TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Secció catalana del circuit modular MOMI

+14
ostman
jaume
Víctorf
manolo0101
Christian
ut800035 (†)
Shay
E4lok
TramBlau
lluis7
MALLET73
peps
tram47
Olot
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Següent
AutorMissatge
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 77
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2513

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 16, 2012 5:32 am

PROJET 1
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 Image111

............. Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 Boucle12
.............Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 Gare_10
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 Triage10
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 16, 2012 6:20 am

circuit miner en IIp/Gn15:

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 Mine10
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12350

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 16, 2012 7:05 am

Si Daniel, és correcte, el circuit miner ho estic preparant per connectar així a la Momi
Hi pot haver alguna petita diferència però bàsicament és així.

Oui Daniel, est correct, le circuit'm minier afin prête à se connecter à l'MOMI
Il peut y avoir une petite différence, mais au fond si
si

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33792

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 16, 2012 7:26 am

TramBlau escrigué:
Si Daniel, és correcte, el circuit miner ho estic preparant per connectar així a la Momi
Hi pot haver alguna petita diferència però bàsicament és així.

Oui Daniel, est correct, le circuit'm minier afin prête à se connecter à l'MOMI
Il peut y avoir une petite différence, mais au fond si
si

Pere

Atenció: tu prepares un circuit en cul de sac, mentre que en Daniel preveu una via de pas amb continuïtat.

Attention: tu prépares un circuit en cul de sac, cependant que Daniel prévoit une voie de passage avec continuité

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 16, 2012 7:37 am

Per cert, cal reservar-se els dies de la propera edició de la FUNIFIRA, que són els 10 i 11 de Novembre:

http://www.festacatalunya.cat/articles-mostra-4334-cat-funifira_a_gelida.htm
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 16, 2012 7:46 am

el dret del mòdul és un passatge per a expositors.Tramblau és que el mòdul està en punt mort
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)

Ubicació : Sabadell
Edat : 64
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 16, 2012 7:55 am

Crec que encara que el tema de l'estació sigui el mes espectacular i mes ganes de fer, crec que primer es tindria que fer varis moduls de recta, de manera que no hi hages cap modul imprescindible, pero en vista de que nomes existeix el bucle del MOMI, crec que aixó es tindria que fer.
l'Amadeu te rao, no tots els cotxes hi cap (parlo de la foto), al esser un modul mig obligat, es tindria que tenir present aixó del cotxe ja que alguna vegada podria passar que el propietari no hi puges anar.

Joan
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 16, 2012 7:58 am

ut800035 escrigué:
Crec que encara que el tema de l'estació sigui el mes espectacular i mes ganes de fer, crec que primer es tindria que fer varis moduls de recta, de manera que no hi hages cap modul imprescindible, pero en vista de que nomes existeix el bucle del MOMI, crec que aixó es tindria que fer...

Jo també ho vaig veient cada cop més clar. pensativ
Tornar a dalt Ir abajo
Christian
Jardinaire aprenent
Christian

Ubicació : Vilamajor
Edat : 27
Data d'inscripció : 10/01/2012
Nombre de missatges : 31

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 16, 2012 9:57 am

jo,bastant mes endevant havia pensat de fer un modul pero amb el circuit a escala "N" representant cal gavatx
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 16, 2012 10:20 am

Vaig a mirar de fer el mòdul de retorn, però necessito saber la separació entre vies
Un mòdul senzill sense gairebé decorat perquè quan es necessiti, amb un desviament per enllaçar amb el mòdul miner

Pere

Editat per darrera vegada per TramBlau el Dv Feb 17, 2012 12:22 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

Ubicació : Canet de Mar
Edat : 63
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1579

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDv Feb 17, 2012 12:06 am

Si em permeteu la meva modesta opinio, la modularitat precisament ha de permetre que pugui faltar alguna peça sence que es resenteixi el conjunt, aixi que penso que un bucle de tancament a cada extrem sería lo mes recomenable. L'esquema d'en Amadeu ho reflecteix perfectament. Enmitg podem posar el que vulguem, inclus no te per que ser un circuit lineal, sino que pot tindre forma de L, amb un modul cantoner, que donaría molt de joc si disposessim d'un lloc a una cantonada. (si no, tampoc pasaria res i es podria montar lineal, es clar Wink
Jo tambè em comprometo a fer un modul per Gelida triste6 Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDv Feb 17, 2012 6:11 am

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 Momi_c10

suggeriment smiley-computer004 ----------> smiley-computer004
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDv Feb 17, 2012 6:44 am

Daniel, aquí hi ha molts canvis d'agulles, sortiria molt car. A demés, em sembla que els mòduls són molt grans, oi?

