El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 22/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: vagó calderí Dj Jul 21, 2022 10:44 pm
ja fa temps que tinc en el punt de mira aquest vagó calderi..com aquest dies el forum no funcionava bé vaig matar el temps començant la construcció.
el monto sobre un xassis 3d modificat(allargat), compagino peces fetes en 3D, amb pvc escumat i perfils de plàstic.
salutacions
mallet73
A TramBlau y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 02/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: vagó calderí Dv Jul 22, 2022 5:13 am
MALLET73 escrigué:
..com aquest dies el forum no funcionava bé vaig matar el temps començant la construcció.
mallet73
està clar. com no tenies prous projectes en marxa, en obres un altre !!! di que si, ets com el windows 10: multi-tasca
m'agrada aquest també
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 22/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: vagó calderí Dv Jul 22, 2022 6:35 am
celebro que t'agradi!! buf tinc molts projectes..no puc parar els dies que estic sense fer trens..estic molt malament..emocional, mental i animicament.....els trens m'ajuden molt...també et dic que si no fes trens faria vaixells...
no et puc explicar com estava aquest dies sense poder treballar bé en el forum....!!
seguim i cuideu-vos
salutacions
mallet73
A lluis7 li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: vagó calderí Dl Jul 25, 2022 7:15 am
Diumenge profitós als tallers..l'onada de calor no deixa treballar als FIM.. però cal seguir distret!!
Crec que són furgonetes calderes. El primer model aniria perfectament darrere del teu Tu7!
Amicalment,
Christophe
A TramBlau, MALLET73 y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 02/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: vagó calderí Dj Ago 18, 2022 2:30 am
s'et gira (més) feina, Carles !!!
Assumpte: Re: vagó calderí Dj Ago 18, 2022 6:50 pm
lluis7 escrigué:
s'et gira (més) feina, Carles !!!
molt interesant aquestes imatges.... hi ha molt de material de via estreta per aquests països de l'est amb molt de influència de l'antiga URSS, tenen un material molt aprofitat i variat, suposo que per les mancances de peces i material...
Merci RailwayManiac!!!
salutacions
mallet73
RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 08/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: vagó calderí Dj Ago 18, 2022 9:08 pm
Amb plaer !
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 08/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: vagó calderí Dg Ago 21, 2022 1:48 am
I aquest, el coneixes?
historiastren.blogspot
"Curioso furgón calderín para la generación de vapor con destino a la calefacción de los trenes. Fotografía de Jordi Casaponsa"
Amicalment,
Christophe
A TramBlau y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: vagó calderí Dg Ago 21, 2022 6:38 pm
Merci RailwayManiac! Si el coneixia, de fet només conec aquesta imatge d'ell.
salutacions
mallet73
Assumpte: Re: vagó calderí Dg Ago 21, 2022 9:45 pm
Ho sospitava!
Durant molt de temps vaig pensar que era un tractor de maniobres, fins que ahir em vaig adonar del títol de la foto!