| Pala lleva-neus | |
|
+8TramBlau jaume MALLET73 AdminTRENS.CAT ostman Olot Sisu Antic mak(baixa volunt) 12 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Antic mak(baixa volunt) Trenjardinaire
Ubicació : -- Edat : 72 Data d'inscripció : 03/08/2011 Nombre de missatges : 227
| Assumpte: Pala lleva-neus Ds Ago 11, 2012 5:45 am | |
| Hola a tots. Es que amb aquestes calors parlar de neu resulta estrany, però refresca. Voldria fer-me una falca llevaneu per al pròxim hivern i no aconsegueixo trobar a Espanya ni a Andorra un de comercial parell LGB, us heu fet algú de vosaltres un tascó casolana, alguna idea per fer-la, em podríeu donar? Us agraeixo per endavant tota ajuda, Mak | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Ds Ago 11, 2012 7:28 am | |
| Aquesta està treta d´un fòrum francès. Està fet en PVC, suposo que tallant parts d´un tub en biaix i unint-les. Et pot donar una idea. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Ds Ago 11, 2012 7:58 am | |
| En trobaràs una molt interessant aquí: http://www.champex-linden.de/cl_pr_archiv.htmÉs la referència CL50014 El preu és assequible, i són una gent molt correcte. A la galeria hi ha una foto d'una aplicació: http://www.champex-linden.de/cl_galerie.htmJo la tinc però encara no la he fet servir. Si et convenen fotos amb detall, te les faré. La pala està pensada per a ser acoblada a un vagó LGB. Encara que és molt de color plàstic, amb una mica de pintura es poden fer meravelles. | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Ds Ago 11, 2012 8:22 am | |
| No està malament aquesta pala que comentes... Però no n'he sabut veure el preu... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Ds Ago 11, 2012 8:30 am | |
| El preu era d'uns 10 euros. Però ara que ho dius, sembla que estigui descatalogada. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Ds Ago 11, 2012 10:48 pm | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Ds Ago 11, 2012 10:57 pm | |
| caram, una mica carillu, no? Potser val més construir-na una encara que no sigui tant xula | |
|
| |
Ubicació : -- Edat : 72 Data d'inscripció : 03/08/2011 Nombre de missatges : 227
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dg Ago 12, 2012 9:54 am | |
| Sisu, em sembla genial la idea, crec que amb un colze de PVC, de fontaneria es pot solucionar. Amadeu, per descomptat m'agrada més la que em dius tu, però mai he comprat per ordinador a Alemanya o un altre país que no sigui Andorra, per allò de l'idioma i temes de pagament i embolics d'aquests, encara que hauré d'aprendre perquè vaig a necessitar coses com recanvis de rodes i altres detalls que des d'aquí no aconsegueixo, però això ja us aniré preguntant més endavant. Salutacions, Mak | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dg Ago 12, 2012 9:56 am | |
| Per l'idioma, amb google ho pots arribar a un bon nivell de comprensió de qualsevol text escrit en no importa quina llengua (tal com ja estàs fent molt correctament en el fòrum amb el català ) Per el pagament, Paypal és una eina genial. No hi ha sistema més simple i més segur. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dc Ago 22, 2012 10:35 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dj Ago 23, 2012 3:22 am | |
| Gràcies Amadeu, veig que et preocupes per mi. La veig una mica petita, que et sembla a tu? al fil d'això, ahir vaig fer la meva primera comanda de rodes per ebay.de, a veure com ve la cosa. Em pots aconsellar, que botigues a Alemanya o altres països soleu comprar? perquè tanca mirant coses. Salutacions i gràcies de nou, Mak. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dj Ago 23, 2012 3:26 am | |
| Perdó, no com, l'he duplicat. | |
|
| |
AdminTRENS.CAT Àngel de la guàrdia
Ubicació : Samalus (Barcelona) Edat : 65 Data d'inscripció : 03/01/2009 Nombre de missatges : 869
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dj Ago 23, 2012 4:02 am | |
| - mak escrigué:
- Perdó, no com, l'he duplicat.
Solucionat ! _________________ Administrador TRENS.CAT
.
| |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dj Ago 23, 2012 4:09 am | |
| - mak escrigué:
- Gràcies Amadeu, veig que et preocupes per mi. La veig una mica petita, que et sembla a tu? al fil d'això, ahir vaig fer la meva primera comanda de rodes per ebay.de, a veure com ve la cosa. Em pots aconsellar, que botigues a Alemanya o altres països soleu comprar? perquè tanca mirant coses.
Salutacions i gràcies de nou, Mak. Més que petita la veig cara ja que només es un tros de plàstic. Sembla que deu ser un accessori de LGB per a muntar a determinades màquines. No conec la peça. De botigues n'hi ha moltes a Alemanya. Totes són bones. Unes tenen millor preu, les altres són especialitzades en alguna cosa determinada, ja siguin recanvis, etc. Totes les que conec ja han estat mencionades en aquests fils: https://trenscat.forosactivos.net/f19-establiments-on-lineNormalment compro per Ebay, ja sigui en botiga o a particulars. Busco el que m'interessa, i si el preu m'agrada ho compro a qui sigui. No he tingut mai cap problema a cap compra a cap país d'Europa. Cal, això si, que miris be la descripció dels articles: el venedor explica si és article nou o usat, defineix els possibles defectes, etc etc. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dj Ago 23, 2012 10:12 am | |
| | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| |
| |
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dc Set 26, 2012 4:40 am | |
| Un bon trasto... No sé si treurà gaire neu... Però patxoca... | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dc Set 26, 2012 5:49 am | |
| - ostman escrigué:
- Un bon trasto... No sé si treurà gaire neu... Però patxoca...
bé esclar es una escala que no sap que es la neu, però de segur que si la fem per els nostres trens, fem una bona adaptació de segur que la treu... salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dc Set 26, 2012 6:10 am | |
| Demanarem al Molina un hivern amb neu... així podrem provar-la.... i fer bones fotos... | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dc Set 26, 2012 10:00 am | |
| Jo tinc una pala similar, retics, en HOm, de metall, i el seu pes segur que es prou per treure neu. Reescalat, no em fa dubtar gens que treu neu a dojo. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dc Set 26, 2012 10:03 am | |
| - jaume escrigué:
- Jo tinc una pala similar, retics, en HOm, de metall, i el seu pes segur que es prou per treure neu.
Reescalat, no em fa dubtar gens que treu neu a dojo. Doncs ja tenim feina... Que ja saps com diuen aquells l'hivern s'acosta... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dv Oct 05, 2012 10:16 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dv Nov 02, 2012 9:55 pm | |
| Com que les primeres nevades ja són aquí ja he tred la meva lleva neus per si cal fer una actuació d'urgència en algun dels circuits... salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dv Nov 02, 2012 9:57 pm | |
| D'on ha sortit aquest vago? Això és un extintor playmobil, oi? | |
|
| |
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus Dv Nov 02, 2012 10:05 pm | |
| - ostman escrigué:
- D'on ha sortit aquest vago? Això és un extintor playmobil, oi?
hola això es un vagó modificat amb motor d stainz...un muntage que vaig comprar a un venedor alemany ja fa uns anys....si es extintor de playmobil...hi ha que esta preparat en cas d'incendi.... salutacions mallet73 | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Pala lleva-neus | |
| |
|
| |
| Pala lleva-neus | |
|