| Circuit de Despatx | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Circuit de Despatx Dv Gen 25, 2013 12:08 am | |
| L'altra dia, al veure projecte de circuit a les golfes que ens mostrava en Josep Maria, em van entrar ganes de muntar-ne un... de fet fa molt temps que hi vaig donant voltes... però el tema de l'espai al pis està complicat... més amb el petit Max... Així que de moment, l'única opció que veig mitjanament possible és muntar alguna cosa al despatx... no és que sigui gaire gran, i a més està ocupat literalment pels Playmobil des de que va nèixer el petit Max... però voler és poder... i desprès d'algunes voltes... Planteixo fer això... en diferents fases... doncs ho creieu o no, no tinc una sola via LGB... per tant, haurè d'anar fent guardiola per anar adquirint el material mica en mica... I com no, començaré amb un tortellet de R1 | |
|
| |
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Circuit de Despatx Dv Gen 25, 2013 12:10 am | |
| Un petit dipòsit de material, prop de les parets, perquè no facis massa nosa... No us havia dit, el circuit el faré a terra, potser a sobre unes fustes... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit de Despatx Dv Gen 25, 2013 12:11 am | |
| Un ramal passant per sota la taula... anant a buscar una altra paret... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit de Despatx Dv Gen 25, 2013 12:11 am | |
| Completem un segon recorregut circular... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit de Despatx Dv Gen 25, 2013 12:13 am | |
| Explorem un altre espai... malauradament no hi ha lloc per fer un bucle de retorn... i els trens hauran de tornar marxa endarrera | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit de Despatx Dv Gen 25, 2013 12:14 am | |
| Espai per deixar algun material just a sota la taula... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit de Despatx Dv Gen 25, 2013 12:16 am | |
| Per acabar, al menys de moment, un bucle de retorn, triangle... tot en un... encara no sé si es viable, ni les complicacions elèctriques que comporta... però dibuixant m'ha sortit gairebé sol... | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| |
| |
| |
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Circuit de Despatx Dv Gen 25, 2013 1:47 am | |
| Ostres, així també el deixes fix?. Quin despatx més guapo et quedarà. Em temo però que si et poses a jugar amb els trens la feina quedarà endarrerida..... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit de Despatx Dv Gen 25, 2013 1:50 am | |
| - Sisu escrigué:
- Ostres, així també el deixes fix?. Quin despatx més guapo et quedarà.
Em temo però que si et poses a jugar amb els trens la feina quedarà endarrerida..... No és notarà gaire la diferència... ara ja està ple de Playmobils... i sempre procuro tenir un troçet de taula lliure per poder treballar una mica, no necessito gairé espai... treballar o distreure's és qüestió de força de voluntat... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Circuit de Despatx Dv Gen 25, 2013 3:52 am | |
| - ostman escrigué:
- ...Explorem un altre espai... malauradament no hi ha lloc per fer un bucle de retorn... i els trens hauran de tornar marxa endarrera
Sempre queda el recurs de foradar alguna paret. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit de Despatx Dv Gen 25, 2013 3:56 am | |
| - Olot escrigué:
- ostman escrigué:
- ...Explorem un altre espai... malauradament no hi ha lloc per fer un bucle de retorn... i els trens hauran de tornar marxa endarrera
Sempre queda el recurs de foradar alguna paret.
I foradar cap a casa el veí... | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12349
| |
| |
| Assumpte: Re: Circuit de Despatx Dv Gen 25, 2013 9:55 am | |
| | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Circuit de Despatx Dv Gen 25, 2013 10:22 pm | |
| ei! molt bé! enhorabona per aquest projecte encara que sigui petit es un bon començament...jo si et serveix d'alguna cosa el despatx es el taller i no hi ha espai ni per tirar un via de 30cm...i ja no diguem sota el llit...
salutacions
mallet73 | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Circuit de Despatx Dv Gen 25, 2013 10:30 pm | |
| Sempre he pensat que quatre corrioles descompensadds i mal muntades per tirar amunt i avall un taulell mes mal muntat no es tan dificil. Ni mala opcio. I si no sempre qued un ngçe collat a la paret i una via pel damunt.... Si ha d'anar molt alt.... Nomes cal una cadira per enfilar-se. | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Circuit de Despatx Ds Gen 26, 2013 9:04 am | |
| Això si que em fa il.lusió que jo sense saber-ho hagi estat l'esca per a que et plantegis de fer un circuit al desptax.
Fantàstic!
Per cert dius que no tens cap via LGB ?
Que el Playmòbil no va amb les mateixes vies?
Cordialment.
Josep Maria
| |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12349
| Assumpte: Re: Circuit de Despatx Ds Gen 26, 2013 9:14 am | |
| - ostman escrigué:
El problema és que sota el llit ja està ocupat... I al despatx no hi tinc cap llit... He interpretat malament l'esquema, Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit de Despatx Ds Gen 26, 2013 5:07 pm | |
| - josepmaria escrigué:
Això si que em fa il.lusió que jo sense saber-ho hagi estat l'esca per a que et plantegis de fer un circuit al desptax.
Fantàstic!
Per cert dius que no tens cap via LGB ?
Que el Playmòbil no va amb les mateixes vies?
Cordialment.
Josep Maria
Si, els trens de playmobil antics anaven sobre vies lgb, els moderns sobre vies de plàstic que imiten les originals... Malauradament, només tinc vies de plàstic... I m'agradaria ferho amb vies lgb... | |
|
| |
| |
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Circuit de Despatx Ds Gen 26, 2013 8:08 pm | |
| - ostman escrigué:
- ...Malauradament, només tinc vies de plàstic... I m'agradaria ferho amb vies lgb...
Vies de totes formes, mides i preus, aquí | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit de Despatx Ds Gen 26, 2013 8:19 pm | |
| Gràcies Amadeu... El problema no és trobar les vies... Més aviat és trobar els diners per pagar-les... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Circuit de Despatx Ds Gen 26, 2013 8:22 pm | |
| No deixis de buscar: sempre surten bones ocasions. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Circuit de Despatx | |
| |
|
| |
| Circuit de Despatx | |
|