El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Logronyo Edat : 65 Data d'inscripció : 04/08/2013 Nombre de missatges : 1290
Assumpte: Re: El circuit d'en Ulises Dv Maig 28, 2021 11:19 pm
Aquí deixo l'esquema del meu circuit on es detallen els diferents radis de corba empleats. Després de l'última reforma vaig poder prescindir de l'Ràdio 2 de LGB (780 mm) que usava, combinat amb el Radio 3 de LGB (1195 mm) en les corbes ara equipades amb el Ràdio 3 de piko (921,5 mm). Per evitar en la mesura possible una transició brusca entre rectes i aquest radi tan tancat s'han col·locat petites transicions de Ràdio 7 de piko (1565 mm) i també una de Ràdio 3 de LGB (1195 mm). Les dues agulles en corba combinen els radis 3 i 7 de piko (921,5 mm i 1565 mm).
Editat per darrera vegada per ulises el Dl Ago 23, 2021 8:46 pm, editat 1 cop en total
A TramBlau, KTK, alejandro sasplugas, el terrat de margarit, mikado y a X+ Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: El circuit d'en Ulises Ds Maig 29, 2021 3:32 am
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: El circuit d'en Ulises Ds Set 25, 2021 9:04 pm
Olot escrigué:
Vàrem ser molt ben rebuts per l’Ignacio, una persona tant amable i cordial, com meticulosa en la construcció i explotació de la seva maqueta.
Moltes gracies, Ignacio, per haver nos fet passar una estona tant agradable.
+1
el caçador caçat!! El plaer va ser nostre..posar cara a un avatar..i per fi conèixer parlant vaig entendre moltes coses..la professionalitat amb la que fa les coses O els seus coneixements ferroviaris...
Salutacions
Mallet73
ulises Trenjardinaire Plus
Ubicació : Logronyo Edat : 65 Data d'inscripció : 04/08/2013 Nombre de missatges : 1290
Assumpte: Re: El circuit d'en Ulises Dl Feb 14, 2022 1:22 am
Com sabeu, quan una explotació ferroviària tanca, el seu material va a desballestament, o, en el millor dels casos, passa a altres ferrocarrils. Això és el que ha passat amb un ferrocarril tancat recentment a Navarra. El seu material sobrant ha estat adquirit per altres ferrocarrils, alguns a Catalunya. A la foto, dos ferroviaris examinen una composició de cinc cotxes nouvinguts, i que, després del seu pas per tallers formaran la nova sèrie BB9 a Econòmics del Mediterrani. Des de l'andana, un viatger observa curiós, potser sorprès pels vius colors dels cotxes, que aviat perdran, substituïts pel verd.
A Olot, TramBlau, lluis7, KTK y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: El circuit d'en Ulises Dl Feb 14, 2022 5:47 pm
Malauradament tot tancament és una pèrdua important dins del món ferroviari...
Malgrat això, benvinguts siguin els teus nous cotxes per els FFCC Econòmics del Mediterrani.
Assumpte: Re: El circuit d'en Ulises Dt Abr 05, 2022 12:38 am
Malauradament, i com a reflex fidel de la història de la via estreta d'aquest país, heus aquí una altra línia que tanca. Raons de caire personal m'obliguen a un trasllat de domicili -fora de Catalunya- en els propers mesos. Això no vol dir que perdrem el contacte, ja que l'afició me la porto a sobre. A més, la raó social d'econòmics del Mediterrani (EM) no desapareix, i espero tenir més aviat que tard una altra explotació. A punt de començar el desmuntatge, una foto i un vídeo per al record. La foto mostra el darrer vehicle retirat de la via, el furgó DD1-6. El vídeo, la darrera circulació per la maqueta, una locomotora nouvinguda a la qual ni tan sols se l'ha matriculat.
