TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Secció catalana del circuit modular MOMI

Ir abajo 
+14
ostman
jaume
Víctorf
manolo0101
Christian
ut800035 (†)
Shay
E4lok
TramBlau
lluis7
MALLET73
peps
tram47
Olot
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 22  Següent
AutorMissatge
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 19, 2012 7:46 am

[quote="tram47Nanses per no interferir en el cotxe!
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 10a-7410

[/quote]

gracies Daniel !!. vaig veure aquestes nanses (ops, no se com es diu en frances) pero dona't el pés total, vaig preferir una de mes "robusta" i facil d'agafar.
PD: espero que m'entenguis amb aquest traductor de Google ... pero no ho tinc clar !! Wink

Merci Daniel. J'ai vu ces poignées (ops, pas comme on dit en français), mais pour le poids total, je préfère unne plus «robuste» et facile à attraper
PS: J'espère que vous me comprenez avec cette traduction de Google... mais pas si clair pour moi!
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 19, 2012 8:00 am

Molt bé

joan super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12133

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 19, 2012 9:32 am

Tren applaud applaud applaud
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 64
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 19, 2012 9:48 am

aplaud aplaud

Aixó si que és aprofitar el temps.

Espero veure com acaba la decoració, de moment promet.
Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 19, 2012 10:30 am

Moltissimes gracies pels vostres comentaris. S'agraeixen de debó quan un comença amb un hobbie nou !!
I, efectivament, dic que el modul está acabat ... pero està cantat que hem refereixo només a la base del modul !! Laughing . Hem falta per definir el traçat de las vies (poc marge, de moment, en nomes 1,20 mts) i el tipus d'ambientació que li vull donar. I després tocarà la part el.lectrica. Per cert, encara no he aconseguit las "bananas", ni si n'hi han de diferents mides.
Bé, mica en mica ...
Seguirem informant !!
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDt Mar 20, 2012 6:51 am

hola LLuis un treball genial,serà un hobby nou però fuster no es el primer cop....enhora bona..!! jo hem vaig quedar en tallar els llistons i no he seguit...desprès haure de correr...

en maquinista que ens varem veure a expo lleida...potser algun dia s'anima a fer un modul per acoplar-se als catalans de momi.!!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDt Mar 20, 2012 7:57 am

MALLET73 escrigué:
hola LLuis un treball genial,serà un hobby nou però fuster no es el primer cop....enhora bona..!! jo hem vaig quedar en tallar els llistons i no he seguit...desprès haure de correr...

en maquinista que ens varem veure a expo lleida...potser algun dia s'anima a fer un modul per acoplar-se als catalans de momi.!!!!

salutacions

mallet73

Moltes gràcies, Carles Embarassed
La veritat es que la fusta es molt agraida ... i hem defenso molt millor amb ella, que fent morter, per exemple !! Very Happy
Home, lo bo es que fins Gelida tenim temps. I tot es posar-si i tindre materials preparats. Despres, tot surt sol. O quasi !!
Ostres, tant de bo s'animi en Maquinista !! Podem fer un bon circuit modular, tots plegats. Un SUPERMOMI. Ja ho crec super12
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDt Mar 20, 2012 7:59 am

Noi, això està prenent un caire molt interessant. Lluís, portes una bona empenta !!

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

És molt bona idea deixar una petita folgança en l'altura. Tal com tu dius, si falta alçada, sempre es pot posar un gruix; si sobra alçada, la solució és menys fàcil.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDt Mar 20, 2012 8:00 am

lluis7 escrigué:
...a veritat es que la fusta es molt agraida ... i hem defenso molt millor amb ella, que fent morter, per exemple !! Very Happy ...

Sortosament !!

(només caldria que fessis un mòdul en morter )

riuuuu

humorw
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDt Mar 20, 2012 8:11 am

Olot escrigué:
[Sortosament !!

(només caldria que fessis un mòdul en morter )

riuuuu

humorw

riuuuu riuuuu t'imagines??? apareixer a Gelida amb un modul d'obra de 1,20x90 ... i 200 kg de pes ??? riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDg Mar 25, 2012 6:59 am

Sapigueu que esteu treballant en un projecte internacional.

Vist en el fòrum VML:

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Momi11

(per a veure-ho directament és aquí: )

http://voiemetriquelibre.forumotion.com/t424p540-le-froggy-lumber-railroad-vince#86867
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Víctorf
Trenjardinaire
Víctorf


Ubicació : Móra la Nova
Edat : 66
Data d'inscripció : 19/03/2011
Nombre de missatges : 654

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDg Mar 25, 2012 8:33 am

He vist a forotrenes que hi ha uns que venen la estructura dels moduls de hO fets.

Si es pugues aplicar a la escala G, potser seria un avanç

http://www.forotrenes.com/foro/viewtopic.php?f=8&t=29787&sid=2eccd2fadc49e9823f2e08e62879e390

A mi hem fa pal el tema de la estructura i les potes.....

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDg Mar 25, 2012 10:46 am

Olot escrigué:
Sapigueu que esteu treballant en un projecte internacional.

