TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte del circuit d'en Jbmarcos

Ir abajo 
+6
MALLET73
peps
TramBlau
bantren
Olot
Jbmarcos
10 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
AutorMissatge
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDs Jun 25, 2011 10:14 am

TramBlau escrigué:
Per a totes les escales és el mateix sistema, però pots mirar en LGB per si tens dubtes per la mida del material
Pere

De fet el dubte és senizill, si amb dos boosters 1 per al bucle, amb 5 amperis va de sobra, i un altremper a tota la resta en tindria prou, però ho veig escàs, penso que el millor seria tenir dos més de al menys 6 amperis, és a dir, la central que no més dona senyal i tres boosters. Qué en penses?
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDs Jun 25, 2011 10:34 am

No sé com funcionen els diferents components, l'únic que conec és que per a totes les escales és igual, els mateixos elements electrònics, els de LGB estan més preparats per a intempèrie, d'altra banda no tinc ni idea Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 104322
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDs Jul 23, 2011 6:37 pm

Com va la maduració del teu projecte?

Has avançat?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDs Jul 23, 2011 8:30 pm

Olot escrigué:
Com va la maduració del teu projecte?

Has avançat?

Estic amb el jardí, he acabat la rampa de pas de persones i al agost li faré una bona empenta, la idea és tenir acavat el jardí i al desembre, i aleshores començar a fer la infraestructura ferroviària, al setembre faré la comanda de desviaments i poder de més vies.

Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDs Jul 23, 2011 8:48 pm

És un bon pla de treball. Espero que el puguis fer com vols. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDs Jul 23, 2011 10:38 pm

Olot escrigué:
És un bon pla de treball. Espero que el puguis fer com vols. Very Happy

Pel desembre espero poder ensenyar també alguna cosa del meu projecte de Renfe 2000 Talgo III, que és amb el que veritablement gaudeixo, a mi em crida més el material rodant que el recorregut. Encara que com vaig dir era un proyecte a un any vista i just ara començo.

Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDg Jul 24, 2011 8:06 am


Hola Jorge

Si montas el circuit digital, necessitas 24 vols i 10- 12 ampers.

Fins aviat Josep
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDg Jul 24, 2011 8:07 am

[quote="Jbmarcos"]
Olot escrigué:
...Pel desembre espero poder ensenyar també alguna cosa del meu projecte de Renfe 2000 Talgo III, que és amb el que veritablement gaudeixo...

Home, dons fes-nos-en cinc cèntims Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDg Jul 24, 2011 7:35 pm

Bon dia ,jbmarcos,si agafas el digital de lgb,el tens fins a 8Ampers.
Es bastant,el montatge es el mateix que a petites escales ,has de vegilar em la
seccio del fil ,es millor anar sobrat ,em seccio de 2mm i el d 1,5mm,mes endevant
si necesitas mes per potencia em un boster de 5A crec que en pots tenir
suficient,jo que ho fagi ja tu aniré explicant
Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 462324 PEP
SALUTACIONS
Tornar a dalt Ir abajo
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDl Ago 22, 2011 10:07 am

Hola, us faig cinc cèntims dels avenços, ja he acabat la rampa, que és una feïnada, i he ampliat el camí. Estic fent el muret per on passen les vies a la part de sota del circuït, a les fotos podeu ver el plantejament de les vies per fer el fonaments, al final podrà ser de radi 5 en aquesta anirà una piscina de superfície, això i el camí és el que marca el recorregut del tren, intento combinar de la millor manera els 3 elements, en el fons es tracta d'això, d'integrar el circuït en el jardí.

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Img1313ug

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Img1315j

En aqui poso en vermell el recorregut que tindrà, es pot veure al plànol del circuït.

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Img1313xq


Salut i trens.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDt Ago 23, 2011 2:43 am

Home, ara si que es veu que el treball va en serio.

Les fotos també deixen clar que és un treball d'envergadura.

La rampa que has dibuixat en vermell sembla molt forta, no? has calculat la pendent?

I també bravo per el radi R5. Les corbes tenen un aire molt autèntic aixi, sobre tot si hi faràs circular material de via ampla.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDt Ago 23, 2011 3:25 am

Olot escrigué:
Home, ara si que es veu que el treball va en serio.

Les fotos també deixen clar que és un treball d'envergadura.

La rampa que has dibuixat en vermell sembla molt forta, no? has calculat la pendent?

I també bravo per el radi R5. Les corbes tenen un aire molt autèntic aixi, sobre tot si hi faràs circular material de via ampla.


El pendent no m'amoïna, en ser una foto de gran angular no ho sembla però desde la corba a l'extrem hi han 30 metres, en un recorregut de 16 metres pujarà un metro pot ser 80cm. Fixa't que la rampa té 14 metres i la foto no fa justicia de la feïnada, i tot el que veus, inclòs el mur els he fet jo solec a pic pala i hormigonera treball El dibuix i la perspectiva no són reals.

Salut i trens.
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDt Ago 23, 2011 9:32 am

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 387538 Deu nido la feina que has fetProjecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 637668 ,i la que et queda,

la cosa pinta molt bé.

em el terreny que tens a on fas la curva grossa,no seria bo aprofitar

el mig per fer-hi alguna montayeta Smile o alguna cosa mes?

fins i tot per guanyar l`altura per anar al terreny superior?

SALUTACIONS



Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 462324 PEP
Tornar a dalt Ir abajo
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDt Ago 23, 2011 12:16 pm

peps escrigué:
Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 387538 Deu nido la feina que has fetProjecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 637668 ,i la que et queda,

la cosa pinta molt bé.

em el terreny que tens a on fas la curva grossa,no seria bo aprofitar

el mig per fer-hi alguna montayeta Smile o alguna cosa mes?

fins i tot per guanyar l`altura per anar al terreny superior?

SALUTACIONS



Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 462324 PEP

Al mig va una piscina gran d'questes de superficie, temporalment un espai Per. A els jocs dels nens. L'alçada es guanyarà pel cantó esquerra, començarà a pujar on està la formigonera vermella.

Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 24, 2011 9:25 am

Més fotos, el plantejament de l'altra costat de la part de sota del circuït per a fer la cimentació, és el tancament del bucle, no es veu perque no tinc desviaments encara.

El bucle es tanca amb una corba també de radi 5.

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 88522617


En aquesta foto es veu com quedaria la rampa, en 15 metres salva un desnivell de 80cm, el que suposa un pendent del 5%, menys d'això m'obligaria a fer d'altres modificacions al jardí que no m'agraden, com donar pendent al lateral del camí, guanyaría no més 20cm d'alçada i seria una feïnada. No és molt realista, però és el que hi ha, i tenint en compte que no penso rodar grans composicions i el que es veu per internt que ja s'ha comentat, penso que és suficient, això si, aros d'aherència obligatoris.

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 70480546

En aqui el detalla de la rampa (es no més per fer una idea, la bona quedarà ), hauré de fer un viaducte de 18 metres nose , de moment tinc pensat fer dos viaductes, un de metàlic i un altre de pedra (imitant) segurament basant-me en models reals. Però no m'agradaria posar un després de l'altre, així que agrairé solucions al respecte.

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 43890266


En aqui detall de la corba que inicia la rampa, aqui es veu una mica més empinada de com quedarà, em fa patxoca perque tinc pensat que sigui la sortida d'un tunel i el viaducte en corba tan llarga, també radi 5 pot ser expectacular, ja estic veient la sortida del tunel i no més sortir una corba amb una caiguda d'un metre.

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 25182328

De moment això es tot.



Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 24, 2011 9:41 am

Si fas un equaducte en recta no costa

quan volguis informacio ja ho sapsProjecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 905446



Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 462324 PEP

SALUTACIONS
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 24, 2011 9:45 am

En aquestes darreres imatges s'aprecia molt millor la pendent que li vols donar.

No obstant, un 5 per cent és molt. Valdria la pena fer assajos amb trens en una pendent d'aquest gradient per a evitar sorpreses desagradables després de muntar les vies.

Sobre el tema que dius de separar dos viaductes, se'm acudeix que a mitja rampa, entre els dos viaductes, podries fer un fals túnel colgat de vegetació, el que donaria l'impressió d'una muntanya. Això seria tal com han fet aquí:

http://www.drah-servis.cz/detail.php?typ=lgb_sta_budovy_asy-tunel-potuckov

El punt que ens ensenyes en la darrera foto, allà on dius que hi vols posar un túnel, em recorda per les seves característiques el viaducte de Landwasser:

http://en.wikipedia.org/wiki/Landwasser_Viaduct

Landwasser viaduct, imatges
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 24, 2011 9:52 am

Amadeu el primer enllaç és bonissimProjecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 637668

jbmarcos l`Amadeu te rao em les pendents

i encara que no volguis fer circulacions llargues

em el temps pots canviar de pensar i fer-les circular.

Va cap estacio per algun lloc ?

salutacions



Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 462324 PEP
Tornar a dalt Ir abajo
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 24, 2011 10:27 am

Una rampa del 5% no crec que sigui problema, no obstant és una bona pensada fer provees abans, encara que ni el trafo analògic ni el digital que tinc son gaire potents, si amb el que tinc funciona funcionarà segur, si no ja veurem.

Si no és aquest circuït es quedaría no més amb una rodona a la part de sota, doncs a la par de dalt no puc donar CAP Volta, o és això o res, així que més val que funcioni.

L'estació hi és a la part de dalt.

Gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 24, 2011 11:21 am

Acabo de fer una prova ligth, amb un trafo fleischman de continua de 17 va, puja sense problemas i sense aros un tram de 6 metres la Lgb petita d'iniciació que tenim tots (la versió am só i fumígen) i el més important una Alco marklin escala 1 amb dos motors metàlica de les antigues, que pesa un ou, tenint en compte que en digital la velocitat és constant si el deco i la central ho soporta, no mamoïno més per la penden, de tot manera demà provo amb digital.

Gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 24, 2011 7:04 pm

Jbmarcos , el que tens que tenir en comte,es el consum,ja que em pendent
el consum aumenta i si tens alguna loco més a la via em llum o so no et salti
el transformador per consum .
SALUTACIONS

Tren PEP
Tornar a dalt Ir abajo
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 24, 2011 7:25 pm

peps escrigué:
Jbmarcos , el que tens que tenir en comte,es el consum,ja que em pendent
el consum aumenta i si tens alguna loco més a la via em llum o so no et salti
el transformador per consum .
SALUTACIONS

Tren PEP

El consum no serà problema, pel circuït principal vull comprar un booster massoth de 12 amperis, i pel bucle un de 6 com a minim.
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 24, 2011 7:37 pm

OKProjecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 637668



Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 462324 PEP
Tornar a dalt Ir abajo
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDt Ago 30, 2011 8:35 am

Al final he canviat totes les pendents, no més tinc sense pendent la zona de l'estació, és més feïna i a la meva dona no li ha fet molta gràcia, ara les pemdents són del 3%.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitimeDt Ago 30, 2011 8:56 am

Unes pendents molt més acceptables, que segurament no et donaran cap problema. ok
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte del circuit d'en Jbmarcos
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 5Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
 Temas similares
-
» El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf]
» Projecte de Circuit a Escala 1/16 [Andalias]
» projecte E-lok
» Nou projecte [crespinell]
» Projecte en 0n30

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: