LGB es poden fer veritables obres d'art de automotors
Pere | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dv Jun 19, 2015 2:52 am | |
| - alejandro sasplugas escrigué:
- Sense voler ni de lluny comparar la feina artesana del amic Tram Blau amb aquesta foto,a la que li trobo una certa semblança als automotors del Tortosa la Cava,es per aixo que la he posat aqui. Dons aixo es el resultat de empalmar dos vagons curts de LGB i amb la ajuda de 2 bogies tranviaris a sortit aquest automotor que donarà servei al nostre circuit de La Vilella Baixa.
ja ho deia jo que ens ensenyaries coses "GUAPES!!", m'agraden molt els automotors !! molt bona feina de caixó!! salutacions mallet73 | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dv Jun 19, 2015 5:52 am | |
| | |
|
| |
jordi Trenjardinaire
Ubicació : barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 06/08/2014 Nombre de missatges : 332
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dv Jun 19, 2015 10:41 am | |
| Precios, felicitats, per la bellesa i l´estil molt maco. Espero veure´l algun dia en viu | |
|
| |
Martyn Jardinaire
Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK Edat : 67 Data d'inscripció : 17/03/2015 Nombre de missatges : 59
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Ds Jun 20, 2015 12:22 am | |
| Aquest és un model enginyós - un ús intel·ligent dels diferents components per produir un automotor que capta molt bé les característiques de la via fèrria Tortosa / La Cava. Bravo | |
|
| |
fve Comptador de reblons
Ubicació : Jafre / Barcelona Edat : 66 Data d'inscripció : 22/10/2012 Nombre de missatges : 3146
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Ds Jun 20, 2015 7:37 am | |
| Felicitats per l'automotor, m’agrada. Quan el vaig veure a part de recordar-me el del carrilet de La Cava i a alguns dels mallorquins, també em va fer pensat amb aquest! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Ds Jun 20, 2015 8:40 am | |
| Eduard i a tots els que demostreu que aquest automotor a despertat el vostre interes ,os agraeixo els vostres comentaris, i a la vista del foto que has posat ,que desconeixia totalment,
el semblant es realment notable, A mi tambè m`encanten la quantitat d`andromines que es van arribar a costruir en aquells anys en que l`enginy i la neçecitat obligaven a fer rodar cualsevol cosa per les vies.
Gracies a tots- | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Ds Jun 20, 2015 8:51 am | |
| D'aquí aquella frase que a mi m'agrada tant: "la necessitat crea l'enginy" | |
|
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Ds Jun 20, 2015 8:53 am | |
| Una "bixu" molt interessant, per on circulava
Pere | |
|
| |
fve Comptador de reblons
Ubicació : Jafre / Barcelona Edat : 66 Data d'inscripció : 22/10/2012 Nombre de missatges : 3146
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Ds Jun 20, 2015 9:22 am | |
| L'automotor és un De Dion Bouton, de la línia Hedjaz en el tram sirià d'aquest ferrocarril. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Ds Jun 20, 2015 9:34 am | |
| És una peça encantadora, aquest automotor assiri. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Ds Jun 20, 2015 9:42 am | |
| - fve escrigué:
- L'automotor és un De Dion Bouton, de la línia Hedjaz en el tram sirià d'aquest ferrocarril.
Interessant ,gràcies Pere | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Ds Set 10, 2016 11:50 pm | |
| Hola Alexandre, tens alguna foto de com vas fixar el motor al xassís?. Surt a dins de la cabina?. | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| |
| |
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dg Set 11, 2016 12:45 am | |
| Si vols fer-ho en fusta et faig els plans en AutoCad, és fàcil i gairebé tot en a 3 mm. el de 1,2 mm és molt poc
Pere | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dg Set 11, 2016 12:57 am | |
| Ja fa temps que tenia pensat fer un vehicle autopropulsat però a partir de vagons Toytrain, modificant, adaptant, etc. Ara ja tinc els vagons que faré servir de punt de partida (els buscava barats) i sé quina motorització vull fer servir, la mateixa que va posar al seu automotor l'Alexandre. Però m'agradaria veure com la va adaptar i si sobresortia gaire. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dg Set 11, 2016 1:02 am | |
| No tinc fotos, pero et puc dir que vaig partir dels bogies motoritzats del tranvia americà que son mes baixets que els normals,i porten la subjecciò al damunt, llavors vaig modificar el terra del coche , i vaig aixecar la zona on s`allotgen els bogies sols tallant les potes dels seients d`aquesta part el interiorisme va quedar prou bè , llavors un foradet al centre del pasadis i el bogie queda subjectat. evidentment ajudat de alguns reforços per que el conjunt sigui prou rigid.
Si vols podria pendre alguna foto dels detalls , pero auria de ser d`aqui uns dies.
Alexandre, | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dg Set 11, 2016 7:49 pm | |
| Gràcies Alexandre, no passa res, només era per veure com quedava en un vagó. Aquest motor ja el vaig fer servir quan vaig fer la Climax. Quan comenci la construcció ja veure com ho faig per adaptar i camuflar el motor. | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dg Set 11, 2016 10:16 pm | |
| És una andromina molt maca... d'aquelles que les primeres companyies construien als seus tallers amb els mitjans que tenien a mà... | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dl Set 12, 2016 6:33 am | |
| - ostman escrigué:
- És una andromina molt maca... d'aquelles que les primeres companyies construien als seus tallers amb els mitjans que tenien a mà...
jo no ho diria pas que es fet en un taller, he vist automotors molts semblas aquest a frança..el que no recordo es si es un berliet o un dion..tinc imatges però ara no les localitzo.. http://forum.e-train.fr/viewtopic.php?f=4&t=2484&start=15salutacions mallet73 | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava Dl Set 12, 2016 10:08 am | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava | |
| |
|
| |
| Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava | |
|