El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Ds Feb 04, 2012 8:07 am
Olot escrigué:
Joan, tu també en tens una de molt guapa de foto
es veritat, la va fer el meu fill i me la va enviar a la feina
Joan
bantren Mestre constructor
Ubicació : tona 08551 Osona Edat : 90 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 802
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Ds Feb 04, 2012 8:48 am
Hola a tots.
L´Amadeu te raó la navada a casa seva va ser a escala, i es podian posar el trens a la via.
La nevada a Tona era molt molla i no crec que una máquina llevaneus a escala haurie pogués fer res.
Gracias pels comentaris a las fotos.
Fins aviat Josep
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dg Feb 05, 2012 8:25 am
Impresionant nevada i millors fotografies, Josep !! Impresiona veure las teves construccions sota un pam de neu. Senyal que estan ben "construides", si senyor.
A Canet casi no va nevar. El just per enblanquinar sostres i terrassas Penso que d'haber tingut un circuit montat, podria haber fet unas bones fotos
... apart d'haberm-ho passat pipa, es clar en fi, tot arrivarà
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dl Maig 28, 2012 10:20 am
Avui, com que feia molt que no sabíem res d’en Josep, en Quim i jo hem decidit anar a fer-l’hi una visita.
Es donava la circumstància, purament casual , de que teníem cert material al maleter del cotxe… i ho hem aprofitat. Aquest n'és el resultat:
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dt Maig 29, 2012 10:06 am
un video esplendid. a la alçada d'aquesta maravella. es d'en Quim, oi??
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dj Maig 31, 2012 3:45 am
Pere
FACTOR Trenjardinaire
Ubicació : BARCELONA Edat : 79 Data d'inscripció : 08/12/2009 Nombre de missatges : 476
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dv Jun 01, 2012 10:40 am
Una passada de video, impresionant la tractora dintra del tunel.
Salutacions.
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dg Jun 03, 2012 5:15 pm
He trigar uns quants dies però definitivament he llegit i copiat tots els temes de l’apartat “els vostres circuits exteriors” . Crec que d’aquesta manera ho puc rellegir tants cops com em calgui per cal de tindre exemple de com fer o no fer una cosa. Ací se n’aprèn molt gracies al vostre von fer, les imatges, els vídeos, i els vostres comentaries. A partir d’ara podré seguir dia a dia l’actualitat de cada construcció. Nomes em cal felicitar l’autor per aquesta fantàstica instal•lació que un dia espero poder veure en directe.
lluis7 Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dc Jun 13, 2012 8:02 am
No descobriré res de nou d'aquest magnific circuit, pero crec que val la pena compartir las fotos que vaig fer la setmana pasada amb tots vosaltres. Circulacions no van haber (nomes faltaría a las horas que eren) aixi que totes son dels "escenaris", que considero que son absolutament fantàstics ... A las pruebas me remito
Josep, amb el teu permís ...
Impresionant, oi???
PD: i si us plau, Josep, no em cobris els drets d'autor, que en Amadeu ja m'ha sangrat reclamant-me els royalties de las fotos que vaig fer a casa sevaaaa !!!
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dc Jun 13, 2012 8:22 am
Unes fotos excel·lents, Lluis. Gracies per a compartir-les.