El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dj Gen 11, 2024 10:28 pm
Doncs a veure.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Ds Gen 13, 2024 8:58 am
Ànims! que d' aquí no res ja tindrem més hores de sol i temperatures més agradables...un parell de mesos..fes preparatius i carrega piles!!
Salutacions
mallet73
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Ds Feb 24, 2024 8:38 pm
Tenia previst posar una caseta de resina per al centre de control ferroviari, però m'he decidit per posar-lo en una pèrgola que estan muntant al jardí, on hi havia l'arbre que van treure, crec que és millor ubicació, avui els muntadors han treballat fins a molt tard per deixar-la llesta ja dilluns, no esperava que fos tan complicada. A la foto es veu l'estructura i el terra ja preparat, com les temperatures són molt baixes a l'hivern hem decidit posar com a terra herba artificial, a la ceràmica o al ciment és molt fàcil relliscar si gela
No sè fer fotos de les càmeres, i he fet una foto de la pantalla
Pere
A Olot li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33794
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Ds Feb 24, 2024 11:40 pm
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dt Abr 30, 2024 3:33 pm
Estic acabant l'estació classificadora, detalls més que res, però cal fer-los, avui ja hem reservat hotel a Martorell, després de Martotren reprenc les obres del circuit del jardi
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33794
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dc Maig 01, 2024 6:48 am
tot el traçat del meu circuit esta suportat per aquestes lames
son impermeables i amb força "conductes", ideals per passar tot el cablejat i a sobre li he posat aquesta tela asfàltica de color vermellos,
que si tu li vols donar cert entorn europeu al teu circuit, ben be li podries posar la típica catifa de gespa artificial de color verd i tall curt. l'unic que has de vigilar es posar-hi soportacions cada 40 cm en trams voladissos, perque tendeixen a curvar-se lleugerament. has fet molt bona elecció, Pere
A TramBlau y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dl Maig 06, 2024 11:27 am
bon dia aquestes baldes, a on les compreu? merçi pep
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dl Maig 06, 2024 11:32 am
peps escrigué:
bon dia aquestes baldes, a on les compreu? merçi pep
A Leroy Merlin de Vic
Pere
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dl Maig 06, 2024 11:39 am
MERÇI PERE i pasare PEP
Estic presentant les lames i alhora enjardinant la part inferior, és una feina lenta i el primer és enjardinar. El tram que estic fent és tot per via doble i poso 2 lames, al punt on he arribat hi hauran 3 lamel·les per fer una estació.
Pere
A Olot, MALLET73, Shay y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dj Jun 13, 2024 3:31 pm
També t'agrada el tren americà, Pere?
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dj Jun 13, 2024 7:43 pm
M'agraden els trens de fusta americans per transportar troncs i fusta, aquest el vaig comprar perquè valia a Martorell 90€ i puc fer-li vagons per transportar troncs, a més serà una ajuda per als gàlibs. De moment no compraré més màquines, ara ja estic centrat en el circuit, ia l'hivern, quan no pugui treballar fora, aniré acabant els tramvies