TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB

Ir abajo 
+4
ignasibaga
Tonton
TramBlau
Olot
8 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDv Set 22, 2023 7:14 am

No sembla el mateix, molt bona feina.
Jo també l'hauria fet de vell nou en 3D, no per salvar els dos pobres vagons que diu en Carles, sinó perquè no tindria els dos vagons per poder fer-lo.

genial genial genial genial genial
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33124

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDv Set 22, 2023 9:23 am

Moltes gràcies per les vostres respostes. Em sento afalagat!

Very Happy

MALLET73 escrigué:

 jo l'hauria fet nou tot no hauria fet servir els 2 pobres vagons de LGB
.../

Pobres?????

Aquests vagons ja varen ser comprats en el seu moment amb destinació a fer-els-hi alguna reforma. Els vagons no tenen res de pobres! de ben segur que els altres quatre que tinc estan verds d'enveja!

ulises escrigué:
Un canvi impressionant. Sembla mentida que s'esborrin del tot les típiques característiques del material centreeuropeu per convertir-se en una cosa identificable amb el sud d'Europa.

Si... bé, és que, de fet, a tot arreu els vagons són iguals. Per això si li canvies el color o algun detallet per aquí o per allà, es transforma en alguna altra cosa.

Very Happy

ignasibaga escrigué:
No sembla el mateix, molt bona feina.
Jo també l'hauria fet de vell nou en 3D, no per salvar els dos pobres vagons que diu en Carles, sinó perquè no tindria els dos vagons per poder fer-lo.
...

riuuu

I parlant de tot, vet aquí el que m'han dut els cinc minuts d'avui:

Ajustat de les peces tallades a partir del llinternó, per a igualar el sostre:

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Img21086

Les plataformes d'aquests tipus de vagó són una debilitat per a mi... Very Happy

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Img21087

I ara... tinc un dubte:

Ja sé que vaig dir que volia conservar l'estil de LGB i que semblés una peça feta per aquella firma... però ...

pensativ

I si...

pensativ

És que... sabeu què?

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Img21088

Dons que m'agradaria posar-li un dels meus tocs màgics...

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Img21089

Creieu que hi quedaria bé? Very Happy

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Img21090

A TramBlau, MALLET73, alejandro sasplugas, el terrat de margarit, RailwayManiac y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDv Set 22, 2023 6:08 pm

Fins l'últim detal!!!

Els vagons no sé... jo sí que tenic enveja...

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDv Set 22, 2023 6:24 pm

Un petit detall que canvia tot l'aspecte interior!
Ben fet!
aplaudir aplaudir aplaudir
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33124

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDs Set 23, 2023 7:57 pm

Gràcies, Thierry

MALLET73 escrigué:
Fins l'últim detal!!!
Els vagons no sé... jo sí que tenic enveja...
...

Dons tu, precisament, no em pots pas tenir cap enveja, Carles. De cinc minuts en cinc minuts tu has fet ja moltes més peces que jo.

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDg Set 24, 2023 8:23 pm

Ho dic per que t'esta quedant moooooolt bé!!! m'encanta tots els detalls i quedaria molt bé amb la meva engerth...pot ser en un futur no molt llunyà podriem coincidir amb les 2 peces i fer una circulació...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33124

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDl Set 25, 2023 12:19 am

Gràcies, Carles.

Home, jo bé hi compto en que circularan junts! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDl Set 25, 2023 1:36 am

Amb aquest canvi els bancs fan un tom, moltíssim millor al meu parer

genial genial genial genial genial

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33124

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDl Set 25, 2023 12:04 pm

Gràcies Ignasi.

Per força havia de tenir en compte la teva recomanació d'expert. Per tant, aquí van les fotos dels primers plantejaments. A veure com queda:  Very Happy

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 1_414

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 136

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 231

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 323

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 522

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Img21093

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Img21094

Em sembla que queda bastant be. Al menys, a mi m'agrada. I a aquest interior encara li falten detalls.

Be, fins aquí els 5 minuts d'avui... Very Happy


Editat per darrera vegada per Olot el Dl Set 25, 2023 8:41 pm, editat 1 cop en total

A TramBlau, MALLET73, TOG y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDl Set 25, 2023 5:03 pm

Una autèntica metamorfosi!

applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDt Set 26, 2023 2:59 am

genial genial genial genial , Amadeu, genial genial genial
Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1066

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDt Set 26, 2023 7:13 am

genial genial genial genial Sembla com si estiguessis dins del cotxe real! genial genial genial genial genial genial genial
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33124

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDt Set 26, 2023 12:40 pm

Moltes gràcies, amics!

