NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa | |
|
+5MALLET73 Sisu alvarop RailwayManiac Olot 9 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
| | | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33801
| Assumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Dc Ago 07, 2024 6:25 pm | |
| Gràcies, Ignasi, tant per els comentaris com per les preguntes. És el que té relegar la tasca als joves, ben preparats, que saben que fan i que ja són experts en el tema, i que tenen un bon equip. Ho he comentat en un altre moment: jo ja no arribaré mai a tenir prou experiència com per arribar a fer això. Per tant recorro a la simbiosi que puc obtenir comprant el servei a un bon professional. Això no vol dir que de tant en tant pugui perdre una mica de temps imprimint alguna coseta ràpida o senzilla amb la meva impressora. Però d'aquí a fer els meus dissenys hi ha un bon tros. Aquesta és la meva conclusió. En principi, jo tenia al cap de posar-hi els motors de les Alsthom. Crec que he trobat qui em podrà subministrar les peces per a muntar-me'ls jo mateix. Es tractaria d'un comerç alemany amb qui tinc tractes des de la meva visita a Dortmund, aquesta darrera primavera. Podria ser la solució definitiva per motoritzar aquests automotors, però com que són cosa del futur, ja ho veurem. Vaig decidir de reproduir aquests automotors, Ignasi, ja fa molts anys (són cosa del passat ), del perquè no n'estic pas ben segur. Potser per la màgia del moment de la meva descoberta? Potser per el misteri que ofereixen uns vehicles que mai ha vist ningú perquè no han sortit mai a la via, però que eren allà? Potser per a ser un vehicle una mica curiós? No necessàriament hem de saber sempre que ens ha motivat a reproduir una peça, i això segur que tu també em donaràs la raó: de vegades és "aquella" peça determinada la que vols reproduir, i ja està. El cas és que per les vies dels FFCC Catalans no varen funcionar mai, però per les dels FFCC de La Terrassa, espero que si que els veurem rodar sovint. | |
| | | ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
| Assumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Dj Ago 08, 2024 2:45 am | |
| | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa | |
| |
| | | | Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa | |
|