El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: El tren de Ponferrada a Villablino a escala IIm Dl Jul 19, 2021 6:07 pm
Ja us he presentat la màquina Engerth i el furgó amb anterioritat, ara us puc mostrar tot el tren sencer. Construït per en José Ramon Lechuga Corbacho, per a mi és una obra sense comparació amb cap altre, tret del propi tren del PV!
Presentació del propi autor:
“Primeras pruebas en línea de la Krauss-Hengert n°31 del Ponferrada-Villablino en escala G (1:22'5) El funcionamiento, después de unos pequeños ajustes, ha sido totalmente satisfactorio. Todos los mecanismos (reproducidos) del sistema semiarticulado Hengert, han respondido perfectamente. La presentación en sociedad será el día 31 de julio en la feria modernista en Curtis, (La Coruña)”.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: El tren de Ponferrada a Villablino a escala IIm Dt Ago 03, 2021 4:15 am
Ja feia temps que les tenia vistes..però el meu coneixement del 3d no arribava a Fer bogies ni modificaciones..cosa que ara ja sí podria al igual que les de SM que tinc a mitges ja que només en tinc una de feta..
Salutacions
Mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: El tren de Ponferrada a Villablino a escala IIm Dl Maig 01, 2023 11:31 pm