NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Pala lleva-neus | |
|
+8TramBlau jaume MALLET73 AdminTRENS.CAT ostman Olot Sisu Antic mak(baixa volunt) 12 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33804
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dt 23 Ago 2016, 14:33 | |
| - alejandro sasplugas escrigué:
- ... falta omplir el tender de grava per estar complert ...
Grava????? Coneguen-te a tu, és estrany que no utilitzis perdigons !! | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dt 23 Ago 2016, 15:30 | |
| Un aparell ben curiós, ara falta esperar per a veure'l en funcionament. | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33804
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dt 23 Ago 2016, 17:31 | |
| Després de la trobada de Catalans, també podríem fer una altra trobada de llevaneus. | |
| | | alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2524
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dt 23 Ago 2016, 17:50 | |
| Bona idea lo dels perdigons , no s`em havia acudit , llavors els pintarè negres per semblar carbò-´
Jo ja sabeu que per trobades estic sempre a punt ,pero cal comptar amb la distancia .i millor a la tardor.
Alexandre. | |
| | | Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dt 23 Ago 2016, 18:03 | |
| - alejandro sasplugas escrigué:
- Bona idea lo dels perdigons , no s`em havia acudit ...
El rei del llast no hi havia pensat? Se'm fa difícil de creure. | |
| | | Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dt 23 Ago 2016, 18:34 | |
| | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus | |
| |
| | | | Pala lleva-neus | |
|