El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: lleva neus tallers A.Sasplugas Dt Mar 22, 2022 12:21 am
lAlejandro te unes construccions molt curioses que em desperten curiositat..com aquesta lleva neus amb motor rotatory..
com l'has fet ?? es un vagó o es motoritzat??, veig que porta per agafar la corrent de la catenaria?? has fet servir diferents vagons...un vagó tancat i un caboose??
salutacions
mallet73
A Olot, TramBlau, lluis7, josepmaria y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: lleva neus tallers A.Sasplugas Dt Mar 22, 2022 5:27 am
Si, es un vago que precisa ser empes , sols te un motor per fer girar les pales llevaneus pot agafar corrent per via o panto , com el meu circuit electrificat es interior ,mai ha sigut utilitzat en modo panto pero al exterior en modo via si ha fet servei , recordo al menys 3 cops amb neu pols i poc gruix , sen sortia prou be , empenyuda aixo si per la Alsthom de Catalans ........ Per el demes es una construccio feta a base de un vago tancat, restes d altres vagons modificats , un motor LGB instalat en un mecanisme d una jogina fora de servei , una mica d enginy , i moltes ganes de pasar ho be ...........
Alexandre
A KTK li agrada aquesta publicació.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: lleva neus tallers A.Sasplugas Dt Mar 22, 2022 6:39 am
M'encanta la capacitat i l'enginy que tens per modificar i treure partit del material que tens a mà.
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
Assumpte: Re: lleva neus tallers A.Sasplugas Dt Mar 22, 2022 6:51 am
Alejandro sempre ens sorprèn!!!
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: lleva neus tallers A.Sasplugas Dt Mar 29, 2022 3:31 am
No ho deu haver vist Amadeu!!?? si seria curiòs saber quant de temps te...!!
un altre pregunta que tinc per fer-li es com va fer la boca on va el rotary...com l'ha fet sembla de ferro i pintat de groc..
salutacions
mallet73
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: lleva neus tallers A.Sasplugas Dt Mar 29, 2022 4:01 am
No pareu eh ??? , A veure , aquest petit " engendro" el vaig construir fa uns 20 anys , als tallers de la Vilella durant unes vacances ......alla tinc el meu stock de peces sueltes i Meccano , els pinyons ho sont . i en quan el rotary , m el va dibuixar el meu fill Jordi i amb chapa primeta el vaig retallar i un amic soldador del poble m el va soldar , l ajustatje i pintura van correr de la meva ma . Ara que l Amadeu no em pregunti la marca de la pintura , perque l engegare ........
Alexandre
A MALLET73 li agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: lleva neus tallers A.Sasplugas Dc Mar 30, 2022 12:02 am
No no parem!! no paro! em sembla que te molta importancia el fet de que aquest lleva neus te 20 o més anys!! com has resolt alguns temes. jo en el meu encara hi estic encallat i no se com resoldre!!
el que no has de parar ets tu!! de segur que tens moltes altres coses per ensenyar-nos i explicar!!!! ah! i no em canso tampoc!!!
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: lleva neus tallers A.Sasplugas Dj Mar 31, 2022 6:51 am
alejandro sasplugas escrigué:
... Ara que l Amadeu no em pregunti la marca de la pintura , perque l engegare ........