El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : tona 08551 Osona Edat : 90 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 802
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dj Feb 28, 2013 9:40 pm
Hola a tots .
Graciàs per el vostres comentaris.
Maquinista Amb la nostra neu aquestes maquinàs no anirien tan lleugeres Aquí la neu sols ser mes humida, pesa mes i es fa una massa pesada. Per aconseguir fotos espectaculars com las de la filmació la temperatura te que varis graus sota cero,nosaltres poques vegades podem gaudir de aquets espectacle.
Fins aviat Josep
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dl Maig 27, 2013 4:59 am
Ahir, a casa d'en Josep, les tres estrelles del dia:
Són tres màquines que venen de viatge:
La Stainz ve de Suissa, via Ardèche Miniatures, destinació als Ferrocarrils de la Terrassa, juntament amb el vagó que porta.
La Mallet ja la coneixeu, és dels FFCC de la Terrassa i està de tornada d'Ardèche Miniatures a on ha anat a ser exhibida.
La Zillertal també ve des de Suïssa via Ardèche Miniatures i destinació... be, el seu propietari actual ja us ho explicarà.
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
Assumpte: El meu circuit LGB a Madrid Dl Maig 27, 2013 5:19 am
Quina foto més bonica i quina joia de trens!
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dl Maig 27, 2013 8:15 am
Preciosa foto... Sento haver fet tard per anar a recollir la Zillertal a Tona... Però afortundament vam arribar a la Garriga...
Aquesta Zillertal és la primera locomorora a vapor de l'Ostman, que amb el temps espera anar arreplegant tot el material rodant e la línia tirolesa del Zillertalbahn produit per Lgb que es pugui permetre...
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dl Maig 27, 2013 8:17 am
Caram Pau, qué callat que t'ho tenies,.......i això és molt de material?
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dl Maig 27, 2013 8:25 am
Sisu escrigué:
Caram Pau, qué callat que t'ho tenies,.......i això és molt de material?
És un projecte de futur... Tirol i cervesa... Mica en mica...
A veure si puc obrir un fil amb tot el material d'aquesta línia, però resumint: