| El meu circuit [Bantren] | |
|
+32Mitjans Sonderzug alejandro sasplugas ostman Olot ignasibaga MALLET73 ulises Pau TOG Maxx_Rivoli josepmaria Joelgb Sisu jaume Shay Christian lluis7 Posets Antic mak(baixa volunt) Jbmarcos maquinista FACTOR AdminTRENS.CAT peps E4lok QUIM TramBlau tram47 ut800035 (†) Denis66 bantren 36 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dj Set 05, 2013 7:49 am | |
| - TOG escrigué:
- Si m´hi voleu i a en Josep li sembla bé trauré el nas una estona.No tinc material LGB ...
Millor pel matí ? A quina hora? ... Jan, no et confonguis: aquesta trobada és NOMÉS a la tarda: - bantren escrigué:
- ...Que tal el dia 8 de Septembre a las sis de la tarda ....
| |
|
| |
TOG Trenjardinaire
Ubicació : Garrotxa Edat : 22 Data d'inscripció : 03/03/2013 Nombre de missatges : 620
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dj Set 05, 2013 8:58 am | |
| D´acord,gràcies ! No m´hi havia fixat bé ... | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dj Set 05, 2013 9:39 pm | |
| - ostman escrigué:
- Ep, si plou molt... podeu baixar fins a Mora la Nova que ho fem sota cobert...
ja m'agradaria haber-hi anat però no puc fer tantes coses de trens en un sol cap de setmana..la familia en mataria!!! feu moltes fotografies... salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dv Set 06, 2013 2:46 am | |
| Digue'ls-hi que aneu a buscar bolets i... mira quina casualitat, aquí hi ha una fira !! | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dv Set 06, 2013 5:03 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dv Set 06, 2013 6:27 pm | |
| Només falta 1 dia !!!!!!!!!!!No oblideu les càmeres... | |
|
| |
TOG Trenjardinaire
Ubicació : Garrotxa Edat : 22 Data d'inscripció : 03/03/2013 Nombre de missatges : 620
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dv Set 06, 2013 11:18 pm | |
| I les targes buides,i les bateries carregades ... Guardeu gana que berenarem amb algun producte típic de la Garrotxa.No són patates farcides ni crespells o farinetes de fajol,tampoc paltrucs o llonganisses ...
Fins ara ! Jan | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dv Set 06, 2013 11:50 pm | |
| Caram, ja només per això valdrà la pena de venir. | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dg Set 08, 2013 9:06 am | |
| una gran trobada em molt bona compayia, no i ha faltat de res, trens i bona teca. hem pogut veure els exelens muntatges d`en carles,realment he quedat impresionat,felicitats Carles i gaudir de la conduccio d`una loco de vapor salutacions PEP | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| |
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dg Set 08, 2013 9:52 am | |
| Que enveja pels que no hem pogut anar, ens conformarem veient les fotos que espero siguin moltes Pere | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dg Set 08, 2013 1:14 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dg Set 08, 2013 5:22 pm | |
| Si que n'hi haurà més, però... i les de Mora? que no n'hi ha cap ??? | |
|
| |
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dg Set 08, 2013 8:09 pm | |
| - Olot escrigué:
- Si que n'hi haurà més, però... i les de Mora? que no n'hi ha cap ???
Uff, de Mora... El mini encara està carregat fins a la bandera... I més de la meitat del material encara és alllí... Haureu de tenir una mica de paciència... | |
|
| |
TOG Trenjardinaire
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dl Set 09, 2013 12:05 am | |
| Una trobada molt agradable amb un circuit ampli i molt complert. Bones construccions i ambienta- ció dels elements,detalls i acabats d´ofici i bon gust. L´amfitrió i família molt amables així com els companys. Material rodant de primera,alta tecnolo- gia. Piscolabis excel·lent a l´alçada de les circumstàncies. Bona vetllada que m´ha deixat el cap plé d´idees i que he d´anar digerint poc a poc.
