El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dv Jun 14, 2024 3:27 am
El problema és que manquen les imatges (que properament procediré a pujar, de tot el que he construït), però amb aquestes petites Porter es poden fer coses xules si es treballen una mica. Deixen de ser un engendre horrible per convertir-se en una petita locomotora molt creïble. A mi m'encanten i van estar repartides per moltes explotacions ferroviàries a tot el món.
TramBlau escrigué:
M'agraden els trens de fusta americans per transportar troncs i fusta, aquest el vaig comprar perquè valia a Martorell 90€ i puc fer-li vagons per transportar troncs, a més serà una ajuda per als gàlibs. De moment no compraré més màquines, ara ja estic centrat en el circuit, ia l'hivern, quan no pugui treballar fora, aniré acabant els tramvies
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dv Jun 14, 2024 6:12 pm
Sisu escrigué:
El problema és que manquen les imatges (que properament procediré a pujar, de tot el que he construït),...
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Ds Jun 22, 2024 7:04 am
Com he dit, he reprès els treballs a l'estació. Des que els reprengui plou cada dia. Com he dit, he reprès els treballs a l'estació. Des que els reprengui plou cada dia. De moment els deixo aturats fins que baixi a comprar més matèries a principis del mes que ve.
Hi ha treballs que no es veuen, corresponents als voltants del circuit al jardí, els que he hagut d'atendre primer per preparar gran part de la primera part del circuit, aviat penjar més fotos
Demà col·locaré gran part de la grava on anirà la via.
Pere
A Olot y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Ds Jun 22, 2024 7:54 am
admiro el teu impuls i esforç, Pere. endavant !!
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Ds Jun 22, 2024 9:12 am
Avui havia d'haver acabat l'estació, però m'he quedat sense material que he necessitat als trams a enjardinar, ara ja em podré centrar només al circuit
de cara a l'hivern envellirà, a més de les plantes, i ja no es veurà tant la part nova
L'enjardinat corresponent al tram de vies, (circuit), s'anirà acabant juntament amb la col·locació de les vies, ja he estat preparant-lo per poder anar ràpid.
Pere aviat
A lluis7 y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dl Jun 24, 2024 10:58 pm
Així ja veus una data possible d'obertura del circuit o encara no?
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dc Jun 26, 2024 8:04 am
Sisu escrigué:
Per Sant Joan..
Salutacions
mallet73
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dj Jun 27, 2024 7:50 am
Perdonar que no escrigui més fes-te dissabte, no tinc gaire bon senyal a la Vall Fosca
Pere
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dc Jul 03, 2024 11:44 pm
Estic col·locant la via a l'estació i en repassar el pont he vist uns desperfectes en diversos trams
aquesta en tots els trams que he fixat la via al pont, això m'obliga a fer una parada
Pere
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dj Jul 04, 2024 3:16 am
ja hi han despefcetes abans de començar.!!! es per falta de inversió en la linea??
Salutacions
mallet73
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dj Jul 04, 2024 3:54 am
ostres !!! moviment de terres? atemptat perpetrat per gats salvatges destructors? mira, fora bromes, sigui el que sigui millor que "surti" ara i no quan ja tinguis bona part del circuit realitzat. ànims amb la restauració !!
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dj Jul 04, 2024 5:07 am
MALLET73 escrigué:
ja hi han despefcetes abans de començar.!!! es per falta de inversió en la linea??
Salutacions
mallet73
lluis7 escrigué:
ostres !!! moviment de terres? atemptat perpetrat per gats salvatges destructors? mira, fora bromes, sigui el que sigui millor que "surti" ara i no quan ja tinguis bona part del circuit realitzat. ànims amb la restauració !!
Si, crec que ha estat un assumpte de gats, coincideix amb les columnes de suports del pont, encara que no les tinc fixades, deu haver estat aquests dies que hem estat fora. Doncs res a reparar-ho, encara que primer muntaré part de les vies a l'estació i després li dedicaré al pont. Preguntaré a l'encarregat d'infraestructures a veure si té garantia, ia la revista '10 MINUTOS' pel seu oroscop, no fos cas que s'hagi contagiat de la línia R3 per la proximitat
Pere
A Olot, lluis7, TOG y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.
