TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte del circuit d'en Jbmarcos

Ir abajo 
+6
MALLET73
peps
TramBlau
bantren
Olot
Jbmarcos
10 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5
AutorMissatge
QUIM
Trenjardinaire
QUIM


Ubicació : la garriga
Edat : 75
Data d'inscripció : 24/01/2009
Nombre de missatges : 144

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDt Set 13, 2011 10:07 am

Aixo pinta molt bé JBMarcos, anims i a seguir aixis a veure quan podem veure circular trens

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Denis66
Jardinaire
Denis66


Ubicació : Perpinyà-Catalunya Nord (França)
Edat : 60
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 70

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDj Set 15, 2011 6:49 am

Quina feina !!

Em fa molta enveja de tots els que podeu tenir un tren de jardí.
Tornar a dalt Ir abajo
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDc Set 21, 2011 10:16 am

Hola companys, ja es pot veure el recorregut del viaducte, està fet amb una làmina barreja de plàstic i fusta, apta per a exterior, de fet aquest és el seu ús, per a baranes, terres de piscina etc. imitant la fusta però sense manteniment. Si en voleu més imformació del producte i del procés de muntatge podeu veure aquest fil.

https://trenscat.forosactivos.net/t466-sistema-hdpe-flexible-per-a-muntatge-de-trens-de-jardi

Aqui en podeu veure la panoràmica general, al final té uns 10cm més d'alçada de la prevista, i més pendent, perque a la part de dalt enllaça am un tram que tindria massa pendent i l'he hagut de compensar, diumenge faré proves amb màquines a veure si els hi costa molt de pujar, en aquest cas és possible que faci algun canvi en la pendent inicial que és una mica més suau.

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 39949881

La idea és amb el temps fer un viaducte (de fet dos) amb porexpan d'alta densitat imitant pedra, però com que imita la fusta fa prou patxoca per no tenir pressa. Heu de saber que el nivell del terreny pujarà entre 20 i 40 cm, per tant no es veurà tan alt com ara.

La part que m'ha costat més és aquesta corba de radi 5, però al final ha quedat prou bé

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 27900861


Aquesta serà la sortida del tunel, penso que un tren amb una càmara subjectiva serà prou impressionant, amb una imatge semblant a aquesta.

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 91008002

Ara la feïna anirà mes a poc a poc, abans de posar-me amb la part de dalt he d'omplir de terra aquesta zona (això no es gaire, un parell de caps de setmana, encara que són unes 10 tones de terra a pala i carretó) però després he de posar el terra de pedra del camí de la part de sota, i això no tinc ni idea de quan trigaré perque no ho he fet mai, pero tenint en compte que són uns 70 m2 ràpid no serà. Així que no espereu més fotos fins el nadal.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDc Set 21, 2011 11:07 am

Haurias de buscar alguna cosa per suavitzar els efectes d'un descarrilament
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDc Set 21, 2011 11:14 am

TramBlau escrigué:
Haurias de buscar alguna cosa per suavitzar els efectes d'un descarrilament
Pere

tomaqueras i enciam, això serà l'hort, Very Happy ja viag comemtar aquesta possibilitat, crec que en el fil de Hdpe, faré probes si hi ha possibilitat de descarrilamemt posaré baranes a les zones sensibles.
Tornar a dalt Ir abajo
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDv Set 23, 2011 5:22 am

Hola, he fet proves amb al trafo analògic de no més 17va, crec que no arriba als 2 ampers i les màquines pugen de primera, com que no tinc gaires vagons de fet només 3, 2 del kit d'iniciació i un de ferro, el vagó de l'alco escala 1 de Marklin. Tenint en compte la mica de potència, a més l'alco escala 1 té dos motors i amb el vagó pesa 8 kilos, és un miracle que es mogui. A més la via sense acollar i cable de 0,5, alimentant uns 15 metres d'una sola tirada. Em sembla que infravalorem la potència de les nostres màquines, una altra cosa és amb pluja o que no sigui realista, en això estem d'acord. Estic molt content, feia goig veure les màquines agafar la corba si puc el cap de setmana faig un video.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDl Set 26, 2011 5:25 am

Enhorabona !!

Realment quan es veuen el primers moviments de trens en el circuit motiva molt. Very Happy

Espero impacient aquest vídeo.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDj Set 29, 2011 7:18 am

Hola, les proves de pendent han anat molt bé, el pendent és superior al 3% però les màquines es mouen sense problemes, és cert que no tinc gaires vagons per fer les proves, però con vaig comentar la prova definitiva ha estat moure L'Alco de ferro i el seu vagó de dos motors (el conjunt pessa 8 kilos) amb un trafo de 17VA (menys de dos amperis), que quan he posat el trafo de 4 amperis es movia amb molta solvència. És cert que quan tingui só fumígen etc el consum pujarà, peroò tindré un booster de 12 amperis, així que per potència no serà. També ha resultat molt estable el pont, la via no està acollada ni nivellada i a la baixada l'alco anava més ràpida que l'AVE Very Happy . També m'he quedat parat de com s'alimentava un tram de 17 metres amb els fils de 0,5. La conclussió és que penso que sóm massa primmirats en secció de cable, alimentació de seccións i sobre tot les pendents (encara que penso pendre totes les precaucions i consells ja comentats per si de cas).

La prova, us prometo que no hi ha truco, als vagons a més els hi vaig posar unes peces de ferro que pesen un mig kilo cadascuna, després li vaig posar dos pesos de 5 kilos i també es movia lent, però es movia Very Happy. Mira que es petita i senzilla la Steintz però que bé que es mou.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDj Set 29, 2011 7:32 am

Prova impecable !

aplaud

És bona idea de posar la veu explicativa. Very Happy

Be, està clar que és un èxit. Felicitats !! (també per el Max i la Clara)

Si les màquines t'arribessin a patinar, va be llastrar-les una mica.



Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDj Set 29, 2011 7:38 am

Olot escrigué:
Prova impecable !

aplaud

És bona idea de posar la veu explicativa. Very Happy

Be, està clar que és un èxit. Felicitats !! (també per el Max i la Clara)

Si les màquines t'arribessin a patinar, va be llastrar-les una mica.




Gràcies Very Happy , no patina, però vull fer la prova quan entri l'hiver i comenci a glaçar, com podeu veure som de muntanya nosaltres, encara que estem a 25km de Barcelona casa meva està a 400 metres sobre el nivell del mar i al mig d'un bosc, les gelades (i alguna nevada si plou) són normals neu.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDj Set 29, 2011 7:39 am

Ja tens pala llevaneu, dons? Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDj Set 29, 2011 8:06 am

Olot escrigué:
Ja tens pala llevaneu, dons? Very Happy

No, tinc pala normal, i l'any passat va caldre, fins i tot vaig haver de posar cadenes al cotxe per baixar a Barcelona. Si hi ha algú de mumtanya de debó s'estarà rifant de mi, però es que jo abams viva a Castelldefels, i 400 metres és alta muntanya en comparació. riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDt Oct 18, 2011 10:46 am

Jbmarcos felicitats per la prova i no pateixis per quan arribin les glaçades

que no patinen ,home sense pesant-se em el pes:D ,el recorregut que

jo tenia antigament era em molts d`esnivells i havia jugat em pluja i en

neu i anav perfecta millor que quan esta sec.

salutacions

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 462324 PEP
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDj Oct 20, 2011 7:25 am

Cap novetat des de fa quasi un més, Jorge? Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDj Oct 20, 2011 10:26 am

Olot escrigué:
Cap novetat des de fa quasi un més, Jorge? Very Happy

Fent camí, mai millor dit, ja vaig dir que la part ferroviaria del jardí hauria d'espersr, em sembla que fins a la primavera, perque he de fer el camí que volta el jardí. A més de ser molts metres quadrat, al final uns 120, és una feína mols dura i feixuga, cada dia de feïna no més faig 4 m2, 30 dies de feína, si no plou 15 caps de setmana, al nadal acostumo a pendre vacances, si no plou avançaré força aleshores. Mentrestant vaig comprant material, ahir van arribar 4 desviaments radi 5 , amb els seus motors i el deco digital pels 4.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDj Oct 20, 2011 5:17 pm

Dons sembla que en tens per uns quants dies.

Ànims i bona continuació. ok
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDj Oct 20, 2011 5:44 pm

Olot escrigué:
Dons sembla que en tens per uns quants dies.

Ànims i bona continuació. ok

Gràcies, per cert quin fàstic que em fant els matiners Very Happy. Tu no dorms mai? Jo m'aixeco per treballar quan vaig fins dalt de feïna com ara, per lo teu ja és vici Amadeu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDj Oct 20, 2011 6:06 pm

Deu n'hi do si n'ets de matiner tu també.

La meva filosofia és que no em llevo per anar a treballar, sinó per fer alguna cosa que m'agradi. Aixi no em fa res llevar-me una hora abans de lo necessari.

Després, quan és l'hora me'n vaig a treballar.

El dia funciona molt millor aixi. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDj Oct 20, 2011 6:10 pm

Olot escrigué:
Deu n'hi do si n'ets de matiner tu també.

Per això dic que quin fàstic, segurament lo meu és pitjor, m'acostumo a anar al llit entre 1 y 2 de la matinada i m'aixeco entre 6 i 6:30, això si, després quan puc migdiada, o no sóc persona, per sort no necessito dormir gaire.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDs Nov 05, 2011 12:36 am

Com ho portes, Jorge?

Amb les pluges estas tan parat com jo?

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDg Nov 06, 2011 1:34 am

Olot escrigué:
Com ho portes, Jorge?

Amb les pluges estas tan parat com jo?


Moltissima feïna, plou, faringitis, una desastre Evil or Very Mad la part positiva és que seguramemt al nadal podré tenir tot el material pel cicuït inclòs el booster massoth de 12 amperis.
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDt Gen 03, 2012 8:57 am

Jorge,
Nomès dues lineas per dir-te la enveja (gens sana Laughing ) que em fan els vostres circuits !!!
Una tasca increible la que tens liada. Menys mal que ja he vist que tens "ajudes" d'en Max i na Clara Very Happy
Felicitats per tot plegat d'un nou-vingut !!
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitimeDg Jun 03, 2012 5:20 pm

He trigar uns quants dies però definitivament he llegit i copiat tots els temes de l’apartat “els vostres circuits exteriors” .
Crec que d’aquesta manera ho puc rellegir tants cops com em calgui per cal de tindre exemple de com fer o no fer una cosa.
Ací se n’aprèn molt gracies al vostre von fer, les imatges, els vídeos, i els vostres comentaries.
A partir d’ara podré seguir dia a dia l’actualitat de cada construcció.
Nomes em cal felicitar l’autor per aquesta fantàstica instal•lació que un dia espero poder veure en directe.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 5 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte del circuit d'en Jbmarcos
Tornar a dalt 
Pàgina 5 de 5Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5
 Temas similares
-
» Projecte de Circuit a Escala 1/16 [Andalias]
» El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf]
» projecte E-lok
» Nou projecte [crespinell]
»  Inici del projecte a la terrassa.[flyfabio]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: