NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Escala IIIe (1/16) | |
| | Autor | Missatge |
---|
fantito Trenjardinaire
Ubicació : Barcelona Edat : 63 Data d'inscripció : 08/07/2012 Nombre de missatges : 377
| Assumpte: Escala IIIe (1/16) Dt Jul 10, 2012 2:11 am | |
| Hola tothom.
Com que segur que heu llegit la meva presentació, sabreu que no tinc cap material d'escala superior a la 1/87.
Però sempre m'ha agradat el tren miner i crec que la millor aplicació per a éll es l'escala 1/16, també coneguda com IIIe.
He estat fent una ullada a tots els temes i fora de l'anunci d'una vagoneta efta amb llauna no he vist res dedicat a aquesta simpàtica escala.
Voldria saber si hi ha més gent interessada i si sabeu d'algun tipus de material comercial per a aquesta escala.
Moltes Gracies.
Editat per darrera vegada per fantito el Dv Maig 24, 2013 3:48 am, editat 1 cop en total | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Escala IIIe (1/16) Dt Jul 10, 2012 10:11 am | |
| | |
| | | fantito Trenjardinaire
Ubicació : Barcelona Edat : 63 Data d'inscripció : 08/07/2012 Nombre de missatges : 377
| Assumpte: Re: Escala IIIe (1/16) Dj Jul 12, 2012 10:57 pm | |
| La meva idea és reproduir aquest material http://www.decauville.nl/collectie/lorries-wagens-1/, però en escala 1/16 (galga 45mm) i no a escala 1/22,5. Crec que es la millor relació galga/escala per reproduir un tren miner. Notes: Galga = ample de via. Escala = relació de reproducció. Per a la galga 45mm tenim: l'escala I (1/32) que correspon a a trens de l'ample normal l'escala IIm (1/22,5) que correspon a trens d'ample mètric l'escala IIIe (1/16) que correspon a trens d'ample d'entre 600 i 800mm l'escala Vi (1/11) que correspon a trens d'ample inferior als 600mm. | |
| Assumpte: Re: Escala IIIe (1/16) Dj Jul 12, 2012 11:17 pm | |
| Aquesta vagoneta és la que m'agradaria reproduir a escala 1/16. | |
| Assumpte: Re: Escala IIIe (1/16) Dv Maig 24, 2013 3:50 am | |
| | |
| | | TOG Trenjardinaire
Ubicació : Garrotxa Edat : 22 Data d'inscripció : 03/03/2013 Nombre de missatges : 620
| Assumpte: tren miner escala IIIe Dv Maig 24, 2013 10:16 pm | |
| Hola Alfred Fantito,molt interessant el tema dels trens miners.Jo també estic cercant informació i aprofito el fil per demanar-te si tens informació de la Orenstein & Koppel de vapor 020 semblant a la que va fer servei a les salines de Formentera.Voldria trobar planos,esquemes,dibuixos etc per fer una maqueta IIIe i posteriorment mirar de fer un model per circular.En aquest cas seria un tren miner de superfície. Gràcies ! | |
| Assumpte: Re: Escala IIIe (1/16) Ds Maig 25, 2013 11:27 pm | |
| Ho sento, no tinc cap plano ni esquema d'aquestes OK020. Es podria intentar trobar alguna foto per la xarxa. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Escala IIIe (1/16) | |
| |
| | | | Escala IIIe (1/16) | |
|