A TramBlau, lluis7, KTK y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: El circuit d'en Ulises Dt Abr 05, 2022 2:33 am
ulises! tota una sorpresa...!!! ha estat un plaer coneixet i veure la teva maqueta..efectivament no m'agradaria perdre el contacte per molt distans que estiguem!!! espero que continuis enriquin el forum amb el teu coneixement...aquí ens trobarem!! espero i desitjo que sigui molt aviat!!
salutacions
mallet73
mikado Trenjardinaire
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 470
Assumpte: Re: El circuit d'en Ulises Dt Abr 05, 2022 3:32 am
MALLET73 escrigué:
ulises! tota una sorpresa...!!! ha estat un plaer coneixet i veure la teva maqueta..efectivament no m'agradaria perdre el contacte per molt distans que estiguem!!! espero que continuis enriquin el forum amb el teu coneixement...aquí ens trobarem!! espero i desitjo que sigui molt aviat!!
salutacions
mallet73
+1
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: El circuit d'en Ulises Dt Abr 05, 2022 4:38 am
mikado escrigué:
MALLET73 escrigué:
ulises! tota una sorpresa...!!! ha estat un plaer coneixet i veure la teva maqueta..efectivament no m'agradaria perdre el contacte per molt distans que estiguem!!! espero que continuis enriquin el forum amb el teu coneixement...aquí ens trobarem!! espero i desitjo que sigui molt aviat!! salutacions mallet73
+1
+1
Pere
betulo237 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Badalona Edat : 72 Data d'inscripció : 29/11/2020 Nombre de missatges : 1514
Assumpte: Re: El circuit d'en Ulises Dt Abr 05, 2022 7:28 am
Bona nit, Que et vagi molt bé, però no ens deixis del tot. Rep una forta abraçada. Salut i trens, Albert
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: El circuit d'en Ulises Dt Abr 05, 2022 7:44 am
Ostres!!!!!
M'he quedat glaçat!!
Després de tant de treball i esforç!!!
En qualsevol cas, mirarem de donar-te ànims des d'aquí, a on esperem veure aviat les fotos d'un nou circuit, que potser serà més gran?
Assumpte: Re: El circuit d'en Ulises Dt Abr 05, 2022 8:20 pm
Gràcies a tots pels vostres missatges. Estic segur que el contacte, d'una manera o altra, el seguirem mantenint. Som una “minoria selecta” i això deixa empremta.
A Olot, Francesc, MALLET73, KTK, alejandro sasplugas, mikado y a OG22 Els hi agrada aquesta publicació.
OG22 Trenjardinaire
Ubicació : Madremanya Edat : 55 Data d'inscripció : 19/09/2018 Nombre de missatges : 695
Assumpte: Re: El circuit d'en Ulises Dt Abr 05, 2022 9:38 pm
Que et vagi molt bé al nou domicili, i endavant amb l'afició!
Assumpte: Re: El circuit d'en Ulises Dc Abr 06, 2022 12:05 am
OG22 escrigué:
Que et vagi molt bé al nou domicili, i endavant amb l'afició!
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: El circuit d'en Ulises Dv Abr 08, 2022 6:27 am
Bones, quin greu, després de tanta feina. Espero que tot et vagi molt bé i puguis reprendre l'afició i el teu circuit que a mi m'agradava molt.
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: El circuit d'en Ulises Dv Abr 08, 2022 10:04 am
Ostres Ignasi quina llàstima de circuit meravellós. Espero que et vagi molt bé al nou domicili.
Molts ànims
Xavi -KTK-
Fi de viatge. La instal·lació ha desaparegut gairebé tota, i la poca cosa que queda tot just durarà algunes hores més. Aquestes imatges donen testimoni de la situació.
betulo237 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Badalona Edat : 72 Data d'inscripció : 29/11/2020 Nombre de missatges : 1514
Bona tarda, Que et vagi molt bé allà on vas i que els trens ens segueixin unint. Salut i feina, Albert
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: El circuit d'en Ulises Dl Maig 23, 2022 12:09 am
betulo237 escrigué:
Bona tarda, Que et vagi molt bé allà on vas i que els trens ens segueixin unint. Salut i feina, Albert
+1
Pere
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: El circuit d'en Ulises Dl Maig 23, 2022 12:19 am
Ulises se que no perdrem el contacte però et tinc que ser sincer estic desolat..trist!! espero que no triguis gaire en recuperar-lo i tornar a fer corre trens!!
salutacions
mallet73
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: El circuit d'en Ulises Dl Maig 23, 2022 6:21 am
una veritable pena tant de bo no triguis gaire en començar un nou i il·lusionant projecte !! ànims !!!
Olot Mestre d'obres