Vist en el fòrum VML:

(per a veure-ho directament és aquí: )


Al no estar registrat no puc veure las imatges. Crying or Very sad
Com estan fent ells els moduls? Pots posar alguna foto, Amadeu?
Gràcies !!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDg Mar 25, 2012 5:20 pm

Vaja, dons si: ara per a veure les imatges has d'estar inscrit. nose

Miraré de posar-ne alguna. N'hi ha algunes però estan perdudes per el fòrum. S'han de buscar. De totes maneres, les fotos son "per sobre", i molt poques mostren el mòdul "per sota" on en la seva construcció.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 26, 2012 4:01 am

hola! lluis les altres fustes les vas comprar al bauhause o algun d'aquest?? per que te les tallesin a mida??
però has tingut en compte el suro?? que va sota les vies???, el petit muret al final del modul??? ja tens pensat el decorat???
quina alçada et fa el decorat per fer la mateixa alçada..??
jo la setmana propera muntaré els esquelets del meu modul...estic pensant amb totes les idees que tinc...ja veurem que en sortirà...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2486

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 26, 2012 4:15 am

inicis:

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 611
l'Anglès, les Anglais :

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Arriar13

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Avant_10

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 W31011

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Base1111
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 26, 2012 8:00 am

MALLET73 escrigué:
hola! lluis les altres fustes les vas comprar al bauhause o algun d'aquest?? per que te les tallesin a mida??
però has tingut en compte el suro?? que va sota les vies???, el petit muret al final del modul??? ja tens pensat el decorat???
quina alçada et fa el decorat per fer la mateixa alçada..??
jo la setmana propera muntaré els esquelets del meu modul...estic pensant amb totes les idees que tinc...ja veurem que en sortirà...

salutacions

mallet73

Doncs, Carles, en aquest cas, ho vaig comprar tot al Leroy Merlin, tot i que també m'agrada molt anar l'Aki. Per un costat tres llistons d'abet raspatllat per fer la estructura de 240x92x12 (hem va sorpendre la seva lleugeressa) i per altre banda, dos taulells de contraxapat de 120x60x10 (força lleugers tambè), un dels cuals vaig tallar per la meitat 60+30= 90 cm d'ample necesari i que un cop encolats entre ells hem van servir de "plantilla" per tallar els llistons a la mida necesaria.
Resultat:
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Dsc0015le

El gruix total es de 92+10=102 una mica mes dels 100 demanats, pero lo important es fer els forats d'acoplament a 5 cm de la part superior perque es puguin unir correctament (penso jo Rolling Eyes ... ja veurem el dia de las probes !! riuuu )
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Dsc0084bi

Els 30 cm que "sobren" del taulell els utilitzo per fer la façana:
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Dsc0039ly
Per cert, sabeu si puc posar uns pilars al extrem de darrera de tot (al principi en aquesta foto), per suportar la façana i el sostre?. No tinc material mobil i no se si quedarà espai suficient per el trànsit de trens nose

Per sota la via, tinc plafo de 3mm (no de 2 com es recomana, per el que m'estic pensant si utilitzarlo o comprarne d'aquesta mida)

I el traçat ( pensant ja en el segon modul Rolling Eyes potser sigui aixi (encara no ho tinc decidit del tot) que os a sembla?? opinions i critiques, please !!
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Dsc0081by

Per els remats finals he pensat en posar llistons de 10x5, tant per protegir la decoracio, com perque hem permeti apilar els dos moduls en el cotxe.
Aquest cap de setmana no he fet res en el modul. He modificat el traçat en el AnyRail ... i l'he traspasat a la realitat per veure com quedava. Posaré fotos després en el fil adient Wink

Ops, doncs espero veure ben aviat els teus avenços, Carles. Estic convençut que en farás una de bona. Segur, segur !! ok
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 26, 2012 8:04 am

tram47 escrigué:
inicis:

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Base1111

Merci Daniel !!
Penso que el meu modul s'asembla a en aquesta foto, oi??
Je pense que mon module ressemblent cette image. Est vrai?
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2486

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 26, 2012 10:50 am

o, felicitacions
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDl Abr 09, 2012 7:21 am

hola !
jo aquest dies he començat a muntar els esquelets per els meus moduls seguin les passes de com ho va fer daniel i com no d'en lluís que va molt adelantat...
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Am2d005

els automotors tenien prioritat aquest dies..ho sento..!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2486

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDl Abr 09, 2012 7:47 am

applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDl Abr 09, 2012 8:23 am

formidable

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1719

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDl Abr 09, 2012 9:04 am

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 637668 Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 310771

SALUTACIONS

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 462324 PEP
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDl Abr 09, 2012 9:10 am

Hola.
Vaig fer el primer mòdul i li vaig fer fotos amb les vies provisional per veure com quedava amb el meu mòvil però no vaig poder treure, he de buscar per poder treure'ls.
Vaig comprar cavallets per al mòdul i no m'acaba d'agradar, he de canviar la manera i el pont que volia fer el veig una mica difícil, no pel fet de fer i ja està, el fet és muntar i desmuntar sense que es trenqui.
Quan aconsegueixi treure les maleïdes fotos ho penjaré perquè veieu el disseny provisional.
Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitimeDl Abr 09, 2012 9:18 am

MALLET73 escrigué:
hola !
jo aquest dies he començat a muntar els esquelets per els meus moduls seguin les passes de com ho va fer daniel i com no d'en lluís que va molt adelantat...
[els automotors tenien prioritat aquest dies..ho sento..!!

salutacions

mallet73

ole oleee Laughing
ja veig que tens uns quans fronts oberts. la maquinaria funcionant a topeeee aplaud
lo bo de la estructura del modul es que es molt agraïda de fer i que s'avança ràpid i enseguida es veuen resultats.
molts d'ànims i endevant amb las hachas !! ok
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 5 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Secció catalana del circuit modular MOMI
Tornar a dalt 
Pàgina 5 de 22Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 22  Següent
 Temas similares
-
» Secció anglesa del circuit modular Momi
» Secció "del Calderi" del circuit modular MOMI
» Secció "Reus-Salou" del circuit modular MOMI
» Secció italiana del circuit modular Calderí-MOMI
» circuit modular "MOMI" electricitat (fil en desús)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: