El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : BARCELONA Edat : 79 Data d'inscripció : 08/12/2009 Nombre de missatges : 476
Assumpte: EL CIRCUIT DÉN JAUME Ds Mar 12, 2011 11:29 pm
Gracias al Adm. , per penjarme las fotos.
El circuit es analogic, te una longitud de 15,30 Mts i un ample de 3,20 Mts, una part del circuit amb nivell superior demunt tunel. Le vies LGB-PIKO, cargoladas en trams de tres o cuatre vias, entre trams mitjancant latiguilllos cargolats. Un tunel en corba (radio 30) amb l´estesa alcada, seguint consells de Amadeu (OLOT) Sis canvis /quatre electrics i dos manuals) els electrics protegits amb silicona a la seva base, pel tema humitat i aigua del reg. El Trafo "LGB 5,5 Am" amb 6 conexions a via, terminals cargolats. Els aillaments, mitjancant pastillas LGB 10260, (fotos) dirigits des de quadre de control de trafic (fabricació casolana). Els semafors (també de fabricació casolana) d´acord als aillaments, amb presa electrica des de via. El circuit es tipó, Minero-Carbonero, o sigui, corvas radi 30, i pass de vias molt estrets (ha estat el meu gran error) aixó m´impedeix usar material rodant de 4 eixos.També és cert que el efecte de pas de trens pels passadissos estrets i rocosos i amb laes plantes queda molt bé . Moltes plantes, majoria aromaticas-romaní-farigola-menta-lavanda, amb rec automatic. Les tractores amb el nom de netes-Laieta-La Mariona-La Berta.
Salutacions. Jaume
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: El circuit d'en Jaume [Factor] Dg Mar 13, 2011 12:04 am
Això és una explicació ben complerta; si senyor !
Moltes gràcies per la teva resposta.
Lo des radis petits és un error freqüent. Sol passar quan vols aprofitar molt l'espai.
I dons, no tens manera de modificar el circuit de forma que et passe material de 4 eixos?
Lo del túnel m'ha sorprès: no recordava haver-te donat aquests consells.
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: El circuit d'en Jaume [Factor] Dt Mar 15, 2011 10:07 am
Molt bones fotos,es veu un recorregut molt interesant
SALUTACIONS PEP
ut800035 (†) Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
Assumpte: Re: El circuit d'en Jaume [Factor] Dl Mar 21, 2011 8:49 am
On venen la grassa de liti, jo vaig fer una proba aixi pero s'ha oxidat tot
Joan
FACTOR Trenjardinaire
Ubicació : BARCELONA Edat : 79 Data d'inscripció : 08/12/2009 Nombre de missatges : 476
Assumpte: Re: El circuit d'en Jaume [Factor] Dl Mar 21, 2011 9:54 am
La vaig comprar a SERVICIO ESTACION. De moment funciona.
Salutacions.
manolo0101 Trenjardinaire
Ubicació : Lliçà d'Amunt Edat : 55 Data d'inscripció : 16/09/2009 Nombre de missatges : 285
Assumpte: Re: El circuit d'en Jaume [Factor] Dt Mar 22, 2011 7:46 am
guapo el circuit. Per cert aixo de la grassa de Liti es MOLT interessant, he buscat informacio referent a aquestes Grases conductives (LGB etc etc) .... pel que se son grases amb elements ferrics o minerals que son els que fan la conductivitat, la grasa de liti la tenia en el punt de mira pero no tenia cap prova de que ho sigues..... ¿l'has posada amb coneixement ? sapigueu alguna cosa al respecte ?
Salutacions MAnolo
FACTOR Trenjardinaire
Assumpte: Re: El circuit d'en Jaume [Factor] Dt Mar 22, 2011 10:15 am
De moment funciona, fa aprox. un any que l´estic aplicant. El "Tres en Uno " spray, també funciona i evita la oxidació de la tornillería, i es bon conductó. De totes maneras, estic buscant tornillería y terminals de llautó, tinc dos edresses y estic pendent de probar.
Salutacions.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
Assumpte: Re: El circuit d'en Jaume [Factor] Dc Mar 23, 2011 9:38 am
En aquesta direcció de Barcelona trobaràs de tot en tornilleria des de 2 mm. i crec que poses cargols de 3 mm. i el millor seria que fossin de 2 mm. en llautó
Pere
FACTOR Trenjardinaire
Assumpte: Re: El circuit d'en Jaume [Factor] Dc Mar 23, 2011 11:13 am
ALABALL del carrer Sepulveda, els de Onda Radio, també mo van indicar.
Moltes Gracies
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792