TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Circuit de Montesquiu - Página 15 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Circuit de Montesquiu

Ir abajo 
+17
ostman
Sonderzug
mikado
josepmaria
alejandro sasplugas
TOG
ignasibaga
Tonton
Mitjans
Fredericcaballe
KTK
lluis7
MALLET73
Sisu
Olot
tram47
TramBlau
21 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 18 ... 22  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDj Maig 18, 2023 9:32 pm

ostman escrigué:
Aquest pont està quedant de fabula...

I tant que si !! Ja ho pots ben dir.

Very Happy

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDj Maig 18, 2023 9:56 pm

Gràsies pels afalacs, espero no trigar gaire temps a ensenyar-ho físicament.
El pont ja està acabat, no sé si aquest cap de setmana podré posar-lo al seu lloc, falten les columnes de suport que no sé si estaran acabades.
Però el que és important ja està fet, el pont.
Un cop posat a lloc començaré a construir el tauler de control juntament amb l'estació i l'electrificació.

Circuit de Montesquiu - Página 15 16844111

Circuit de Montesquiu - Página 15 16844110

Circuit de Montesquiu - Página 15 16844210


Pere

A lluis7, KTK, el terrat de margarit, Ramon Pont y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDj Maig 18, 2023 10:14 pm

F A B U L O S aplaudir aplaudir aplaudir

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
gobling
Trenjardinaire
gobling


Ubicació : mollerussa
Edat : 67
Data d'inscripció : 07/08/2020
Nombre de missatges : 167

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDv Maig 19, 2023 1:37 pm

una obra de art, super12 super12 super12. ets un manetes,
yo tindria que ferne un aixins ,pero no men sortiria,
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDv Maig 19, 2023 9:46 pm

gobling escrigué:
una obra de art, super12 super12 super12. ets un manetes,
yo tindria que ferne un aixins ,pero no men sortiria,
Tot és posar-se, de vegades surt malament i d'altres ho fas a la primera.
M'he passat molt de temps veient com ho fan els altres per internet, i buscant fotografies on entendre-ho, i després va venir la prova i en va sortir bé

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDg Maig 28, 2023 2:49 pm

Aquest matí he reprès les obres, he fixat dos pilars, a veure si aquesta tarda el temps ho permet, i fixo el tercer i últim pilar, amenaça tempesta

Circuit de Montesquiu - Página 15 16852710


Circuit de Montesquiu - Página 15 16852711

Les columnes les acabaré de folrar quan quedin fixes

Pere

A lluis7, TOG, KTK, alejandro sasplugas y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDg Maig 28, 2023 3:16 pm

Ja plou plou Circuit de Montesquiu - Página 15 Llamps10

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDg Maig 28, 2023 7:11 pm

Ha parat de ploure, no ha estat gaire encara que l'amenaça semblava més

Circuit de Montesquiu - Página 15 16852910

Circuit de Montesquiu - Página 15 16852911

Demà seguiré amb el pont, acabaré de folrar les columnes i començaré a treballar ja a les vies del pont i l'estació

Pere

A Olot, lluis7, TOG, KTK, alejandro sasplugas, el terrat de margarit, X+ y a Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 09/10/2022
Nombre de missatges : 921

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDg Maig 28, 2023 8:12 pm

Anima't. Bon treball

trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
Ramon Pont
Trenjardinaire
Ramon Pont


Ubicació : Vic
Edat : 67
Data d'inscripció : 23/07/2018
Nombre de missatges : 437

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 12:20 am


Molt bona feina Pere.

super12 super12 aplaud aplaud reverent reverent

Ramon Pont
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 3:02 pm

Ramon Pont escrigué:

Molt bona feina Pere.

    super12        super12          aplaud           aplaud         reverent        reverent

  Ramon Pont

+1

super12 aplaud Felicitats genial formidable Bravo 10 10 10

Salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 4:40 pm

TramBlau escrigué:
A veure si us animeu i ho feu aviat.

Ahir vaig tallar els travessers i aquesta tarda m'he dedicat a muntar, de moment he necessitat 50 reblons, crec que amb uns 30 més quedarà muntat tot, ho dic perquè tingueu una idea dels reblons que fan falta

Circuit de Montesquiu - Página 15 16843410

Els pilars fins dissabte a la tarda no els podre començar i hauran de quedar aturats diumenge estiguen com estiguen durant una setmana, hi ha altres compromisos

Pere


Veig que tens caldera de pellets eh Pere????
Per cert, em vaig mirant el teu fil poc a poc, has fet molta feina super12

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 7:40 pm

Sisu escrigué:
....../.....Veig que tens caldera de pellets eh Pere????
Per cert, em vaig mirant el teu fil poc a poc, has fet molta feina super12
Sí, tenim caldera de pelex, va bé, això i les plaques solars amb bateries, i ja no necessitem els de l'IBEX, només per a internet.

Em vaig alegrar molt de tornar a llegir-te, a veure si et decideixes i fas alguna coseta

Si, fer tot un circuit és una passada, molta feina, i molt gaudi, la llàstima que no puc treballar tot el que volgués, ja que encara vénen a fer-nos coses a casa i cal interrompre a més que també faig coses jo. nose

Aquesta setmana passada vam estar a Roses descansant, els jubilats sé cansem molt i han de descansar, i no vaig poder treballar, però avui sí.