Sisu Cap de Tallers
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dj Jul 04, 2024 8:18 pm
Però és l'estructura que s'ha mogut?. I això ho han fet els gats Pere?
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dj Jul 04, 2024 8:53 pm
L'estructura del pont encara no estava fixada a les columnes i estava una mica coixa, damunt del pont tinc una catifa de punxes antigats, deuen haver pujat a les zones on no hi ha catifa i han mogut els ponts lateralment també. He estat revisant les càmeres i durant els dies que hem estat fora i un dia van haver-hi diversos gats perseguint-se en aquesta zona, però com que era de nit no puc veure bé una zona tan llunyana, a més el CCTV no estan pensat per als gats
Pere
Sisu Cap de Tallers
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dj Jul 04, 2024 9:06 pm
Ostres, la mare que els va......hauràs de trobar un sistema més efectiu.....
TramBlau escrigué:
L'estructura del pont encara no estava fixada a les columnes i estava una mica coixa, damunt del pont tinc una catifa de punxes antigats, deuen haver pujat a les zones on no hi ha catifa i han mogut els ponts lateralment també. He estat revisant les càmeres i durant els dies que hem estat fora i un dia van haver-hi diversos gats perseguint-se en aquesta zona, però com que era de nit no puc veure bé una zona tan llunyana, a més el CCTV no estan pensat per als gats
Pere
Ahir que la pluja em va permetre treballar, vaig desmuntar el pont i el vaig portar al taller, per la part inferior estava plena de cargols. Li estic traient unes 'L' que havien al centre per posar una platina de 4 cm. més endavant explicaré el perquè
Si no em surten imprevistos, aquesta setmana m'agradaria tenir muntat al seu lloc i fixat a les columnes
Pere
A lluis7, TOG y a Sonderzug Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dl Jul 08, 2024 6:48 am
El primer tram està ja reparat, els ponts els converteixo en via única, amb espai més folgat per fixar-los. Li falten alguns detalls que s'acabés demà. Després del pont la resta del circuit seria de via única, però després del desastre, per fixar-ho millor a les columnes, ho deixo tot en via única.
Pere
A Olot li agrada aquesta publicació.
ulises Trenjardinaire Plus
Ubicació : Logronyo Edat : 65 Data d'inscripció : 04/08/2013 Nombre de missatges : 1290
És curiós, i parlo per experiència pròpia, que els trencaments i avaries als circuits exteriors formen part del joc, mentre que als interiors són un petit drama. Endavant amb l´obra!
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Sisu Cap de Tallers
Per mi si el que vols és reproduir un ferrocarril tipus carrilet és millor fer-ho amb via única i de passada, menys material i feina
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dt Jul 09, 2024 1:39 am
La idea era posar una estació al final del pont i des de l'estació seguir en via única, l'estació la poso però faig més fort el pont en posar via única, i com dius tu, tindrà més aire de carrilet
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dj Jul 11, 2024 6:28 pm
MALLET73 escrigué:
Sisu escrigué:
Per Sant Joan..
Salutacions
mallet73
Sisu escrigué:
Però és l'estructura que s'ha mogut?. I això ho han fet els gats Pere?
TramBlau escrigué:
Pere
Jo tinc el Pont del Gat. Tu tens el Pont dels Gats.
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Ds Jul 13, 2024 6:34 am
Encara que no dono gaires novetats del circuit, que n'hi ha, poso un parell de fotos de la part de l'estació on estic treballant. El pont ja està restaurat i al soterrani llest per pujar, però abans de pujar-lo voldria fer una peça per fer-lo llevadís per una banda, com ho té Amadeu
El balastre de les vies no acabarà de posar-lo fins que no posi les vies, que és la grava que es veu parcialment a la gaveta, no he pogut acabar-lo en faltar-me cola blanca, dilluns aniré a comprar més per poder-lo acabar. La casa de materials d'obra em van dir que una vegada posada la cola ells tenen un producte que m'aniria bé per fixar la grava
Pere
A TOG y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Ds Jul 13, 2024 8:11 am
La cola blanca, amb la pluja i humitat no aguantarà...