TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)

+14
el terrat de margarit
Mitjans
Sisu
jordi
alejandro sasplugas
lluis7
TOG
TramBlau
tram47
ignasibaga
KTK
MALLET73
Olot
Tonton
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 23  Següent
AutorMissatge
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 59
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 1064

El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDg Jun 11, 2023 1:37 am

ignasibaga escrigué:
Sembla una impressora 3D de resina, cert? super12 super12 super12 super12

bounce

Sisu escrigué:
Ostres, ara tothom en té una d'aquestes!!!! triste6 Exclamation

Ara si! ok
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDg Jun 11, 2023 5:09 am

Uooo! El kit complet!! applaud

A gaudir-ho!!
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDg Jun 11, 2023 7:58 am

Mitjans escrigué:
Uooo! El kit complet!! applaud

A gaudir-ho!!

Sí, és una impressora de resina. : bounce
Sí, és una rentadora d'impressió de resina
Sí, és una gandula per acabar de curar la resina:

El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 20230617

trenscat2

A TramBlau, MALLET73, KTK y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDg Jun 11, 2023 9:31 pm

No en tinc ni idea del tema.
Una impressora de resina és diferent dels altres plàstics que fan servir en Carles, Ignasi, Mitjans, etc del fòrum??
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDg Jun 11, 2023 9:59 pm

Sí, Narcís.

Les de plàstic, fonen filament per anar "dibuixant" les capes, com si fos un retolador que deixés ratlles amb gruix. El típic plotter de plomilles (rotring).

Les de resina, tenen una cubeta plena de resina. La cubeta té el fons transparent i es posa sobre una pantalla que projecta les diferents capes amb llum ultraviolada.

La principal diferència és la definició que s'aconsegueix. També és molt més ràpid projectar tota una capa que resseguir-laa base de ratlles.

Tot té pros i contres, però pel meu gust, prefereixo les de resina, que treuen peces que pràcticament és pintar i muntar.

A Olot y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDg Jun 11, 2023 10:55 pm

Mitjans escrigué:
Sí, Narcís.

Les de plàstic, fonen filament per anar "dibuixant" les capes, com si fos un retolador que deixés ratlles amb gruix. El típic plotter de plomilles (rotring).

Les de resina, tenen una cubeta plena de resina. La cubeta té el fons transparent i es posa sobre una pantalla que projecta les diferents capes amb llum ultraviolada.

La principal diferència és la definició que s'aconsegueix. També és molt més ràpid projectar tota una capa que resseguir-laa base de ratlles.

Tot té pros i contres, però pel meu gust, prefereixo les de resina, que treuen peces que pràcticament és pintar i muntar.

Gràcies Joan, no sé quins preus deuen tenir ara, però fa pocs anys eren molt cares i poc fiables. Suposo que això ha canviat força, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDg Jun 11, 2023 11:44 pm

Ha baixat molt de preu. Les més bàsiques ronden els 200€. Enlloc de baixar preus, el que fan és que cada cop són millors, pel mateix preu.

Per uns 600€ ja en tens una de mida bona.
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDl Jun 12, 2023 1:35 am

El Saturn 3 acaba de ser llançat, el n° 2, per tant, baixa de preu:

El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 Saturn10

El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 Mercur10

Altres models més petits són més barats!

El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 Elegoo10

Les meves joguines noves vénen d'aquí:
=1067]https://www.3djake.be/fr-BE/imprimantes-3d-et-plus?&f%5B8%5D=1067

Però per als catalans:
https://www.3djake.es/impresoras-3d-y-mas

trenscat2

A Olot, TramBlau, MALLET73, KTK y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDc Jun 21, 2023 6:06 pm

L'últim va arribar ahir a Lilas:

El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 20230620

El meu tren "vermell" està complet, un o dos més i estarà a dalt:
El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 20230621

trenscat2

A TramBlau, MALLET73, Sisu, TOG y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19506

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDj Jun 22, 2023 2:16 am

els colors d'aquest ferrocarril es el vermell i el crema?? o vermel li negre en les màquines??

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDj Jun 22, 2023 3:41 am

MALLET73 escrigué:
els colors d'aquest ferrocarril es el vermell i el crema?? o vermel li negre en les màquines??

salutacions

mallet73

El meu traçat és un ferrocarril "turístic".
(Així em permeto qualsevol anacronisme, barreja d'empreses, córrer una locomotora RhB amb equipament francès Very Happy , Un vapor amb un dièsel modern Very Happy  Very Happy,  o fins i tot nord-americà  Very Happy  Very Happy  Very Happy ).

Així que només estic intentant tenir trens homogenis, així que tinc:
- un tren verd (fins i tot crec que hi havia la foto del mig mes, no fa gaire)
 - Ara un tren vermell  bounce
- També un tren blau (3 cotxes Newqida), etc.

trenscat2

A MALLET73 y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDj Jun 22, 2023 9:34 am

applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDj Jun 22, 2023 4:44 pm

Pel costat de la xarxa, molt poc canvi excepte la continuació de la construcció del meu muret davant de l'estació de Lilas:

El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 20230623

I el guarniment de l'entrada sud del túnel:
El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 20230622

Però ara he de tornar al taller de maons, el meu estoc de blocs s'havia fos com la neu al sol.

I al mateix temps, reorganització de les prestatgeries del meu celler (i sobretot, classificació i emmagatzematge!) per tal de col·locar millor els MEUS trens!
El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 20230624

trenscat2

A TramBlau y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33795

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDj Jun 22, 2023 5:51 pm

Tonton escrigué:
...
El meu traçat és un ferrocarril "turístic".
(Així em permeto qualsevol anacronisme, barreja d'empreses, córrer una locomotora RhB amb equipament francès Very Happy , Un vapor amb un dièsel modern Very Happy  Very Happy,  o fins i tot nord-americà  Very Happy  Very Happy  Very Happy ).
...

Trobo que és molt bona idea, Thierry. Però has pensat que d'aquesta manera no pots envellir el material? seria impensable que en un tren turístic hi circulés una màquina vella, bruta, o rovellada!  

Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDj Jun 22, 2023 7:05 pm

Per cert,

Tonton escrigué:
...
Així que només estic intentant tenir trens homogenis, així que tinc:
- un tren verd (fins i tot crec que hi havia la foto del mig mes, no fa gaire)
 ...

M'ha fet molta gràcia aquesta expressió!

:Riuuu:
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDj Jun 22, 2023 7:53 pm

Emmagatzemar els trens és una de les coses més complicades.
Sempre he pensat que si un dia arribo a tenir circuit m'agradaria que podés anar a una zona interior tipus cotxeres on desar i organitzar tot el material.
Crec que l'Alejandro ho fa així a la Vilella.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDv Jun 23, 2023 3:21 am

Les tasques de fabricar un munt de maons, emmagatzemar-los i després col·locar-los curosament és una feinada que no es veu, però hi és, i sort de l'invent d'aquests maons.

Emmagatzemar els trens és un mal de cap per a tots, l'Alejandro té una veritable estació subterrània a on pot guardar un munt de trens a més de poder-los treure i posar en via els que té en caixes, però no tothom té l'espai de l'Alejandro, jo a la barraca hi ha una platja amb 2 vies que serveix per guardar els trens a l'interior i treure els que ja no han de circular i posar els nous, els prestatges d'emmagatzematge son a sobre
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDs Jul 01, 2023 6:05 pm

Tenint en compte el meu consum actual, el meu estoc és gairebé nul.
Per tant, de moment, estic en mode "fabricant de maons":
El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 20230711

I, per descomptat, durant aquest temps la meva impressora està ocupada fent alguns para-xocs per a les meves noves maneres d'emmagatzemar:
El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 20230710

trenscat2

A TramBlau y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDg Jul 02, 2023 4:40 am

applaud applaud applaud applaud

Preparar material per poder treballar és rendibilitzar recursos

A Tonton li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDg Jul 02, 2023 4:45 am

ignasibaga escrigué:
Les tasques de fabricar un munt de maons, emmagatzemar-los i després col·locar-los curosament és una feinada que no es veu, però hi és ...

Puc corroborar-ho així. sii

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDg Jul 02, 2023 5:45 am

Si, ara us faré una mica de rotllo

Una vegada un enginyer forestal responsable de la biomassa al Berguedà em va encarregar una maqueta en escala H0 sobre el aprofitament de la biomassa, o hi tenia que haver representada la gestió de tala controlada dels boscos i el aprofitament de la llenya per les serradores per fer productes manufacturats i la trituració de les restes no aprofitables industrialment per convertir-les en biomassa per a les calefaccions de centres públics i venta de energia calorífica per industries.
Per finançar-ne una part es va posar en contacte amb quatre serradores de la comarca que volessin participar en el projecte oferint-los la possibilitat de fer una maqueta representativa de les seves serradores per exposar-les a les oficines, però en pagarien dues, la segona passaria a formar part de la maqueta general que s'exposaria en el centre de la mancomunitat on es farien conferències sobre el desenvolupament de la biomassa a la comarca, el consorci pagaria el reste de la maqueta.
Quan van quedar lligats els detalls de com dur a terme el projecte, em va acompanyar a visitar cada una de les serradores per veure com treballaven, quins productes produïen i quines maquines feien servir, per llavors poder reproduir la part més representativa i característica de cada una d'elles.
Un cop vam tenir el vist i plau de cada una d'elles ja em vaig posar mans a l¡obra, la primera cosa era tenia que fer un munt troncs dels pins tallats, per fer piles de troncs en el bosc a punt de carregar, per fer càrregues per els camions, les piles de troncs que té cada serradora com a matèria prima, els troncs que entren a les màquines per ser processats. Tot plegat multiplicat per quatre serradores de la maqueta i les quatre que anirien a les maquetes de les oficines
Un trons té una llargada de 10 metres, però és cònic, ample de cul i prim de la capçalera, per fer-los a partir de varetes rodones no em va ser factible per massa fines i fusta molt dura, llavors vaig fer llistons quadrats de 4x4mm i un 130mm de llarg que posava al trepant de columna i amb dues llimes feia el arrodonit cònic però procurant que no quedés massa fi, llavors pintar-los i muntar-los en les piles característiques que veiem.
Per tant tenia que fer una quantitat immensa de pals, uns dies després de començar el enginyer es va posar en contacte amb mi per saber com anava la construcció, l'hi vaig dir estic fent pals, un parells de setmanes més tard em va tornar a trucar i va tornar a demanar com anava la resposta va ser la mateixa, estiv fent pals, quan em va trucar per quarta vegada i al obtenir la mateixa resposta em va dir sempre em dius el mateix, jo l'hi vaig respondre que si havia calcular la quantitat de pals que feien falta per fer totes les maquetes i que això era la part de la matèria prima, que després tenia que fer la manufacturada, que per exemple un pal d'estaca també s'ha de fer fent punta de llapis a un pal rodo i tallat a una mida concreta, que aquest pal no va sol, s'ha d'apilar formant un palet, que aquest palet després passava per l'autoclau per fer el tractament de la fusta i desp´res passava al dipòsit per a la venda, que de palets d'aquests no en podia fer un de sol en estat cru abans d'entrar a l'autoclau sinó que en tenia que fer una petita pila en cru i una pila més gran ja de tractats, a més d'algun camió carregat. i tot això multiplicat pel número de serradores que oferien el mateix producte i llavors per dos.

Amb tot això és el que es troben l'Amadeu i en Thierry, i en Pere

A Olot, TramBlau, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDc Jul 12, 2023 8:09 pm

Després de configurar la meva nova joguina (Conjunt d'impressora de resina - Safata d'esbandida - Estació UV), aquí arriba el moment de la meva primera impressió:

Primera capa
El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 20230713

Fi de la impressió
El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 20230714

Esbandida i bronzejat una mica! riuuu
El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 20230715

I aquí estic amb 11 treballadors de la via:
El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 20230717

trenscat2

A Olot, TramBlau, MALLET73, Mitjans y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19506

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDc Jul 12, 2023 11:01 pm

Enamorat Enamorat Enamorat somriu somriu somriu Enamorat Enamorat somriu somriu llastima que no tinc impressora de resina....anirient molt bé aquest treballadors!!!

molt bona feina!!

SAlutacions

mallet73

Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDc Jul 12, 2023 11:59 pm

Aquestes figures, si són per deixar a l'exterior, hauràs de fer proves de durabilitat, ja que en ser resina fotosensible, pot seguir curant i patir deformacions o adquirir fragilitat...

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitimeDj Jul 13, 2023 3:08 am

Es veuen molt ben definits

applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)   El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) - Página 14 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll)
Tornar a dalt 
Pàgina 14 de 23Anar a pàgina : Previ  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 23  Següent