El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dj Feb 16, 2023 9:32 pm
15 i 16 de gener de 2022 Vaig acabar la preparació d'aquest darrer encofrat a 2°C S'anuncien uns quants graus més el proper cap de setmana. Dits creuats!
Dilluns 17 de gener, 16:00h, fi de la jornada en teletreball! Què diu l'estació meteorològica: 7,1°C 7 °C és la temperatura mínima per abocar formigó (No ho dic jo, és Lumy: https://www.youtube.com/channel/UC2UAK2EK4eVq1fR4liUpXDg)
Aqui venim!
En resum, a les 17:00, s'aboca, es neteja l'engranatge i es refreda, s'utilitzen les 3 bosses de ciment que em quedaven (estic fent la llosa al meu garatge-taller, la resta del formigó ha desaparegut).
En resum, el meu projecte de fundació de pistes que es portarà a terme el 2021 va finalitzar el 17 de gener de 2022. Això només té 17 dies de retard.
No està malament per a una companyia de ferrocarrils! (L'estació de Mons, Calatrava, enderrocada l'any 2013 i que s'inaugurarà per "Mons 2015, CAPITAL EUROPEA DE LA CULTURA" encara està en construcció l'any 2023!!!!)
A TramBlau y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dv Feb 17, 2023 1:28 am
Es ben curios , que per formigonar a les latituds dels paisos mes al nord s hagui de tindre en compte que la temperatura no estigui per sota del 7º Recordo quan jo formigonava el meu circuit que calia protegir el ciment fresc amb cartons per evitar el fraguat massa rapid , Esclar que aixo ere durant les vacances d estiu on facilment arrivabem als 35º a mig dia ........ Alexandre
Tonton Trenjardinaire Plus
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dv Feb 17, 2023 1:41 am
alejandro sasplugas escrigué:
Es ben curios , que per formigonar a les latituds dels paisos mes al nord s hagui de tindre en compte que la temperatura no estigui per sota del 7º Recordo quan jo formigonava el meu circuit que calia protegir el ciment fresc amb cartons per evitar el fraguat massa rapid , Esclar que aixo ere durant les vacances d estiu on facilment arrivabem als 35º a mig dia ........ Alexandre
Això també és cert a l'estiu. Contre, a l'hivern cal evitar que l'aigua que conté el formigó es congeli. Això faria que el formigó es desfés. D'aquí la mínima de 7°C
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dv Feb 17, 2023 1:42 am
Be, això deu ser perquè treballaves a l'estiu, Alejandro. Aquí, a La Garriga, també ho he tingut en compte, per què en cas de gelada el ciment minva la qualitat, i inclús es pot tornar trencadís. Això em va passar molt al principi, en que no sabia res de ciment. Llavors ho vaig consular amb algun paleta de confiança i em va confirmar que efectivament, fins i tot en cas de la construcció d'un gran viaducte, per exemple, també s'havia de tenir en compte.
Després d'alguns contratemps amb la meva impressora 3D (problema de l'extrusora) durant la realització del sostre, el treball es va reprendre el 14 d'abril: 1°) com que està pensat per allotjar una petita caixa de control d'interruptors i algunes connexions elèctriques, vull mantenir el sostre desmuntable, així que vaig decidir reimprimir el sostre però amb les bigues d'una sola peça. d'aquesta manera, pot encaixar fermament a les parets de l'edifici (se sent bé, "l'edifici")
2°) per il·luminar una mica aquest edifici, els marcs de les portes s'han tornat verds (RAL 6002):
Passos següents (encara no s'ha fet el 21 de febrer de 2023): - Col·locar el vidre - Fer una base (però per això, estic esperant rebre la meva petita caixa electrònica per dibuixar el suport de la caixa directament a la base).
A Olot, TramBlau y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dt Feb 21, 2023 4:16 am
OK, molt bé, ja som una bona colla que aprofitem el 3D per fer volar la imaginació.
