| Secció catalana del circuit modular MOMI | |
|
+14ostman jaume Víctorf manolo0101 Christian ut800035 (†) Shay E4lok TramBlau lluis7 MALLET73 peps tram47 Olot 18 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Feb 16, 2012 5:32 am | |
| PROJET 1 ............. ............. | |
|
| |
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Feb 16, 2012 6:20 am | |
| circuit miner en IIp/Gn15: | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Feb 16, 2012 7:05 am | |
| Si Daniel, és correcte, el circuit miner ho estic preparant per connectar així a la Momi Hi pot haver alguna petita diferència però bàsicament és així.
Oui Daniel, est correct, le circuit'm minier afin prête à se connecter à l'MOMI Il peut y avoir une petite différence, mais au fond si si
Pere | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Feb 16, 2012 7:26 am | |
| - TramBlau escrigué:
- Si Daniel, és correcte, el circuit miner ho estic preparant per connectar així a la Momi
Hi pot haver alguna petita diferència però bàsicament és així.
Oui Daniel, est correct, le circuit'm minier afin prête à se connecter à l'MOMI Il peut y avoir une petite différence, mais au fond si si
Pere Atenció: tu prepares un circuit en cul de sac, mentre que en Daniel preveu una via de pas amb continuïtat. Attention: tu prépares un circuit en cul de sac, cependant que Daniel prévoit une voie de passage avec continuité
| |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Feb 16, 2012 7:37 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Feb 16, 2012 7:46 am | |
| el dret del mòdul és un passatge per a expositors.Tramblau és que el mòdul està en punt mort | |
|
| |
ut800035 (†) Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Feb 16, 2012 7:55 am | |
| Crec que encara que el tema de l'estació sigui el mes espectacular i mes ganes de fer, crec que primer es tindria que fer varis moduls de recta, de manera que no hi hages cap modul imprescindible, pero en vista de que nomes existeix el bucle del MOMI, crec que aixó es tindria que fer. l'Amadeu te rao, no tots els cotxes hi cap (parlo de la foto), al esser un modul mig obligat, es tindria que tenir present aixó del cotxe ja que alguna vegada podria passar que el propietari no hi puges anar.
Joan | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Feb 16, 2012 7:58 am | |
| - ut800035 escrigué:
- Crec que encara que el tema de l'estació sigui el mes espectacular i mes ganes de fer, crec que primer es tindria que fer varis moduls de recta, de manera que no hi hages cap modul imprescindible, pero en vista de que nomes existeix el bucle del MOMI, crec que aixó es tindria que fer...
Jo també ho vaig veient cada cop més clar. | |
|
| |
Christian Jardinaire aprenent
Ubicació : Vilamajor Edat : 27 Data d'inscripció : 10/01/2012 Nombre de missatges : 31
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Feb 16, 2012 9:57 am | |
| jo,bastant mes endevant havia pensat de fer un modul pero amb el circuit a escala "N" representant cal gavatx | |
|
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Feb 16, 2012 10:20 am | |
| Vaig a mirar de fer el mòdul de retorn, però necessito saber la separació entre vies Un mòdul senzill sense gairebé decorat perquè quan es necessiti, amb un desviament per enllaçar amb el mòdul miner
Pere
Editat per darrera vegada per TramBlau el Dv Feb 17, 2012 12:22 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dv Feb 17, 2012 12:06 am | |
| Si em permeteu la meva modesta opinio, la modularitat precisament ha de permetre que pugui faltar alguna peça sence que es resenteixi el conjunt, aixi que penso que un bucle de tancament a cada extrem sería lo mes recomenable. L'esquema d'en Amadeu ho reflecteix perfectament. Enmitg podem posar el que vulguem, inclus no te per que ser un circuit lineal, sino que pot tindre forma de L, amb un modul cantoner, que donaría molt de joc si disposessim d'un lloc a una cantonada. (si no, tampoc pasaria res i es podria montar lineal, es clar Jo tambè em comprometo a fer un modul per Gelida | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dv Feb 17, 2012 6:11 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dv Feb 17, 2012 6:44 am | |
| Daniel, aquí hi ha molts canvis d'agulles, sortiria molt car. A demés, em sembla que els mòduls són molt grans, oi?
