El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dg Mar 11, 2018 8:25 am
Xavi KTK
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dg Mar 11, 2018 7:29 pm
En Pep i en Josep són els circuits d'hivern del fòrum
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dg Mar 11, 2018 11:12 pm
Això és una nevada amb totes les de la llei...
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dt Mar 26, 2019 8:54 am
Avui he tingut l'honor de fer una visita a en Josep (Bantren). Com que ell no té prou material, jo he portat un tren que hem fet circular durant una bona estona.
Gràcies per l'acolliment, Josep!
A continuació us ofereixo algunes fotografies de l'esdeveniment:
Una atípica composició amb material del Ferrocarril de Peñarroya a Puertollano, dels FFCC Bascs, de Catalans, i del tren d'Olot.
Aquest vol ser un vagó Pullman de Vascongados.
Tothom coneix els trompeteros de Catalans
També són molt coneguts els Martorell
I al final de la composició el vagó del tren d'Olot
Un cop presentat el material comencen les circulacions
En Josep també ha tret material ben original
La màquina d'en Josep ha fet molt bon paper.
De vegades em penso que estic enamorat d'aquesta màquina
Quan s'ajunten els tres elements les fotos surten així.
Els tres elements són: sol, el circuit d'en Josep, i un tren lluent...
A l'estació gairebé venien ganes de pujar-hi!
Aprofito la parada per a fer fotos de detalls
I també per a fer una foto de cada vagó millor que les d'abans...