Si t'interessa alguna cosa que jo tinc no dubtis de demanar els arxius STL que te'ls passaré de bon grat.
Ha quedat de conya, però hi ha una cosa que et volia demanar. la porta es veu una mica el ratllat de la impressora, en quina posició l'has imprès ?, qualitat?
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dt Feb 21, 2023 5:30 am
ignasibaga escrigué:
OK, molt bé, ja som una bona colla que aprofitem el 3D per fer volar la imaginació.
Si t'interessa alguna cosa que jo tinc no dubtis de demanar els arxius STL que te'ls passaré de bon grat.
Ha quedat de conya, però hi ha una cosa que et volia demanar. la porta es veu una mica el ratllat de la impressora, en quina posició l'has imprès ?, qualitat?
Moltes gràcies
La porta estava col·locada recta. La meva impressora fa els ompliments diagonals. Vaig pintar la porta sense polir, trobo que aquestes ratlles donen un costat realista.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dt Feb 21, 2023 7:24 am
Ah! mira! així que tu ja la tenies impresa?!
Jo crec que queda molt bé.
Quantes hores va menester la teva impressora per a imprimir-ho tot?
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dt Feb 21, 2023 8:34 am
He obert el enllaç de thingiverse i no hi ha la porta, l'has dibuixat tu? o és de un altra projecte?
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dt Feb 21, 2023 6:31 pm
ignasibaga escrigué:
He obert el enllaç de thingiverse i no hi ha la porta, l'has dibuixat tu? o és de un altra projecte?
El vaig dibuixar a Fusion 360. El model original era un moll d'obertura sense porta. Unes mides i punt, 2 o 3 esbossos i extrusió en Fusion i es fa al teu gust.
Si un de vosaltres necessita el petit fitxer STL per a la porta, envia'm la teva adreça de correu electrònic en un missatge privat
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dt Feb 21, 2023 7:36 pm
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dc Feb 22, 2023 7:32 am
27 d'abril
Crec que el cap d'estació de l'estació de Lilas vol participar al concurs "Estació florida":
Una altra vista de Lila en flor:
Al mig del pla, podem veure el dipòsit de Cytises ( Laburnum en francès) on encara hi falta tot: cobert, carbó, dipòsit de petroli (dièsel, gasoil, depèn de tu!)
A TramBlau, lluis7 y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dc Feb 22, 2023 10:07 am
Unes fotos molt maques
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dc Feb 22, 2023 10:44 pm
ignasibaga escrigué:
Unes fotos molt maques
+1 molt bonic!! net i polit
salutacions
mallet73
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dj Feb 23, 2023 1:07 am
Moltes gràcies.
29 d'abril 2022
Alguns treballs de manteniment menors:
1°) No s'accepta cap compromís de la plantilla:
2°) Idem per a l'accés a l'estació:
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dv Feb 24, 2023 7:31 pm
Primer de maig
Per què el meu futur dipòsit s'anomenarà Cytises (laburnum)?
Per això:
A KTK li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Ds Feb 25, 2023 10:32 am
Per l'arbre?
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Ds Feb 25, 2023 8:13 pm
ignasibaga escrigué:
Per l'arbre?
Sí. Pel que fa a l'estació de Lilas, així com a la futura estació de bedoll
19 de juny de 2022: En ser molt poc actiu en la circulació actualment , no és per això que no "penso" LGB!
Aquí teniu un petit avanç d’un dels meus molts llocs: Pola 911 (330911) Portes de descompte que Santa Claus em va portar al desembre ... 2020:
Amb l'esperança de posar -ho en servei abans de finalitzar aquest estiu !!
I, per descomptat, qui diu que el moviment implica un vídeo i no només algunes fotos!
A Olot, TramBlau y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dg Feb 26, 2023 7:01 pm
21 de juny de 2022
Però què fa la meva impressora???
A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dl Feb 27, 2023 4:11 am