Daniel, là je vois beaucoup d'aiguillages, ça serait très cher. En plus, il me paraît que les modules deviennent très grands, n'est pas? | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dv Feb 17, 2012 6:50 am | |
| hola hem miro els planells que feu, però veig que si falla un dels moduls...nomes coincidenixen les vies exteriors que conecten amb el momi d'en daniel, la resta queda seccionada???¿¿?? jo ja he pres mides del maleter del cotxe i ja tinc les fustes, aixì que la setmana propera vindre un parell de dies a la feina fora d'hores per fer els 2 esquelets(100+100X90), podria fins i tot fer (110+110X90)però crec que 20 cm no enstreuran de res... els he pensat fer plegables, com una maleta.....com la foto del momi... i quedaré a la espera de com muntar les vies.. salutacions
mallet73 | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dv Feb 17, 2012 7:07 am | |
| perdoneu..un altre cosa, les vies exteriors, les controlara el comandament d'enda daniel, oi??, les interiors, li col.loquem un trafo que controla cadascu del seu modul, si?? vaig veure que en gerard tenia un taulell de comandament per accionar els desvios i vies, sabeu com fer-ho...??
salutacions
mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dv Feb 17, 2012 7:14 am | |
| - Olot escrigué:
- Daniel, aquí hi ha molts canvis d'agulles, sortiria molt car. A demés, em sembla que els mòduls són molt grans, oi?
Daniel, là je vois beaucoup d'aiguillages, ça serait très cher. En plus, il me paraît que les modules deviennent très grands, n'est pas? SUGGERIMENTje vais faire plus simple, Vaig a fer més simple | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dv Feb 17, 2012 10:06 am | |
| He copiat la foto de la rotonda de la Momi, per fer els mòduls faria falta saver la distància entre les vies que surten d'aquesta rotonda, així es podran enllaçar els mòduls sense problemas.independientemente de com es configurin aquests mòduls Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dv Feb 17, 2012 11:23 pm | |
| | |
|
| |
| |
| |
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dg Feb 19, 2012 8:28 am | |
| He pres mides tambè del meu maleter i amb seients baixats m'hi cap un modul de 1200x900. Podria arrivar fins i tot a 1400 de llarg si fes falta. Tambè he comprat las meves primeras vies !! Aixi que ja veieu que estic força animat Mallet, podries dir-me de quines mides has comprat els llistons? ho dic per comprarlos iguals i intentar fer-ho lo mes homogeni possible. Tambè els cavallets o l'alçada dels mateixos. Ops, tot aixo suposant que estigueu d'acord en que participi en aquest projecte, es clar Ja direu !! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dg Feb 19, 2012 1:00 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Feb 20, 2012 6:33 pm | |
| Potser hi ha masses vies... sembla molt atapeït. Jo abandonaria l'idea de l'estació de terme, sobre tot per que els mòduls no son independents entre ells i si en falta un, els altres no poden fer res.
En definitiva, que penseu tots? que faria cadascú? quants farien mòduls?
Peut être il y a trop de voies... on dirait très dense. Moi j’abandonnerais l’idée de la gare terminus, surtout parce que les modules ne sont pas indépendants entre eux, et s'il en manque un, les autres deviennent inutiles.
En fin, qu'en pensez vous? que ferait chacun de vous? combien feraient des modules? | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Feb 21, 2012 12:43 am | |
| hola lluis7 jo per el moment no he comprat els llistons...son reciclats!! demá els tallaré a la mida per treure el maxim profit de tots ells...la zona insdustrial dona molt de si!!! en temps de crisi, hi ha que aprofitar!!
demá et dono les mides, lluis7 i si no tens gaire pressa et puc pasar fustes d'aquestes, si vols?? per cert cap problema per col.laborar o fer, encantat de la vida de compartir afició!!!
salutacions
mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Feb 21, 2012 8:10 am | |
| - Olot escrigué:
- Potser hi ha masses vies... sembla molt atapeït. Jo abandonaria l'idea de l'estació de terme, sobre tot per que els mòduls no son independents entre ells i si en falta un, els altres no poden fer res.
En definitiva, que penseu tots? que faria cadascú? quants farien mòduls?
Penso també que està massa atapeït de vias i que potser valdria la pena tancar l'altre extrem del circuit ... deixant ovbiament acces al circuit miner !! Doncs Amadeu, jo hem comprometo a fer un modul de 900 d'ample x 1200 de llarg, amb las indicacions de compossicio que hem digueu. Disposo ja d'algunas vies i tinc previst comprar algun edifici i potser algun vehicle per "decorar" una mica el mòdul, aixi que potser nomes em faltaria comprar algun desviament. Tampoc puc d'entrada fer una cosa molt complicada, peró Ostres Carles, moltes gràcies pel oferiment dels llistons ... i per animarme a participar !! Encantat d'acceptar las dues cosas !!! Salut !! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Feb 21, 2012 9:00 am | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI | |
| |
|
| |
| Secció catalana del circuit modular MOMI | |
|