El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Granollers Edat : 64 Data d'inscripció : 27/01/2009 Nombre de missatges : 824
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dj Oct 06, 2011 6:44 am
Josep,
M'ha sortit un compromís familiar i no podré venir
M'hagués agradat conèixer al nostre amic Tramblau en persona i els seus trams. Un altre cop serà.
Salutacions,
Antoni
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dj Oct 06, 2011 9:47 am
E4lok escrigué:
M'hagués agradat conèixer al nostre amic Tramblau en persona i els seus trams. Un altre cop serà.
Gràcies Antoni, bé ens podem conèixer a Molins de Rei que m'agradaria portar el mòdul miner en GN 15, el tramvia de Baiona potser ja no el tingui per a aquestes dates, l'he construït per a una altra persona. Pere
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dg Oct 09, 2011 7:44 pm
Josep ,tinc una trobada familiar i no crec arriba a temps.
fins quina hora mes o menys i sereu ? per que la trobada la tinc a Figueres.
He esperat fins a l`ultima hora perquè el dia penjava de dimecres al dissabte,
però el final no ha pogut ser.
salutacions
PEP
bantren Mestre constructor
Ubicació : tona 08551 Osona Edat : 90 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 802
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dg Oct 09, 2011 8:49 pm
Hola PEP
Sento que no puguis venir.
Aqueta trobada promet, de segur que tindrem sorpresas.
estarem fins las vuitmes o menys.
Fins aviat Josep
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dt Oct 11, 2011 3:01 am
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dc Oct 12, 2011 2:20 am
La feina que m'han donat els dos tramvies per posar-los en unes caixes. No sé que passarà amb ells, si vindran a buscar o no, però si me'ls quedo els he de fer unes caixes de transport. Portar més coses ja és massa embolic no tenint res preparat per al transport. Bé fins d'aquí a una estona, en 10 minuts marxem per Tona Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dc Oct 12, 2011 8:14 am
Tornada a casa després d'una tarda excel·lent, com de costum a casa d'en Josep.
Em sembla que tothom ha fet moltes fotos. Començo posant-ne alguna:
El tren d'en Carles (Mallet73) esperant sortida a l'estació:
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dc Oct 12, 2011 10:53 am
Molt bones fotos Amadeu , et agafaré totes les que pugui per incloure-les en l'edició d'un vídeo que estic muntant . Demà l'acabaré i el pujaré a la xarxa.
Pere
Jbmarcos Trenjardinaire
Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès Edat : 56 Data d'inscripció : 07/04/2011 Nombre de missatges : 276
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dc Oct 12, 2011 10:58 am
Impressionat els tramvies, i la Mallet sense paraules, és la LGB?, no ho sembla.
La propera no me la perdo... Espero
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dc Oct 12, 2011 7:15 pm
Bones fotos ,vaig pensar en vosaltres pero vem arribar molt tard.
Josep encara no amaguis res ,ja que em d`eixare caure qualsevol dia.
salutacions
PEP
TramBlau Mestre tramviaire
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dj Oct 13, 2011 12:56 am
I un vídeo de la trobada
Pere
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dj Oct 13, 2011 6:20 am
hola amics!
aki les primeres fotos que vaig fer... no sense haber "flipat" abans mentres en josep ensenyava el circuit...
ho sento nois però demà més....
salutacions
Mallet73
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dj Oct 13, 2011 9:04 am
Carles, bones fotos. Espero impacient la continuació.
Pere, el video està molt be. M'agraden especialment determinats punts de vista que has trobat, en els que el tren sembla real... la marquesina de mercaderies, els tallers dipòsit, etc. Senzillament genial.
Jo també aporto alguna foto més d'algunes coses noves i d'altres no tan noves però que m'agraden del circuit d'en Josep:
La torre d'aigua ha rebut un nou annexe que li dóna una altre aire molt més complert:
Els tallers del cremallera en construcció, que com de costum en en Josep, són d'una finesa extraordinària
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dj Oct 13, 2011 9:43 am
És el circuit Amadeu, permet buscar nou enfocaments després d'haver fet ja diversos vídeos sempre seguint els trens em va semblar que podia ser més interessant i el fer-te, llàstima que no vaig fer més vídeo així. Jo amb la càmera de fotos no aconsegueixo trobar els detalls com vosaltres, lo meu és mes el vídeo.
Pere
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dj Oct 13, 2011 5:32 pm
Algunes fotos més, de les circulacions de material.
M'encanten aquests porta-troncs fets artesanalment per en Josep
I les meves dues peces:
una caboose americana que, encara que no tinc gaire cosa americana, la vaig comprar per que era una peça que m'agradava molt
Ubicació : Granollers Edat : 64 Data d'inscripció : 27/01/2009 Nombre de missatges : 824
Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dj Oct 13, 2011 7:22 pm
Gràcies a tots per les fotos i videos.
Pel que he vist ha estat una gran continuació a la Trobada de setembre. M'haguès agradat veure la cocodril i el tram de Vigo a Baiona en directe.
Sembla mentida, pero en uns quants dies de diferència s'aprecia el canvi de la lluminositat a les fotos. Encara que fa calor, ja estem a la tardor, i l'angle d'inclinació del sol va minvant.