Molt bones imatges de l´esdeveniment que segur són una primera entrega.
Gràcies a tots/es. | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dl Set 09, 2013 1:58 am | |
| Gracies per les imatges. Bon material!
| |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dl Set 09, 2013 4:21 am | |
| Aquí hi ha alguna foto més. No obstant crec que no sóc pas el que més fotos vaig fer. O sigui que de segur que en veurem més. En Fausto, de Cal Gavatx, també va portar algun material que va fer molt bon paper. Un altre moment de glòria va ser quan en Josep (Maquinista) va encendre la seva Shay... ... que tirava com una mala cosa... ...amb els vagons d'en Carles De tant en tant convenia carregar-la d'aigua, i aprofitàvem per a petar la xerrada (quan la màquina corria tothom callava) En Carles va quedar completament capficat en conèixer el llibre AUTOMOTORES ESPAÑOLES de Javier Aranguren Només interrompia les seves reflexions de tant en tant per a fer alguna foto Després del piscolabis i les begudes, tothom tenia ganes de broma. Aquí veiem a la Montse fent anar el Hula-hoop | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dl Set 09, 2013 4:29 am | |
| Veig que us ho vau passar molt bé. Les imatges d'en Carles les trobo preocupant (vull dir per la seva salut). A veure si puc baixar el 22. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dl Set 09, 2013 4:39 am | |
| Si, si, pensa que es va estar així molta estona. | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dl Set 09, 2013 5:18 am | |
| Gracies per les imatges. Va estar molt be. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dl Set 09, 2013 5:25 am | |
| No és pas de les vegades que hi va haver més material. Es va trobar a faltar la presència d'alguns membres ... El dia no va ser gens calorós, però donades les previsions meteorològiques, que anunciaven pluja, podem estar contents ja que no varem veure ni una gota d'aigua. Cap a les vuit del vespre, tothom va començar a desfilar. El meu "reportatge oficial", de fet s'acaba aquí. Potser algú més posarà les seves fotos... | |
|
| |
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dl Set 09, 2013 6:52 am | |
| No sé perquè li feu aquestes coses al Carles... ara els voldrà construir tots i no cabrà a casa...
Bones fotos... la shay de vapor viu sempre és la sensació... i no és per menys... | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dl Set 09, 2013 8:27 am | |
| Entenc que no hi va haver molt material ......... però pel que veig de molta qualitat
Pere | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dl Set 09, 2013 5:18 pm | |
| Be, he dit que s'ha acabat el meu reportatge oficial, perquè és el que varem veure tots. Però quan tothom se'n va anar...
La nit començava a caure i l'escenari canviava totalment. En pocs minuts els edificis començaven a veure's il·luminats Estació Tona-baixador: Els tallers del cremallera, que encara no estan inaugurats, des de fora de l'edifici: Costat entrada vies Entrem-hi? El fosar també està il·luminat Vista des del sostre Per altra banda, un dels túnels també està il·luminat, tal com marca la normativa de seguretat. L'únic vídeo que vaig fer que sigui aprofitable és aquest. Dura molts pocs segons, perquè la Shay venia desbocada i valia més apartar-se: https://www.youtube.com/watch?v=62u9mZvb_5w&feature=em-upload_owner | |
|
| |
bantren Mestre constructor
Ubicació : tona 08551 Osona Edat : 90 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 802
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] Dl Set 09, 2013 8:14 pm | |
| Hola a tots.
Agraeixo a tots assistents a la trobada la seva paciència i humor, tota la tarda drets i passejant a munt i avall .
Aixo son las trobades ferroviari as , els trens son massa petits , i sols queda la solució se seguir-los caminant.
Jan gracies per els teus elogis. aquí a casa som aixi.
Graciàs Amadeu per las fotos com de costum ,bones fotos.
Fins la pròxima trobada. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El meu circuit [Bantren] | |
| |
|
| |
| El meu circuit [Bantren] | |
|