Tot i que falta per fixar els ponts ja estan fixats els pilars

Circuit de Montesquiu - Página 15 16852912

Circuit de Montesquiu - Página 15 16853710

Demà, si puc i el temps ho permet, els acabaré de folrar i començaré a fixar vies.

Com que disposava de 5 minuts i amb les restes del materials d'alumini utilitzats per als ponts, m'he posat a fer un altre pont del mateix estil, no sé on el posaré, tinc en principi cobert tot fins a l'estació intermèdia, ja ho veurem, però per el moment ho he fet que és molt fàcil fer-ho i més fàcil perdre els materials si no els utilitzo

Circuit de Montesquiu - Página 15 16853712

Si hi ha tempesta demà  plou ho deixés acabat

Pere

A Olot, lluis7, TOG, KTK, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDt Maig 30, 2023 6:48 am

Em sembla, Pere, que l'excusa de l'aigua se'ns acaba. Ja ve el bon temps.

Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDt Maig 30, 2023 9:34 am

No et creguis, aquí tenim tempestes gairebé cada tarda, ahir no va caure aquí però van caure unes gotes per Ripoll, però avui ja hi ha avís a la tarda.
De tota manera els treballs de ciment podrien acabar avui, i ja començar amb les vies i l'electrificació de pont i estació, el tram fins a l'estació del centre no és problematic ja que ho faig amb tarimes de composite.
D'aquesta setmana avui i dissabte a la tarda els únics dies que podré treballar al tren a l'exterior, a veure fins on arribo.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDt Maig 30, 2023 3:12 pm

Ja va començar la tempesta de la tarda Amadeu, només em va donar temps d'acabar 2 columnes

Circuit de Montesquiu - Página 15 16854510

Les dues columnes acabades les he deixat ben tapades perquè l'aigua no les faci malbé

Aquesta tarda buscaré el material, transformador i altres coses, per fer el centre de control, també el dedicaré al pont Frankenstein

Pere

A MALLET73, lluis7, el terrat de margarit y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDc Maig 31, 2023 3:57 pm

ai aquests ruixats de tarda!!! plou plou plou plou

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDj Jun 01, 2023 7:59 pm

Els pilars han resistit les pluges i el ciment no ha tingut deterioraments, com avui ha plogut gairebé tot el dia no he pogut treballar a l'exterior. Només falta un pilar per completar.

Circuit de Montesquiu - Página 15 16856310

Aquesta tarda he comptat amb 4 minuts i 59 segons per completar el pont Frankenstein

Circuit de Montesquiu - Página 15 16856311

Circuit de Montesquiu - Página 15 16856312

És un pont d'1 metre de llarg, una mica més estret que el tram que vaig fer recte per al pont en corba, 5 mm més estret, però és que ja no tenia més material i consistia a donar-li un ús adequat al que em va sobrar.
Com es veu a la foto la via s'ajusta molt bé, i no tinc ni idea d'on anirà, al juliol buscaré la solució pensativ scratch

Pere

A Olot, Shay, lluis7, TOG, KTK, el terrat de margarit y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDs Jun 10, 2023 6:54 pm

Estic acabant de posar baranes als ponts, només les poso en un costat, i el pont Frankenstein ja on anirà, +/-

Circuit de Montesquiu - Página 15 16862510

Pere

A Olot, TOG, KTK y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDs Jun 10, 2023 9:49 pm

Al pont en corba, també li has posat barana, Pere?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDs Jun 10, 2023 10:16 pm

Si, un dels de la corba també està acabat ia falta de treure el paper, un altre és a mitges, demà espero acabar-lo i l'últim no sé si podre iniciar-lo demà, de totes maneres fins dijous no podre acabar-lo, la setmana que bé ho tinc molt embolicada

Circuit de Montesquiu - Página 15 16864210

No he volgut acabar-los fins que no acabarà les fixacions de les columnes, calia fer moltes proves i corrien risc de trencaments

També he estat ocupat fent formigues, em queda una més per fer, i col·locant un llangardaix i la casa del ratolí Perez

Circuit de Montesquiu - Página 15 Whats175 Circuit de Montesquiu - Página 15 Whats174Circuit de Montesquiu - Página 15 Whats176

Pere Very Happy

A lluis7, TOG, KTK y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDg Jun 11, 2023 10:01 am

Quina feinada et donarà aquest pont Pere!!, però serà guapíssim aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDg Jun 11, 2023 1:10 pm

Ahir va ploure, avui ja està plovent, i portem així molts dies, per això vaig tan a poc a poc també plou

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDg Jun 11, 2023 11:19 pm

Jo em vaig comprar uns para-sols fabulosos, ben grans, que també serveixen de paraigües.    

Very Happy

Circuit de Montesquiu - Página 15 Paraso10

Ara ja no tinc excusa!

A TramBlau y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitimeDl Jun 12, 2023 8:35 am

Massa petit, avui estarem de metges a BCN, demà tot el dia a Ogassa, passat de nou a Vic, em queda dijous i divendres que segur ens surt alguna cosa, no tinc prou amb un para-sol nose

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Circuit de Montesquiu - Página 15 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 15 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Circuit de Montesquiu
Tornar a dalt 
Pàgina 15 de 22Anar a pàgina : Previ  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 18 ... 22  Següent
 Temas similares
-
» El meu circuit LGB a Madrid [jose07]
» El meu circuit [Bantren]
» El circuit d'en Jaume [Factor]
» El meu circuit LGB [Marcos C.]
» El circuit d'en Quim

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: