TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB

Ir abajo 
+4
ignasibaga
Tonton
TramBlau
Olot
8 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 29, 2023 9:47 pm

A veure si em sé explicar.
L'aparició del 3D no ha de representar la pèrdua de cap tecnologia emprada fins ara, ans el contrari, que hem de ser capaços de compaginar les unes i les altres per un millor resultat.
La màquina 254 que vam fer amb en Carles la carrosseria la componen elements fet en 3D i altres fets amb PVC espumat, enganxant-los o soldant-los formant una peça única, ferma per aguantar les traccions de un model gran com és aquest
El tren de Sóller combina fusta i 3D i així un bon ventall de exemples.
A mi també m'atrau molt el repte de buscar la menra com puc fer les coses i després mirar de posar-ho en pràctica si és possible
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 29, 2023 11:28 pm

RailwayManiac escrigué:
Amadeu,

De vegades la imaginació produeix un resultat més bonic que la realitat. Això és el que penso del teu vagó: quad el comparo amb el seu model real, el trobo molt més bonic! aplaud aplaud aplaud aplaud

Amicalment,

Christophe

riuuu riuuu riuuu

riuuu Això si que és un elogi!!

Tot i que, compte: si el meu model és mes bonic que el real, això potser significa que no és igual com el real i, en conseqüència, no és realista!

riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1065

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDs Set 30, 2023 12:18 am

Amadeu, el tema és delicat perquè no et vull ofendre i, alhora, és important que em faci entendre clarament!

El que vas dir al teu darrer missatge correspon perfectament al que volia escriure, però em va costar que Google expressés correctament els meus pensaments. Clarament (i gràcies per no prendre (massa) malament, el que vaig a escriure:
El vagó real mai serà un dels meus agons preferits, però m'agrada molt el teu vagó! Com dius, això vol dir que el teu vagó s'allunya de la realitat. És cert. Però com no pot ser d'una altra manera si partim de bases que no tenen res a veure amb el prototip que volem reproduir? És inevitable! Si volem ser 100% fidels, fem “scratch”! El feliç resultat de la teva aventura és que has fet un model magnífic que, personalment, prefereixo molt a la seva font d'inspiració real!

Gràcies per posar els emoticones de riure perquè, d'aquesta manera, sé que no us va ofendre el meu comentari però encara volia aclarir el meu pensament! Wink


Amicalment,

Christophe
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDs Set 30, 2023 5:54 am

Very Happy Moltes gràcies, Christophe per l'aclariment, que no era necessari perquè no em puc pas ofendre per que algú doni el seu parer sobre una obra meva... encara que digués que no li agradés! T'has expressat magníficament en una situació que podria semblar dificultosa, a demés en una llengua que no parles, però que cada cop es nota menys, perquè cada vegada més, sembla que la dominis. Has aconseguit els teu objectiu: fer-te entendre amb claredat sense ofendre!

Very Happy

És cert que els icones expressen molt bé l'estat d'ànim dels autors dels missatges, entre moltes altres coses. ;D


Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1065

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDs Set 30, 2023 10:28 am

Hola Amadeu,

Gràcies per l'aclariment! Wink Pel que fa al teu compliment pel meu domini de la llengua catalana, podria acceptar-ho amb agraïment sense dir res, però l'honestedat m'obliga a dir que no domine aquesta llengua en absolut, sinó que m'esforço per ser sempre millor entès per la màquina: quan la màquina em dóna la traducció al català del meu text en francès, comprovo aquesta traducció fent que Google la torni a traduir al francès. Si coincideix aproximadament, està bé. Si no, tornaré a escriure! nose nose

Amicalment,

Christophe
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6872

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDt Oct 03, 2023 10:52 am

Quin sarau que vas muntar desfent els dos vagons, però el resultat em sembla magnífic.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDt Oct 03, 2023 5:41 pm

Ara ja fa dies que no tenim fotos de la ebolució
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 04, 2023 8:04 am

Gràcies a tots per les vostres respostes. super12

Tens raó, Ignasi, però això és perquè durant uns quants dies no he pogut pas ni entrar al meu taller. plorar1 Per aquesta raó és que el vagó està tal com el vàreu veure per última vegada. O millor dit, tal com el vaig portar a Cal Gavatx:

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Pv_a_c10

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 04, 2023 4:48 pm

Darrera l'Alsthom sembla que sigui un pel més baix ?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 04, 2023 8:25 pm

Les Alsthom eren molt altes!

A demés és un model fet a escala, però la màquina reproduïda no és pas la de veritat, sinó que en realitat és la de Cal Gavatx. Perquè dic això? dons perquè la persona que va fer aquest model, per encàrrec d'un amic seu (i meu també), li va facilitar els planos de que disposava que no eren de la màquina real sinó de la còpia feta per a Cal Gavatx.

La màquina Alsthom de Cal Gavatx difereix en algunes petites coses de la màquina Alsthom real, perquè tal com tots sabem, a aquella escala es fan models que difereixen una mica de la realitat, vull dir que es permeten llicències, sobre tot per qüestions tècniques. Allà es prima el funcionament per a sobre del realisme.

Tot i així aquella màquina es veu molt ben feta a nivell d'escala, però caldria anar a mesurar-la per a poder dir que l'altura de la màquina és la que correspon.

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Img_7617

Aquesta és la de via de 45 mm que també es veu molt proporcionada.

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Imatge78

No tinc cap més foto de més a prop en aquest moment, però si que tinc la de la seva germana, la 1003, en versió colors FGC, feta també a partir dels mateixos planos, però fen-li les modificacions necessàries per què s'assembles més a la de FGC.

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Img_4004

Per tant, en vista del que us he explicat, jo aconsellaria no prendre pas aquest model com a referència per a comparar amb altre material.
Wink

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 04, 2023 8:39 pm

Aixó ho dius per que com jo et vaig comentar que comparat el tractor 801 amb aquestes es veien desproporcionat..es veia massa gran i fora de mida...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 04, 2023 10:06 pm

Bé m'estas dient que és la Alsthom que està fora de mides.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDj Oct 12, 2023 7:51 am

Estic dient només que aquesta Alsthom no és pas una bona referència per a comparar mides. Very Happy

Avui, després de massa temps, reprendre els treballs, si és no se'm torça res! Very Happy

En principi possiblement treballi a partir d'una prova feta abans d'ahir sobre les varilles dels vidres.

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Prova_18

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDj Oct 12, 2023 10:15 am

Guapes
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDs Oct 14, 2023 7:14 pm

Gràcies Ignasi. Very Happy

(tens el privilegi de ser l'únic que s'hi ha fixat... )

Avui el vagó PV ha sofert un canvi de bogis:

Aquest era el bogi que portava fins avui, a falta de rebre els seus. Aquest és de Catalans, una mica diferent del que ja porta actualment, el seu:

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Img21131

Com podeu veure té detalls molt bonics.

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Img21127

Aquest és el bogi dels vagons del PV, fet a partir d'un planell:

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Img21129

Que us agrada? Very Happy

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Img21128

Aquesta foto nomes per a veure l'efecte que fa.

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Img21130

Us vaig prometre un reportatge d'aquests bogis i el tindreu. Estava esperant a rebre aquests. A la que pugui els hi faig fotos i us explico tot el que vulgueu saber.

Very Happy

A TramBlau, TOG y a RailwayManiac Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1065

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDs Oct 14, 2023 8:37 pm

Estic molt impacient! super12 super12 super12 super12 super12 super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDg Oct 15, 2023 9:06 am

la qualitat de impressió es brutal..quin detall... baba baba baba baba aplaud aplaud affraid affraid geek geek

felicitats!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1065

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDg Oct 15, 2023 10:58 am

Si us agraden els bogies bonics (en realitat i en modelatge), no us recomano prou que feu una ullada al lloc http://gartenbahnschmiede.at

Aquí teniu l'enllaç per accedir als bogies (bogies = Drehgestelle)

http://gartenbahnschmiede.at/gbs-zubehoer


Gràcies per aquest parèntesi austríac Amandeu. El tancaré de seguida! Wink


Salutacions,

Christophe

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDg Oct 15, 2023 5:49 pm


Gràcies per l'enllaç, Christophe. És interessantíssim!

Chapeau!

smiley-char013
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1065

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDg Oct 15, 2023 7:26 pm

Sempre és amb plaer, Amadeu! Wink

Trobo que hi ha una certa similitud estètica entre els bogies que ens mostres i els d'aquest fabricant austríac. Això és un gran art!

Amicalment,

Christophe
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDl Oct 16, 2023 7:00 am

És cert. Jo també ho he vist de seguida.

pensativ Ens hauran copiat?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitimeDl Oct 16, 2023 8:56 am

Impressionant
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: