TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Secció catalana del circuit modular MOMI

Ir abajo 
+14
ostman
jaume
Víctorf
manolo0101
Christian
ut800035 (†)
Shay
E4lok
TramBlau
lluis7
MALLET73
peps
tram47
Olot
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Següent
AutorMissatge
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDl Abr 09, 2012 9:21 am

Shay escrigué:
Hola.
Vaig fer el primer mòdul i li vaig fer fotos amb les vies provisional per veure com quedava amb el meu mòvil però no vaig poder treure, he de buscar per poder treure'ls.
Vaig comprar cavallets per al mòdul i no m'acaba d'agradar, he de canviar la manera i el pont que volia fer el veig una mica difícil, no pel fet de fer i ja està, el fet és muntar i desmuntar sense que es trenqui.
Quan aconsegueixi treure les maleïdes fotos ho penjaré perquè veieu el disseny provisional.
Crying or Very sad

ostres, Shay, crec que parlo en nom de tots si dic que tenim moltes ganas de veure aquestes fotooos !!! Laughing
lo del pont no es fàcil, pero pot ser espectacular. ànims !! ok

i dic jo: si al final acavem fem uns quants moduls, no tindriem que anar pensant en que en linea recta no hi cabran?? en Daniel te un modul cantoner, pero, serà suficient? o caldría pensar en fer-ne un per si de cas??
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2486

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDl Abr 09, 2012 9:42 am

smiley-computer004 Jo treballo en un segon angle extraïble.
Pla de demà! smiley-computer004
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDl Abr 09, 2012 9:53 am

os paso fotos dels avenços d'aquests dias ... i unas quantas preguntas per continuar avançant amb la part el.lectrica.
primer, las fotos:

construcció de la base de las vias

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Dsc0164cw

i posterior encolat. las vias encara no están fixadas, perque tinc dubtes ... Embarassed

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Dsc0166knb

m'haurieu d'ajudar en:
a on haig de posar aillants (desviaments, vias mortes, ...)
si haig de donar alimentació el.lectrica tant a la via "visitants" com a la de "expositors".
també si haig de deixar las eclisas de las vias de connexió dels extrems o si millor las trec

presentació de la façana amb el sostre ja fet

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Dsc0174cy

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Dsc0173qg

aqui m'haurieu d'ajudar amb l'amplada i alçada necesaria de la "porta" perque passin sence problemas tot tipus de trens

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Dsc0171tk

i amb el diposit de sorra per veure que tal queda (no hem convenç molt, potser el posaré en el segon modul pensativ )

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Dsc0181nb

detall curiós vist desde una finestra Very Happy

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Dsc0183don

i començament del forrat de la façana

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Dsc0191pg

unas hores després ...

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Dsc0196su

i fins aqui he arrivat.
si m'ho permetu os diré que estic molt content dels resultats, tot i que he patit errors que corretgiré en el segon modul, pero lo millor es que m'ho he pasat pipa !!! bounce bounce
espero que us agradi !!
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDl Abr 09, 2012 9:54 am

tram47 escrigué:
smiley-computer004 Jo treballo en un segon angle extraïble.
Pla de demà! smiley-computer004

fantàstic !!!
ok
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDl Abr 09, 2012 10:03 am

Vaja, si que correu molt en fer, però jo trigaré a fer-ho.
Very Happy
super12
Tornar a dalt Ir abajo
manolo0101
Trenjardinaire
manolo0101


Ubicació : Lliçà d'Amunt
Edat : 55
Data d'inscripció : 16/09/2009
Nombre de missatges : 285

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDl Abr 09, 2012 10:54 pm

aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12135

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDt Abr 10, 2012 12:10 am

applaud applaud applaud applaud applaud
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2486

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDt Abr 10, 2012 3:19 am

1)
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Dsc01610
2)
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Secteu10
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDt Abr 10, 2012 3:59 am

tram47 escrigué:
1)
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Dsc01610

c'est tout?? riuuuu
OK, Daniel, très facil !!
merci !! ok
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2486

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDt Abr 10, 2012 4:26 am

a on haig de posar aillants (desviaments, vias mortes, ...)

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Plan_a14
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2486

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDt Abr 10, 2012 10:09 am

VARIS:

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Angle_14
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDt Abr 10, 2012 11:23 pm

El promès és deute.
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Dsc00184xd


Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Dsc00183gp


Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Dsc00182oz



Els senyals mecàniques per protegir l'accés al pont i com és bidireccional, em falta un desviament triple i un desviament Y.
El túnel es farà com en tauletes igual que a america, només em falta saber el gàlib.
Smile study
el desviament central amb un topall per a una dresina d'obres amb la seva caseta.
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2486

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDc Abr 11, 2012 1:34 am

traçar un pla simple amb dimensions, gràcies .
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDc Abr 11, 2012 9:34 am

Esteu fent uns treballs magnífics. Moltes gràcies a tots per les fotos. Són molt encoratjadores.

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

lluis7 escrigué:

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Dsc0173qg

aqui m'haurieu d'ajudar amb l'amplada i alçada necesaria de la "porta" perque passin sence problemas tot tipus de trens
...

Lluís, segons els gàlib de la norma NEM 104, l'amplada mínima en recta ha de ser de 146 mm, i l'alçada mínima 178 mm.

http://www.fcaf.cat/normes/nem/nem104_ca.pdf

Si adoptes aquestes mides tots els trens a escala IIm hi passaran. No obstant, com que de vegades hi ha trens americans, amb el gàlib una mica més gros, o en altres escales (els americans utilitzen altres escales en via de 45 mm, 1/29, 1/24, etc) sempre val més fer-ho una mica més gran. Sobre tot parlant de l'alçada.

Shay escrigué:
...Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Dsc00183gp
...

José Antonio, en el pont hi faràs la via encartutxada, o posaràs agulles? Si hi poses agulles, tingues en compte que faràs curtcircuit, ja que la via de retorn te la polaritat invertida respecta a l'altra via.


Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDc Abr 11, 2012 11:38 am

Serà d'agulla.
Sera aïllada entre el senyal mecànica una longitud suficient per a una boig, un exemple si ve una boig de vista al públic anirà en la seva mateixa via sense canviar de via oculta, he de fer proves per evitar el curtcircuit. study
Sobre la via encartutxada ho veig difícil i antiestètic, i si vull fer el pont en corba no seria possible.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDc Abr 11, 2012 5:30 pm

Per a fer la via encartutxada només hauries de comprar via d'aquesta i afegir-l'hi un altre carril:

http://www.ebay.es/itm/FGB-R-1719-Geb-Gleis-R-3m-15-fur-LGB-Spur-G-und-Magnus-Spur-II-64mm-/260812759356?pt=DE_Modellbau_Modelleisenbahnen&hash=item3cb9a6e13c

Es tracta de via Magnus, amb tres carrils per fer el doble ample de via : mètric i internacional. Afegir el quart carril seria fàcil.

T'estalviaries molts de problemes amb el curtcircuit per que així mantindries separades les dues vies.

Per altre banda jo no trobo que sigui antiestètic. Seria una peça curiosa i original, sense deixar de ser realista, ja que existeixen dispositius com aquest a la realitat.

Precisament, quan vares exposar la teva idea, em vaig imaginar que volies fer-ho amb la via encartutxada.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2486

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDc Abr 11, 2012 9:18 pm

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Shay11

Tren
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDv Abr 13, 2012 4:51 am

Olot escrigué:
Esteu fent uns treballs magnífics. Moltes gràcies a tots per les fotos. Són molt encoratjadores.

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

Lluís, segons els gàlib de la norma NEM 104, l'amplada mínima en recta ha de ser de 146 mm, i l'alçada mínima 178 mm.

http://www.fcaf.cat/normes/nem/nem104_ca.pdf

Si adoptes aquestes mides tots els trens a escala IIm hi passaran. No obstant, com que de vegades hi ha trens americans, amb el gàlib una mica més gros, o en altres escales (els americans utilitzen altres escales en via de 45 mm, 1/29, 1/24, etc) sempre val més fer-ho una mica més gran. Sobre tot parlant de l'alçada.


Gràcies Amadeu, pels ànims i per la info.
Si, ja m'ho temia que era massa estret el pas Wink així que tocara ampliar-ho i veure un altre sistema de subjectar la façana.
Pero tindrem que esperar una mica. Just m'estic recuperant d'una intervenció que hem van fer dimecres i que hem tindrà unas setmanes sence poder fer cap esforç, així que no tindrem massa activitat a la terrassa Crying or Very sad
Pero ja que estic castigat a Barcelona, al menys puc fer anar el teclat ... i seguir els vostres avenços riuuu

Shay, m'agrada molt el teu modul !! S'en surt de la simplicitat del meu. Felcitats i endevant !!! ok
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12135

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDg Abr 22, 2012 9:01 am



Un exemple de circuit modular no gaire complicat

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12135

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDg Abr 22, 2012 9:17 am



Més exemples de circuit modular, aquest una mica sexi

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDg Abr 22, 2012 10:19 am

TramBlau escrigué:
Un exemple de circuit modular no gaire complicat

Pere

Home, Pere, deu n'hi do. Al principi, senzillet, pero despres trovo que es molt xulo i treballat.

El segon video, la part sexi la veig una mica fora de lloc, sobre tot en una exposició. Per altre banda, la decoracio del circuit m'ha agradat molt ok
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDg Abr 22, 2012 10:31 am

Per cert, com encara no puc fer esforços, aquest cap de setmana he estat engantxant "fustetes" Very Happy
Et aqui els resultats ...

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Dsc0198tp

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Dsc0197s

Ara ja nomes li faltan per fer las finestres, las portes i el sostre. Ops, i el cartell de la companyia, es clar Very Happy
I a veiam si aquesta setmana rebo els aillants i algun detall mes que he demanat i li donc la empenta final ... i potser m'animo amb un segon modul Wink
Espero que us agradi com està quedant.

PD: per cert, alguna idea/premisa sobre el color del faldó. jo habia pensat en posar una tira de velcro en el frontal per engantxar-lo. Estaría be que tots el posessim del mateix color... o colors !! angell
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12135

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDg Abr 22, 2012 10:47 am

Sí, la primera part del vídeo és a la qual em referia, la resta és molt difícil, i el segon video està sexi és més aviat grotesc, però el circuit és molt interessant.

super12 super12 super12
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2486

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDg Abr 22, 2012 7:50 pm

pour les idées , regardez ici :
pages 8;9;10 ...

per a idees, mirar a aquí:
pàgines 8 9; 10...


http://www.gscalecentral.co.uk/f/m194497-p8.aspx
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDg Abr 22, 2012 10:37 pm

Molt interessant però molt laboriós per portar els certàmens, jo encara no he fet l'avanç del mòdul, estic amb el dubte de tenir dues vies en la mateixa travessa però sense ajuntar (evitar curtcircuit com m'ha dit Amadeu) construint a partir de zero amb barres de llautó amb travesses de fusta estil casolà però molt real (tinc document que descarregui al seu moment com es construeix les seves pròpies vies i els seus desviaments), el pont pot ser recta o corba, tant me fa un o altre, això m'agradaria fer i té el seu temps per fer o fer en poc temps amb vies LGB.
he de pensar.
study
Tren
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 6 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Secció catalana del circuit modular MOMI
Tornar a dalt 
Pàgina 6 de 22Anar a pàgina : Previ  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Següent
 Temas similares
-
» Secció anglesa del circuit modular Momi
» Secció "del Calderi" del circuit modular MOMI
» Secció "Reus-Salou" del circuit modular MOMI
» Secció italiana del circuit modular Calderí-MOMI
» circuit modular "MOMI" electricitat (fil en desús)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: