El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Sessió fotogràfica a can Bantren. Dc Jun 15, 2022 1:22 am
Aquesta tarda he estat jo qui a anat a visitar a en Josep Bancells (Bantren), i m'hi ha acompanyat en Frederic, que no el coneixia.
En Josep estava força bé tot i que diu que actualment no fa res, però ens ha rebut amb la seva habitual cordialitat. Mentre ensenyava la seva col·lecció de trens a en Frederic, jo anava fent fotos de totes les vedettes que han format part d'aquesta desfilada, en un petit estudi improvisat a sobre la taula de despatx d'en Josep.
M'ha semblat que el material es massa bo per a quedarme'l per a mi tot sol, i he decidit de compartir-les amb tots vosaltres. Vet aquí dons la sessió de fotos del passe de models: Peça nº1, la màquina del cremallera de Montserrat
A TramBlau, lluis7 y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Sessió fotogràfica a can Bantren. Dj Jun 16, 2022 3:56 pm
ah caram la Fairly no la recordava..!! les mallet si que se que n ha fet i jo diria que més d'una...
gràcies..
salutacions
mallet73
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Sessió fotogràfica a can Bantren. Dj Jun 16, 2022 8:03 pm
veien aquestes meravelles penso que el que fem avui no te res a veure amb aixo que es purament art i no es pot ni comparar ni posar al mateix cistell . Aixi que sap greu que aquest formidable creador ja no ens pugui maravellar amb noves obres . Espero que en un futur aquestes peçes no caiguin en el oblit i puguin ser admirades en un lloc o altre ´ He dit .
Alexandre
A Olot, MALLET73 y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Sessió fotogràfica a can Bantren. Ds Jun 18, 2022 11:37 am
Gràcies per les vostres respostes, amics.
Alejandro, has dit molt ben dit.
Peça nº 8, Vagó de Catalans ex NEE (tercera classe)
Peça nº 9, Vagó de Catalans ex NEE (segona classe)
A TramBlau, MALLET73, lluis7, TOG y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Sessió fotogràfica a can Bantren. Dg Jun 19, 2022 8:09 pm
alejandro sasplugas escrigué:
veien aquestes meravelles penso que el que fem avui no te res a veure amb aixo que es purament art i no es pot ni comparar ni posar al mateix cistell . Aixi que sap greu que aquest formidable creador ja no ens pugui maravellar amb noves obres . Espero que en un futur aquestes peçes no caiguin en el oblit i puguin ser admirades en un lloc o altre ´ He dit .
Alexandre
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Sessió fotogràfica a can Bantren. Dl Jun 20, 2022 1:24 am