TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa

Ir abajo 
+5
MALLET73
Sisu
alvarop
RailwayManiac
Olot
9 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7299

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa - Página 2 I_icon_minitimeDc Ago 07, 2024 3:11 am

El  resultat d'aquestes peces és espectacular,
genial  genial  genial  genial  genial  genial

encara no sé quina mena de impressora han fet servir, les que tenim nosaltres i la que tens tu tampoc poden donar aquest resultat, per altra banda el disseny fet amb autocad en 3D, molt superior al Tinkercat que fem servir nosaltres.

Aquests bogis son per a els vagons cabina, quina motorització i vols posar per les unitats motores?

Per altra banda perquè la reproducció d'aquest automotor que no ha circulat mai per la xarxa de Catalans, van venir en la última tramesa de material de segona mà i com a peces de recanvi?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33619

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa - Página 2 I_icon_minitimeDc Ago 07, 2024 6:25 pm

Gràcies, Ignasi, tant per els comentaris com per les preguntes. Very Happy

És el que té relegar la tasca als joves, ben preparats, que saben que fan i que ja són experts en el tema, i que tenen un bon equip. Ho he comentat en un altre moment: jo ja no arribaré mai a tenir prou experiència com per arribar a fer això. Per tant recorro a la simbiosi que puc obtenir comprant el servei a un bon professional.
Això no vol dir que de tant en tant pugui perdre una mica de temps imprimint alguna coseta ràpida o senzilla amb la meva impressora. Però d'aquí a fer els meus dissenys hi ha un bon tros.

Aquesta és la meva conclusió. Wink

En principi, jo tenia al cap de posar-hi els motors de les Alsthom. Crec que he trobat qui em podrà subministrar les peces per a muntar-me'ls jo mateix. Es tractaria d'un comerç alemany amb qui tinc tractes des de la meva visita a Dortmund, aquesta darrera primavera. Podria ser la solució definitiva per motoritzar aquests automotors, però com que són cosa del futur, ja ho veurem.

Very Happy

Vaig decidir de reproduir aquests automotors, Ignasi, ja fa molts anys (són cosa del passat riuuu ), del perquè no n'estic pas ben segur. Potser per la màgia del moment de la meva descoberta? Potser per el misteri que ofereixen uns vehicles que mai ha vist ningú perquè no han sortit mai a la via, però que eren allà? Potser per a ser un vehicle una mica curiós?
No necessàriament hem de saber sempre que ens ha motivat a reproduir una peça, i això segur que tu també em donaràs la raó: de vegades és "aquella" peça determinada la que vols reproduir, i ja està.
El cas és que per les vies dels FFCC Catalans no varen funcionar mai, però per les dels FFCC de La Terrassa, espero que si que els veurem rodar sovint.

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7299

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa - Página 2 I_icon_minitimeDj Ago 08, 2024 2:45 am

Polzeamunt Polzeamunt Polzeamunt Polzeamunt Polzeamunt Polzeamunt

Sempre hi ha d'haver llibertat d'ideari, d'acció i omissió
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Personalització d'una màquina LGB 2017D (FFCC de la Terrassa)
» Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)
» L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)
» Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa)
» les 5 màquines St Léonard del tren d'Olot (FFCC de la Terrassa)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: