El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dv Abr 21, 2023 9:48 am
Aquest vespre he portat l'alumini del primer tram del pont, un tram d'un metre.
De moment la plaça s'assembla més a un pou que a la fossa d'una plaça, però és que hi ha sequera
Pere
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dg Abr 23, 2023 5:53 am
Segons la llegenda el gat no és el diable, és el primer que va passar pel pont un cop acabat de construir, com a pagament el diable es tenia que endur la seva ànima, per tant podríem dir que el gat és la víctima innocent de les dues parts contractants per la construcció del pont
A TramBlau y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dg Abr 23, 2023 6:05 am
El gat té 7 vides segons expliquen, encara que prop de casa un tractor se les va treure totes a un gat de cop, però el diable dius que s'endugué la seva ànima, tenia 7 ànimes? o era família del gat del tractor?
Pere
A el terrat de margarit li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dg Abr 23, 2023 6:21 am
El pont va a bon ritme, ni lent ni massa ràpid,de moment treballo en un lateral
Aquest és el primer tram d'un metre del pont que serà extraïble per poder accedir a la part del jardí que queda a l'altra banda Està tot agafat amb cargols de 2,5 mm
Pere
A KTK y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dg Abr 23, 2023 6:23 am
Segons la llegenda no va perdre cap ànima del gat perquè el gat no en té, segons els capellans tants sols els humans tenen ànima, llavors el dimoni va marxat molt enfadat i amb la cua entre cames per l'engany sofert.
El tractorista és un 7 vegades assassí de gats que els acaba totes a la vegada, pobre vestia.
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dl Abr 24, 2023 5:22 am
El primer lateral de la zona recta del pont ja està acabada. Tenia dubtes si fer-la reblada o amb cargols, finalment l'he feta amb cargols de 2,5mm. Les columnes de subjecció falten per fer, prefereixo fer-les quan acabi el pont
Pere
A Olot, MALLET73, lluis7, TOG, KTK, Mitjans, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dl Abr 24, 2023 7:31 am
Ubicació : barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 06/08/2014 Nombre de missatges : 332
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dt Abr 25, 2023 1:36 am
Quin goig de pont!, i això que nomes hi ha un lateral
Tonton Trenjardinaire Plus
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dt Abr 25, 2023 2:38 am
jordi escrigué:
Quin goig de pont!, i això que nomes hi ha un lateral
És un pont per a un tren de corda fluixa
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dt Abr 25, 2023 4:48 am
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dt Abr 25, 2023 5:58 am
Els treballs del pont quedaran aturats uns dies, tinc diferents feines a fer domèstics
Pere
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dc Abr 26, 2023 3:09 am
A mi les feines domestiques em tenen aturada la activitat ferroviària ja fa temps i encara em queda força per fer
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dc Abr 26, 2023 10:14 am
Jo, en canvi, tinc aturades les feines domèstiques per a poder fer els treballs de la terrassa...
Resultat: la dona de fer feines m'ha dit que no torna a casa meva fins que tingui el desaigüe de la pica de la cuina desembussat i el meu fill m'ha dit que no ve més a menjar a casa mentre no tingui l'extractor de la cuina arreglat........
No es pot tenir el vi a la bota i la dona borratxa.
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dc Abr 26, 2023 8:53 pm
Tant de bo fos tan senzill, no són domèstiques familiars, tinc parades obres perquè el llauner està il·localitzable , i tot allò que puc fer jo m'he posat fil a l'agulla, com per exemple el reg del jardí, sense acabar el reg del jardí no puc seguir amb el circuit, i buscar un altre llauner que disposi de dates per poder venir sense deixar-nos penjats
Pere
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dj Abr 27, 2023 2:14 am
Olot escrigué:
Jo, en canvi, tinc aturades les feines domèstiques per a poder fer els treballs de la terrassa...
Resultat: la dona de fer feines m'ha dit que no torna a casa meva fins que tingui el desaigüe de la pica de la cuina desembussat i el meu fill m'ha dit que no ve més a menjar a casa mentre no tingui l'extractor de la cuina arreglat........
No es pot tenir el vi a la bota i la dona borratxa.
Les obligacions van per davant de les devocions, Amadeu. posat les piles i arregla el desaigües de la pica i el extractor
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dj Abr 27, 2023 8:59 am
És que l'obligació és tenir el tren de la terrassa acabat aquest any... tot el demés no és obligació, ni és urgent... (ni tampoc devoció )
A el terrat de margarit li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dj Abr 27, 2023 9:18 am
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dv Abr 28, 2023 6:37 am
He pintat d'imprimació les dues parts del pont ja acabades, el pont no m'agrada amb la brillantor de l'alumini, a mi m'agrada més pintat amb un color més proper al ferro
Pere
A lluis7, TOG, alejandro sasplugas, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.