Very Happy

RailwayManiac escrigué:
... Sembla com si estiguessis dins del cotxe real!...

Una de les coses que més m'agrada de treballar en aquesta escala és que quan construeixes una peça "et fiques a dins".

sii

És això exactament el que passa, Christophe.

super12

A MALLET73, alejandro sasplugas, el terrat de margarit y a RailwayManiac Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1066

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 27, 2023 8:40 am

Això és exactament, Amadeu! Això també m'encanta LGB! Hi ha aquesta cosa màgica que et fa sentir com si estiguessis realment al tren! super12 super12

Amicalment,

Christophe
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33124

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 28, 2023 9:48 am

Avui si! avui he tingut els cinc minuts de reglament per a continuar la construcció del meu vagó.

Very Happy

Aquest és el seu aspecte a dia d'avui:

Per fora...

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Img21098

... i per dins.

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Img21097


Espero que us agradi. Very Happy

I ara voldria apel·lar als qui varen opinar en el seu moment que era una pena destrossar uns vagons tan bonics de LGB... jo entenc el vostre parer, que és perfectament respectable. Ara bé, vist el resultat... digueu-me sincerament si no creieu pas que no tinc una certa disculpa.

Very Happy

A TramBlau, MALLET73 y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 28, 2023 4:26 pm

Es clar que tens una certa disculpa..ha quedat magnífic..però ja saps que sóc de segones oportunitats..ha de estar en molt males.condicions per fer el que has fet tu i prefereixo fer de nou..són maneres de de fer i pensar...

Molt.bona peça i com també vaig dir enveja...

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33124

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 28, 2023 5:25 pm

T'entenc, Carles, però tot i així els vaig comprar amb l'intenció de fer-hi alguna cosa digna algun dia. Per molt que fossin nous, i després de tot ja els he tingut en el mateix estat original (que no ho és tant) durant gairebé quaranta anys (llavors, no en vaig pas arribar a pagar ni vuit-mil pessetes). Dit d'una altra manera: estaven nous però no ho eren pas.

nose  

I francament, m'estimo més tenir-los reconvertits, que no pas en estat original (que no ho és tant). En tinc quatre més... i aquest vagó se sent sol! O sigui que tant aviat com pugui en faré uns altres dos.

Very Happy

I espero no sentir-me'n culpable!

Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33124

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 28, 2023 6:22 pm

... I tot d'una me'n vaig adonar de que eren iguals que els PV, tant en mides de finestres, com en curvatura del sostre... Des de llavors que aquest vagó em crema als dits. Potser per la meva enyorança del PV? pot ser per el repte que representa "veure-hi" un altra vagó en la imaginació, però no saber encara si és factible i si donarà allò que espero...

El cas és que el vagó em satisfà perquè crec que estic assolint lo esperat, i això tot i que encara no està acabat!

Very Happy

Com a curiositat us diré que aquest model, que mira d'assemblar-se al vagó de 13 finestres del PV, mesura només 14 mm menys del que hauria de mesurar si estigués fet perfectament a escala. I això es deu, en part, a un dels tres errors garrafals que hi he comès, i en part, a una de les llicències que m'he concedit: no allargar els balcons.

(Ara, ja ho sabeu: la peça no és pas perfecte!)   schhhhhht  schhhhhht  schhhhhht

Ara encara m'hi queden dos reptes importants, que són conservar la semblança al model real aconseguida, tot i afegint alguna cosa que l'hi falta, i pintant-lo. Amb aquest darrer repte, puc clavar-la o arruïnar tota la meva feina!

Però ja he fet algunes proves de colors i tot. Very Happy

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Img21099

La veritat és que m'encanta vèncer aquests reptes de creativitat. Em fa feliç.

Very Happy


Editat per darrera vegada per Olot el Dj Set 28, 2023 6:31 pm, editat 2 cops en total

A TramBlau, TOG, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 28, 2023 6:25 pm

Olot escrigué:
...

Espero que us agradi. Very Happy

Estimem!

Olot escrigué:
...
I ara voldria apel·lar als qui varen opinar en el seu moment que era una pena destrossar uns vagons tan bonics de LGB... jo entenc el vostre parer, que és perfectament respectable. Ara bé, vist el resultat... digueu-me sincerament si no creieu pas que no tinc una certa disculpa.

Very Happy

Actualment, amb les nostres instal·lacions d'impressió 3D, no teniu excusa per destruir 2 cotxes de passatgers!  supernul

El teu nom és Amadeu? scratch ... Um, perdó! scratch ... Um scratch .... Però és clar que estàs perdonat!  riuuu

I no podem esperar a veure néixer les seves 2 futures germanes petites bounce bounce

applaud  applaud  applaud  applaud  applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33124

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 28, 2023 6:50 pm

Efectivament, Thierry, tens raó: seran dos germans petits, perquè ara em queden per a fer el de 12 finestres i el de 10 finestres.

Very Happy

Però haurem de tenir paciència perquè hi ha altres projectes que també em cremen als dits!

Aquest model quedarà pràcticament acabat, tot i que hi haurà una segona tanda de treballs de millora posterior, consistents en canviar les baranes dels balconets per unes altres fetes per mi, més reals  i més apropiades que les actuals de plàstic i tant diferents de les que en realitat portava aquest vagó. Són detalls que ara em prendrien molt de temps, i precisament m'esperen nous reptes als que és millor no fer esperar.

Very Happy

Potser aquest detalls quedaran acabats en el moment en que em posi a construir el reste de la composició?

pensativ

En qualsevol cas no està pas gens malament el temps que he dedicat a aquesta construcció (la més ràpida fins avui): si comptem només els dies que he treballat porto menys de 15 dies! I això tenint en compte que en menys de 24 hores després de començar a retallar per aquí i per allà, ja tenia el plantejament del vagó completament resolt.

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Img21037 Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Img21042
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33124

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 28, 2023 7:13 pm

Tonton escrigué:
...
Actualment, amb les nostres instal·lacions d'impressió 3D, no teniu excusa per destruir 2 cotxes de passatgers!  supernul
...:

Les impressores 3D ajuden, però en cap cas s'han de prendre com l'únic recurs.

La prova: continuo utilitzant el torn per a fer peces rodones, igual com cal continuar utilitzant la fresa per a  fresar, o el trepant per a fer un forat!

Si prenem com a únic recurs un element nou, del que a demés de que encara avui no tenim gaire experiència en el resultat de les peces impreses, perquè gairebé encara no n'hi ha que tinguin més de 10 anys, correm el mateix risc que quan utilitzem un navegador per a moure'ns: heu provat de fer un itinerari mentalment, tal com érem capaços de fer tots nosaltres abans d'aquest invent? El podeu fer amb la mateixa facilitat que abans?

pensativ

Sé que aquest missatge portarà cua, però si us plau deixeu-me continuar vencent reptes mentalment, amb un vagó de LGB per a destrossar al davant!

Very Happy

A el terrat de margarit, RailwayManiac y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 28, 2023 8:10 pm

Per una casualitat el podrem veure per la trobada de cal gavatx encara que no estigui acabat?? pensativ study study study baba baba baba baba

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33124

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 28, 2023 8:13 pm

Només si us porteu be... Very Happy

riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 28, 2023 8:15 pm

Olot escrigué:
Només si us porteu be...  Very Happy

riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu

smiley-angelic004 smiley-angelic004 smiley-angelic004 smiley-angelic004 smiley-angelic004 desde que l'Alejandro em va dir que em portès bé ho estic fent...però es clar que es portar-se bé o malament..??? per que si es desde el punt de la meva dona...ho estic fent fatal!!! riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu

salutacions

mallet73

A el terrat de margarit li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1066

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitimeDv Set 29, 2023 5:07 am

Amadeu,

De vegades la imaginació produeix un resultat més bonic que la realitat. Això és el que penso del teu vagó: quad el comparo amb el seu model real, el trobo molt més bonic! aplaud aplaud aplaud aplaud

Amicalment,

Christophe
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Construcció de vagons diferents a partir de vagons LGB
» Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB
» locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino
» Furgó del FC Ponferrada-Villablino a escala IIm
» El tren de Ponferrada a Villablino a escala IIm

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: