| Secció catalana del circuit modular MOMI | |
|
+14ostman jaume Víctorf manolo0101 Christian ut800035 (†) Shay E4lok TramBlau lluis7 MALLET73 peps tram47 Olot 18 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 19, 2012 7:46 pm | |
| [quote="tram47Nanses per no interferir en el cotxe! [/quote] gracies Daniel !!. vaig veure aquestes nanses (ops, no se com es diu en frances) pero dona't el pés total, vaig preferir una de mes "robusta" i facil d'agafar. PD: espero que m'entenguis amb aquest traductor de Google ... pero no ho tinc clar !! Merci Daniel. J'ai vu ces poignées (ops, pas comme on dit en français), mais pour le poids total, je préfère unne plus «robuste» et facile à attraper PS: J'espère que vous me comprenez avec cette traduction de Google... mais pas si clair pour moi! | |
|
| |
ut800035 (†) Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 19, 2012 8:00 pm | |
| | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 19, 2012 9:32 pm | |
| | |
|
| |
E4lok Trenjardinaire
Ubicació : Granollers Edat : 64 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 824
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 19, 2012 9:48 pm | |
| Aixó si que és aprofitar el temps. Espero veure com acaba la decoració, de moment promet. | |
|
| |
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 19, 2012 10:30 pm | |
| Moltissimes gracies pels vostres comentaris. S'agraeixen de debó quan un comença amb un hobbie nou !! I, efectivament, dic que el modul está acabat ... pero està cantat que hem refereixo només a la base del modul !! . Hem falta per definir el traçat de las vies (poc marge, de moment, en nomes 1,20 mts) i el tipus d'ambientació que li vull donar. I després tocarà la part el.lectrica. Per cert, encara no he aconseguit las "bananas", ni si n'hi han de diferents mides. Bé, mica en mica ... Seguirem informant !! | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Mar 20, 2012 6:51 pm | |
| hola LLuis un treball genial,serà un hobby nou però fuster no es el primer cop....enhora bona..!! jo hem vaig quedar en tallar els llistons i no he seguit...desprès haure de correr...
en maquinista que ens varem veure a expo lleida...potser algun dia s'anima a fer un modul per acoplar-se als catalans de momi.!!!!
salutacions
mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Mar 20, 2012 7:57 pm | |
| - MALLET73 escrigué:
- hola LLuis un treball genial,serà un hobby nou però fuster no es el primer cop....enhora bona..!! jo hem vaig quedar en tallar els llistons i no he seguit...desprès haure de correr...
en maquinista que ens varem veure a expo lleida...potser algun dia s'anima a fer un modul per acoplar-se als catalans de momi.!!!!
salutacions
mallet73 Moltes gràcies, Carles La veritat es que la fusta es molt agraida ... i hem defenso molt millor amb ella, que fent morter, per exemple !! Home, lo bo es que fins Gelida tenim temps. I tot es posar-si i tindre materials preparats. Despres, tot surt sol. O quasi !! Ostres, tant de bo s'animi en Maquinista !! Podem fer un bon circuit modular, tots plegats. Un SUPERMOMI. Ja ho crec | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Mar 20, 2012 7:59 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| |
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Mar 20, 2012 8:11 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dg Mar 25, 2012 7:59 pm | |
| | |
|
| |
Víctorf Trenjardinaire
Ubicació : Móra la Nova Edat : 67 Data d'inscripció : 19/03/2011 Nombre de missatges : 654
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dg Mar 25, 2012 9:33 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dg Mar 25, 2012 11:46 pm | |
| - Olot escrigué:
- Sapigueu que esteu treballant en un projecte internacional.
Vist en el fòrum VML:
(per a veure-ho directament és aquí: )
Al no estar registrat no puc veure las imatges. Com estan fent ells els moduls? Pots posar alguna foto, Amadeu? Gràcies !! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 26, 2012 6:20 am | |
| Vaja, dons si: ara per a veure les imatges has d'estar inscrit. Miraré de posar-ne alguna. N'hi ha algunes però estan perdudes per el fòrum. S'han de buscar. De totes maneres, les fotos son "per sobre", i molt poques mostren el mòdul "per sota" on en la seva construcció. | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 26, 2012 5:01 pm | |
| hola! lluis les altres fustes les vas comprar al bauhause o algun d'aquest?? per que te les tallesin a mida?? però has tingut en compte el suro?? que va sota les vies???, el petit muret al final del modul??? ja tens pensat el decorat??? quina alçada et fa el decorat per fer la mateixa alçada..?? jo la setmana propera muntaré els esquelets del meu modul...estic pensant amb totes les idees que tinc...ja veurem que en sortirà...
salutacions
mallet73 | |
|
| |
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 26, 2012 5:15 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 26, 2012 9:00 pm | |
| - MALLET73 escrigué:
- hola! lluis les altres fustes les vas comprar al bauhause o algun d'aquest?? per que te les tallesin a mida??
però has tingut en compte el suro?? que va sota les vies???, el petit muret al final del modul??? ja tens pensat el decorat??? quina alçada et fa el decorat per fer la mateixa alçada..?? jo la setmana propera muntaré els esquelets del meu modul...estic pensant amb totes les idees que tinc...ja veurem que en sortirà...
salutacions
mallet73 Doncs, Carles, en aquest cas, ho vaig comprar tot al Leroy Merlin, tot i que també m'agrada molt anar l'Aki. Per un costat tres llistons d'abet raspatllat per fer la estructura de 240x92x12 (hem va sorpendre la seva lleugeressa) i per altre banda, dos taulells de contraxapat de 120x60x10 (força lleugers tambè), un dels cuals vaig tallar per la meitat 60+30= 90 cm d'ample necesari i que un cop encolats entre ells hem van servir de "plantilla" per tallar els llistons a la mida necesaria. Resultat: El gruix total es de 92+10=102 una mica mes dels 100 demanats, pero lo important es fer els forats d'acoplament a 5 cm de la part superior perque es puguin unir correctament (penso jo ... ja veurem el dia de las probes !! ) Els 30 cm que "sobren" del taulell els utilitzo per fer la façana: Per cert, sabeu si puc posar uns pilars al extrem de darrera de tot (al principi en aquesta foto), per suportar la façana i el sostre?. No tinc material mobil i no se si quedarà espai suficient per el trànsit de trens Per sota la via, tinc plafo de 3mm (no de 2 com es recomana, per el que m'estic pensant si utilitzarlo o comprarne d'aquesta mida) I el traçat ( pensant ja en el segon modul potser sigui aixi (encara no ho tinc decidit del tot) que os a sembla?? opinions i critiques, please !! Per els remats finals he pensat en posar llistons de 10x5, tant per protegir la decoracio, com perque hem permeti apilar els dos moduls en el cotxe. Aquest cap de setmana no he fet res en el modul. He modificat el traçat en el AnyRail ... i l'he traspasat a la realitat per veure com quedava. Posaré fotos després en el fil adient Ops, doncs espero veure ben aviat els teus avenços, Carles. Estic convençut que en farás una de bona. Segur, segur !! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 26, 2012 9:04 pm | |
| - tram47 escrigué:
- inicis:
Merci Daniel !! Penso que el meu modul s'asembla a en aquesta foto, oi?? Je pense que mon module ressemblent cette image. Est vrai? | |
|
| |
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 26, 2012 11:50 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Abr 09, 2012 8:21 pm | |
| hola ! jo aquest dies he començat a muntar els esquelets per els meus moduls seguin les passes de com ho va fer daniel i com no d'en lluís que va molt adelantat... els automotors tenien prioritat aquest dies..ho sento..!! salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Abr 09, 2012 8:47 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Abr 09, 2012 9:23 pm | |
| | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Abr 09, 2012 10:04 pm | |
| | |
|
| |
Shay Trenjardinaire Plus
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 16/09/2011 Nombre de missatges : 1479
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Abr 09, 2012 10:10 pm | |
| Hola. Vaig fer el primer mòdul i li vaig fer fotos amb les vies provisional per veure com quedava amb el meu mòvil però no vaig poder treure, he de buscar per poder treure'ls. Vaig comprar cavallets per al mòdul i no m'acaba d'agradar, he de canviar la manera i el pont que volia fer el veig una mica difícil, no pel fet de fer i ja està, el fet és muntar i desmuntar sense que es trenqui. Quan aconsegueixi treure les maleïdes fotos ho penjaré perquè veieu el disseny provisional. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Abr 09, 2012 10:18 pm | |
| - MALLET73 escrigué:
- hola !
jo aquest dies he començat a muntar els esquelets per els meus moduls seguin les passes de com ho va fer daniel i com no d'en lluís que va molt adelantat... [els automotors tenien prioritat aquest dies..ho sento..!!
salutacions
mallet73 ole oleee ja veig que tens uns quans fronts oberts. la maquinaria funcionant a topeeee lo bo de la estructura del modul es que es molt agraïda de fer i que s'avança ràpid i enseguida es veuen resultats. molts d'ànims i endevant amb las hachas !! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI | |
| |
|
| |
| Secció catalana del circuit modular MOMI | |
|