El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dg Jul 01, 2012 9:40 am
Un plaer coneixer en persona, una bonica tarda veient coses noves, in gran circuit, un impresionant aculliment, les darreres realitzacions vistes i probades, etc. Dema amb mes tranquilitat veurem com va ser la trobada. Gracies a tots!
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dg Jul 01, 2012 10:13 am
Gracies per fer-nos passar tan bona tarda... Un plaer poder posar cara a alguns membres d'aquest forum...
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Gracies pel video. Se'm fa curt, igual que la tarda, amb tantes noves experiencies i xerrades, també se'm va fer curta.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dt Jul 03, 2012 9:17 am
Gràcies, no em quedo molt malament per no haver-ho pogut editar Bé, ara ja ens coneixem en persona uns pocs mes
Pere
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dt Jul 03, 2012 9:39 am
esta cantat que us ho vau passar d'allo mes bé !!! i ja veig en Carles va vindre "carregat" amb dresines. i gràcies Pere per immortalitzar la trovada a nosaltres s'ens va fer molt tard quan sortiem de Seva i ja no s'ens va ocurrer passar. un altre cop serà
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dc Jul 04, 2012 3:57 am
hola amics perdoneu pero no ha estat posible conectar abans.. en primer lloc donar les gràcies a la Montse i en Josep per una tarda tan magnifica...ja ho diuen que quant um so passa bé passa el temps volan...pluvia i es va fer fosc....pero si la companyia es bona... gràcies per les fotos Amadeu, aquest cop jo no he fet gaires fotos com d'altres cops.... sisu tens rao ja varem parlar amb en Josep i l'Amadeu de com treure-li velocitat, ja que son circul.lacions amb 2 trens....la dresina a tota pastilla i la màquina d Amadeu poc a poc.... pero jo faig fer algunes.....les màquines d'en josep..
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dc Jul 04, 2012 4:01 am
més fotos de coses noves..que l'ultim cop no hi eren...
josep un magnific circuit... la màquina d Amadeu Aqui seieu com varem fer nosaltres...desde Navarcles....
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dc Jul 04, 2012 5:44 am
magnífic Aquesta SHAY és realment bonic
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dc Jul 04, 2012 9:36 am
Esplèndides fotos, Carles.
Jo tampoc no en vaig fer gaires. Aquestes són les darreres que tinc.
L'extraordinària obra d'en Maquinista (Josep):
I també vaig fotografiar la meva màquina del Rügen Kleinbahn
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dc Jul 04, 2012 9:59 am
Fantastic
salutacions PEP
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dv Jul 06, 2012 6:37 pm
Al marge de la trobada tinc algunes fotos de petits detalls fetes en una altra visita, que m'encanten.
El galliner:
La via del tramvia que surt de l'estació fent una sinuosa corba de radi molt reduït, característica normal dels traçats tramviaires. És una llàstima que no hi hagi circulacions actualment per aquest petit ramal. Tant de bo algun dia es restableixi el servei de tramvies.
Hi ha ambient a l'estació, segurament és un indici de que aviat vindrà un tren?
Una de les coses que tots els visitants admirem és el castell en runes:
Amb tot això, mentre que feia les fotos va arribar un tren que s'atura a la via morta... potser per a esperar un avançament?
Veiem-ho aquí:
I és clar, un cop fet l'avançament, el tren reempren la marxa. El cap de circulació vigila atentament la maniobra des del seu balcó:
Continuem admirant els detalls. El pont:
No l'hi manca detall:
I per sota del pont hi ha un dels racons que més m'agrada, que és aquest baixador del cremallera:
En Miki també coneix tots els racons del circuit:
La sortida del túnel de sota del castell (aquesta perspectiva només s'obté si es travessa el túnel a peu, cosa molt poc aconsellable per què el gàlib és molt estret i en qualsevol moment pot venir un tren ):
Ubicació : tona 08551 Osona Edat : 90 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 802
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dv Jul 06, 2012 9:07 pm
Gracias per las fotos. Son molt bones i tots els detalls estan molt ben buscats.
Et felicito es un bon fotograf.
Fin aviat Josep.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dv Jul 06, 2012 9:28 pm
No siguis modest, Josep, que la càmera només mostra el que tu has creat. És molt fàcil fer bones fotos d'aquests raconets i detalls. L'ingeni i la creativitat són teus.
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dv Jul 06, 2012 9:47 pm
M'he quedat impressionat les fotos, llàstima que no pogués fer permanent el circuit que encara no he començat.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Ds Jul 07, 2012 8:56 am
Olot escrigué:
No siguis modest, Josep, que la càmera només mostra el que tu has creat. És molt fàcil fer bones fotos d'aquests raconets i detalls. L'ingeni i la creativitat són teus.
tens tota la raó Amadeu, les fotos res més ensenyen el treball de Josep Pere
Joelgb Jardinaire
Ubicació : Albal Valencia Edat : 42 Data d'inscripció : 20/06/2012 Nombre de missatges : 91
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dt Jul 31, 2012 4:52 am
Josep de aon traus les ratjoles i pedres per construir tot lo que tens???? Busque pero soles trobe kits de construccio...
bantren Mestre constructor
Ubicació : tona 08551 Osona Edat : 90 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 802
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dc Ago 01, 2012 4:03 am
Hola Joel
Las rajolas son talladas de las rajolas mes primas que he trobat al mercat. Per tallar faig servir el mateig estri que el paletas fan servir.
Las pedras son recollides en un abocador de una fabrica que tallen blocs de pedra per decorar façanes.