| Secció catalana del circuit modular MOMI | |
|
+14ostman jaume Víctorf manolo0101 Christian ut800035 (†) Shay E4lok TramBlau lluis7 MALLET73 peps tram47 Olot 18 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dc Feb 29, 2012 7:53 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dc Feb 29, 2012 6:40 pm | |
| Per la trobada del diumenge a Santsa les 18 h, qui sóm?
En Lluís, en Carles, en Pere i jo... algú més ?
| |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dv Mar 02, 2012 9:43 am | |
| Jo arribaré amb el tren de les 18:15 | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dv Mar 02, 2012 9:47 pm | |
| doncs esperarem amb un retol de sr.Amadeu, com fan als aeroports... salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dv Mar 02, 2012 10:07 pm | |
| No, per favor, que vinc d'incògnit !!! | |
|
| |
ut800035 (†) Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Ds Mar 03, 2012 12:38 am | |
| | |
|
| |
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Ds Mar 03, 2012 6:38 am | |
| | |
|
| |
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 05, 2012 7:05 am | |
| Doncs, - a part de passar una estona molt agradable amb els companys - de gaudir de la "petita" sorpresa que ens va ensenyar en Amadeu - d'arrossegar 38,5 graus de febre (amb lo be que s'està el diumenge per la tarde a casa, "atrinxerat" al sofà) - del obsequi dels llistons d'en Carles(futur esquelet del meu modul) - del oferiment d'en Pere per fer las probes de connexio dels moduls a casa seva - i de que ens va sortir de franc, perque en Jose Antonio, va pagar sence donar-nos conte ... considero que va ser una trovada força productiva i que a través de missatges al forum ens hagues costat d'assolir. pero repeteixo, lo millor de tot va ser la estona compartida i la falera i el entusiasme en aquest projecte que es va respirar. moltes gràcies, companys !! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 05, 2012 7:09 am | |
| Gracies a tu també, i completament d'acord amb tot el que has dit. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 05, 2012 7:14 am | |
| Ens farà falta que en Daniel ens digui quin tipus de connector elèctric hem de buscar per a ser compatibles amb el MOMI.
Il faudra que Daniel nous indique quel type de connecteur électrique il nous faut chercher pour être compatibles avec le MOMI | |
|
| |
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 05, 2012 8:52 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 05, 2012 8:55 am | |
| - E4lok escrigué:
- ... Si algú remena l'Autocad us puc passar el dibuix, podeu fer servir la biblioteca de vies que vaig crear.
Gràcies, Toni. El que ens fóra molt útil és si poguessis fer un dibuix que servis de plantilla per a els laterals dels mòduls, per assegurar-ne la compatibilitat. Et seria possible? Seria en base a aquest esquema: | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 05, 2012 11:44 pm | |
| jo vaig disfrutar molt com sempre que ens veiem...també coneixen en lluis7 o en shay!!! que no ens coneixiem... com no amb la sorpresa de Amadeu amb aquest automotor billard en resina...que tantes ganes tinc de fer-lo.. es un plaer compartir afició amb vosaltres..com sempre es diu en el foro pocs pero molt ben avinguts..!! salutacions mallet73 | |
|
| |
E4lok Trenjardinaire
Ubicació : Granollers Edat : 64 Data d'inscripció : 27/01/2009 Nombre de missatges : 824
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Mar 06, 2012 8:09 am | |
| - Olot escrigué:
- E4lok escrigué:
- ... Si algú remena l'Autocad us puc passar el dibuix, podeu fer servir la biblioteca de vies que vaig crear.
Gràcies, Toni. El que ens fóra molt útil és si poguessis fer un dibuix que servis de plantilla per a els laterals dels mòduls, per assegurar-ne la compatibilitat. Et seria possible?
Seria en base a aquest esquema:
Ja hi pots comptar Amadeu, de fet el tinc dibuixat de quan varem parlar del projecte modular a Cal Gavatx. T'ho passaré en privat i en parlem, un cop ho tinguem definit ho publiquem aqui, si et sembla. Encara que no hagi participat a la trobada, segueixo el fil, no descarto en un futur fer un petit mòdul, ara per ara tinc masses fronts oberts. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Mar 06, 2012 9:12 am | |
| Et passa com a mi, dons amb lo dels fronts. Si, em sembla be que definim la plantilla i després la posem aquí... o l'enviem als interessats per mail. Moltes gràcies per la teva predisposició. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Mar 06, 2012 11:51 am | |
| | |
|
| |
Shay Trenjardinaire Plus
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Mar 06, 2012 12:14 pm | |
| Una pregunta que em vaig oblidar de preguntar sobre el momificació, les vies on va a circular els trens ¿anirà en una sola direcció o és bidireccional?. És que vaig estar pensant sobre un pont i tinc una idea que volia preguntar sobre la direcció del tren per bloquejar la cruïlla a base de semàfor o senyal per evitar el xoc (no fer com ho ha estat l'accident de tren de Polònia). En fi donant voltes a la feina i encara no sé quin serà el pont. Ja arribarà un dia i això no diré com serà. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Mar 06, 2012 12:30 pm | |
| trànsit en MOMI és responsabilitat de cada .pendant exhibint expositors administrar el trànsit. Ferrocarrils departamentals tenen cap senyal. sistemes de seguretat elèctrica són possibles en el modélism. Si vostè té idees de pista pla; Puc dibuixar amb un programari especial. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Mar 06, 2012 6:20 pm | |
| És a dir que les circulacions poden ser en els dos sentits.
| |
|
| |
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dg Mar 18, 2012 8:16 pm | |
| Be, doncs mentres uns quans es dedicaven a passejar i tafanejar per Lleida, el menda ha estat fent deures !! Aixi que aqui van els resultats d'un cap de setmana amb bon temps i ganas de treballar Acopi de materials i primers replantejos Carles: finalment no vaig utilitzar els llistons que amablament hem vas regalar, ja que el pes del conjunt es transformab en "important", aixi que he utilitzat uns de mes lleugers. Comprobacio avans del encolat L'endemà na Merce hem va engantxar concentrat en la feina Alguns detalls ... ... i modul dels catalans d'en lluis7 finalitzat !! | |
|
| |
manolo0101 Trenjardinaire
Ubicació : Lliçà d'Amunt Edat : 55 Data d'inscripció : 16/09/2009 Nombre de missatges : 285
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dg Mar 18, 2012 8:31 pm | |
| | |
|
| |
Shay Trenjardinaire Plus
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dg Mar 18, 2012 10:39 pm | |
| Jo encara no he començat el pont ja que estic buscant a traves d'internet informació per construir però serà espectacular si és que penso, una pregunta dels cavallets dóna l'alçada correcta o ha de posar gruix? En arribar la setmana santa que estaré a girona a la meva casa de camp començaré a fer el mòdul i serà tres en total, dos mòduls a l'extrem i al mig hi haurà el pont, el llarg encara no he decidit. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 19, 2012 1:05 am | |
|
Editat per darrera vegada per tram47 el Dl Mar 19, 2012 4:47 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 19, 2012 2:36 am | |
| - Shay escrigué:
- Jo encara no he començat el pont ja que estic buscant a traves d'internet informació per construir però serà espectacular si és que penso, una pregunta dels cavallets dóna l'alçada correcta o ha de posar gruix?
En arribar la setmana santa que estaré a girona a la meva casa de camp començaré a fer el mòdul i serà tres en total, dos mòduls a l'extrem i al mig hi haurà el pont, el llarg encara no he decidit. Shay, la alçada total amb aquests cavallets hem dona 84,5 cm. He preferit que falti mitg centimetre (que es pot suplementar molt facilment) a pasarme en alçada. I com veuras, amb el sistema de suport, podré ajustar-ho en quan fem las probes de "compabilitat" Molt bó el teu projecte amb dos moduls i un pont !! Jo, segurament (i quan hagi acabat la decoració d'aquest ) es molt posible que faci un segon modul, perque amb 1,2 mts no hi ha massa marge per "jugar" Per cert, seguent fase: la façana ... ... i una petita sorpresa mitg muntada i a falta de pintar el diposit i alguns detallets ... espero que us agradi tot plegat !! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 19, 2012 4:48 am | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI | |
| |
|
| |
| Secció catalana del circuit modular MOMI | |
|