Daniel, là je vois beaucoup d'aiguillages, ça serait très cher. En plus, il me paraît que les modules deviennent très grands, n'est pas?
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDv Feb 17, 2012 6:50 am

hola hem miro els planells que feu, però veig que si falla un dels moduls...nomes coincidenixen les vies exteriors que conecten amb el momi d'en daniel, la resta queda seccionada???¿¿??
jo ja he pres mides del maleter del cotxe i ja tinc les fustes, aixì que la setmana propera vindre un parell de dies a la feina fora d'hores per fer els 2 esquelets(100+100X90), podria fins i tot fer (110+110X90)però crec que 20 cm no enstreuran de res... els he pensat fer plegables, com una maleta.....com la foto del momi... i quedaré a la espera de com muntar les vies..
salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDv Feb 17, 2012 7:07 am

perdoneu..un altre cosa, les vies exteriors, les controlara el comandament d'enda daniel, oi??, les interiors, li col.loquem un trafo que controla cadascu del seu modul, si??
vaig veure que en gerard tenia un taulell de comandament per accionar els desvios i vies, sabeu com fer-ho...??

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDv Feb 17, 2012 7:14 am

Olot escrigué:
Daniel, aquí hi ha molts canvis d'agulles, sortiria molt car. A demés, em sembla que els mòduls són molt grans, oi?

Daniel, là je vois beaucoup d'aiguillages, ça serait très cher. En plus, il me paraît que les modules deviennent très grands, n'est pas?

SUGGERIMENT
je vais faire plus simple, Vaig a fer més simple
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDv Feb 17, 2012 10:06 am

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 Rotondav

He copiat la foto de la rotonda de la Momi, per fer els mòduls faria falta saver la distància entre les vies que surten d'aquesta rotonda, així es podran enllaçar els mòduls sense problemas.independientemente de com es configurin aquests mòduls

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDv Feb 17, 2012 11:23 pm

hola Amics he trobat aquest fil en un altre foro de trens de jardí espanyol, on explica com fer un planell de control analògic per als nostres trens..hi ha un petit esquema de com muntar la electrònica..

http://arenales-railway.foroactivo.com/t62-un-panel-de-control-analogico-para-lgb

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDs Feb 18, 2012 4:11 am

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 Dapat10

O.K. ?
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 19, 2012 8:28 am

He pres mides tambè del meu maleter i amb seients baixats m'hi cap un modul de 1200x900. Podria arrivar fins i tot a 1400 de llarg si fes falta.
Tambè he comprat las meves primeras vies !! Aixi que ja veieu que estic força animat bounce
Mallet, podries dir-me de quines mides has comprat els llistons? ho dic per comprarlos iguals i intentar fer-ho lo mes homogeni possible. Tambè els cavallets o l'alçada dels mateixos.
Ops, tot aixo suposant que estigueu d'acord en que participi en aquest projecte, es clar Rolling Eyes
Ja direu !!
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 19, 2012 1:00 pm

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 Second11

Tren smiley-computer004 smiley-computer004 smiley-computer004 Què et sembla ?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDl Feb 20, 2012 6:33 pm

Potser hi ha masses vies... sembla molt atapeït. Jo abandonaria l'idea de l'estació de terme, sobre tot per que els mòduls no son independents entre ells i si en falta un, els altres no poden fer res.

En definitiva, que penseu tots? que faria cadascú? quants farien mòduls?

Peut être il y a trop de voies... on dirait très dense. Moi j’abandonnerais l’idée de la gare terminus, surtout parce que les modules ne sont pas indépendants entre eux, et s'il en manque un, les autres deviennent inutiles.

En fin, qu'en pensez vous? que ferait chacun de vous? combien feraient des modules?
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 21, 2012 12:43 am

hola lluis7
jo per el moment no he comprat els llistons...son reciclats!! demá els tallaré a la mida per treure el maxim profit de tots ells...la zona insdustrial dona molt de si!!! en temps de crisi, hi ha que aprofitar!!

demá et dono les mides, lluis7 i si no tens gaire pressa et puc pasar fustes d'aquestes, si vols??
per cert cap problema per col.laborar o fer, encantat de la vida de compartir afició!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 21, 2012 8:10 am

Olot escrigué:
Potser hi ha masses vies... sembla molt atapeït. Jo abandonaria l'idea de l'estació de terme, sobre tot per que els mòduls no son independents entre ells i si en falta un, els altres no poden fer res.

En definitiva, que penseu tots? que faria cadascú? quants farien mòduls?

Penso també que està massa atapeït de vias i que potser valdria la pena tancar l'altre extrem del circuit ... deixant ovbiament acces al circuit miner !!
Doncs Amadeu, jo hem comprometo a fer un modul de 900 d'ample x 1200 de llarg, amb las indicacions de compossicio que hem digueu. Disposo ja d'algunas vies i tinc previst comprar algun edifici i potser algun vehicle per "decorar" una mica el mòdul, aixi que potser nomes em faltaria comprar algun desviament. Tampoc puc d'entrada fer una cosa molt complicada, peró Embarassed

Ostres Carles, moltes gràcies pel oferiment dels llistons ... i per animarme a participar !! Encantat d'acceptar las dues cosas !!! Very Happy
Salut !!
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 21, 2012 9:00 am

smiley-computer004 smiley-computer004 smiley-computer004 treball treball treball treball
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Secció catalana del circuit modular MOMI
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 22Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Següent