El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dc Gen 25, 2023 1:37 am
MALLET73 escrigué:
No pateixis, i si no pots venir, segur que abans del proper hivern es veiem i te la donaré... salutacions mallet73
Anar, anirà Carles, el que encara no s'és quin dels dos dies
Olot escrigué:
Una falca per a grans proporcions de neu!
És clar que...bé, sempre et pots fer un canó de neu.
El canó de neu es fa amb una màquina de rentar a preció fent que surti polvoritzada, i clar la temperatura adequada -0 minim
Pere
Sonderzug Trenjardinaire
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 63 Data d'inscripció : 05/12/2014 Nombre de missatges : 489
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dc Gen 25, 2023 2:19 am
Tramblau, un fil mol engrescador, m'he estat llegint les 10 pagines i nomes vull felicitar-te per el projecte que tens entre mans. Es curiós perquè quan vaig amunt m'agrada passar per els llocs que eren l'antiga N-152 com la Farga Bebie i algun altre tros en comptes de passar per els túnels de la C-17, i per davant de casa teva hi passo un mínim de dos cops al mes, i recordo perfectament quan la casa estava en venda i quan vas posar les plaques fotovoltaiques a la teulada. Poc m'imaginava que darrera la tanca hi hagués un circuit i a la casa un ferroviari!
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dc Gen 25, 2023 2:28 am
El circuit està en construcció i aturat almenys 2 mesos més, i si, les plaques les hem col·locat nosaltres, i no és l'únic que hem fet i estem fent, per això vaig tan lent amb el circuit
Pere
Sonderzug Trenjardinaire
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 63 Data d'inscripció : 05/12/2014 Nombre de missatges : 489
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dc Gen 25, 2023 2:38 am
Mica en mica, sense preses però sense pauses. Quan sigui acabat farà goig.
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dc Gen 25, 2023 7:04 am
Sonderzug escrigué:
Mica en mica, sense preses però sense pauses. Quan sigui acabat farà goig.
+1 molt ben dit
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dv Feb 03, 2023 8:20 am
Avui he anat a Barcelona a diferents gestions, entre elles anar a veure al Jordi per comprar material divers, pupitres desviaments, desviaments de R3 diferents, vies, etc, i hem passat per l'àrea comercial de la Maquinista, Fa temps comprava per fer coses en resina en un magatzem / botiga proper allà resines i altres productes SAGRISTÀvaig perdre el contacte amb ells i avui que disposava de temps he tornat a veure si els trobava, han canviat de direcció però segueixen a la zona, i he comprat per fer motlles de resina per fer peces de ciment per imitar pedres de construcció. Amb les que tinc de glaçons de gel no tinc prou formes per al meu gust. Ara caldrà trobar les hores per poder fer els originals per fer-ne còpies
Pere
A MALLET73, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Ds Feb 04, 2023 6:47 am
He estat fent recompte del material que disposo per fer el circuit, hi vaig fer noves adquisicions ahir, de moment per a la 1ª fase, uns 50 metres de distància, des de l'estació principal fins a la intermèdia ja en tinc prou, no són 50 metres de vies és més, són un retorn a R2, una estació que havia de tenir 6 vies, però que a la inauguració del circuit comptarà amb 4 amb desviaments R3 i R1, una altra estació d'encreuament amb 2 vies i desviaments R3, i l'estació intermèdia amb 2 desviaments 12360. El circuit fa de punta apunta 100 metres, una altra cosa serà la via, que serà més. Avui he pogut treballar a la base de l'estació principal, la temperatura és bona i aquesta nit no s'esperen gelades, el ciment agafarà bé
Pere
A lluis7, KTK, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
Tonton Trenjardinaire Plus
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Ds Feb 04, 2023 7:10 am
Sense imatges?
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Ds Feb 04, 2023 7:18 am
Tonton escrigué:
Sense imatges?
Avui no he fet fotos, espero fer la setmana que ve si no neva
Pere
A Tonton li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dg Mar 19, 2023 8:52 pm
Aquesta setmana després de un fred hivern es reprenen les obres a l'estació d'aquí una estona aniré a buscar uns sacs de ciment i altres materials.
Ja aniré posant fotos quan es vegin obres més concretes
Pere
A lluis7, alejandro sasplugas y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dg Mar 19, 2023 9:58 pm
ahir, a la fira de la Estacio del Nord, el "maño" (sorry, no recordo el nom ) em va dir que a Martorell portarà molt material de vies, i a bon preu. Ahir tenia agulles R3 noves en caixa per 45 euros, per exemple. ho comento per qui tingui intenció d'ampliar el circuit !! ... i no miro a ningu
A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dl Mar 20, 2023 12:57 am
Gràcies, ho tindre molt present
Pere
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dl Mar 20, 2023 5:54 am
Salutacions
Mallet73
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dt Mar 21, 2023 4:12 am
Ara ja han passat les glaçades fortes i ja es poden emprendre les tasques de paleta a escala
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dv Mar 31, 2023 5:20 am
Ja estic posant el planxe a l'estació, de moment 10 sacs de morter amb grava i algun maó per fer el farcit, també li poso tela metàl·lica de galliner.
Dilluns anirà per 10 sacs més de morter
Pere
A MALLET73, TOG, alejandro sasplugas y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dl Abr 03, 2023 2:10 am
Continuo resant i posant ciment
També estic fent les vorades de les andanes, aquestes són d'ahir que encara estan assecant
Pere
A KTK y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dl Abr 03, 2023 4:33 am
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dl Abr 03, 2023 6:15 am
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dl Abr 03, 2023 6:43 am
Està més avançat, però demà i demà passat no podré treballar per compromisos diversos i ja posaré alguna foto més de l'acabat del planxe
Pere
Editat per darrera vegada per TramBlau el Dl Abr 03, 2023 8:36 am, editat 1 cop en total
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dl Abr 03, 2023 8:13 am
mallet73
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dc Abr 05, 2023 12:31 am
I aquest és l'estat actual, de moment he d'esperar a tenir més pedres per poder seguir, a veure si el dissabte que ja no tinc compromisos me'n vaig a buscar pedres
No és gaire la feina que queda, cosa d'un dia de fer formigó, després presentar les vies a veure com es veu l'estació
Pere
A TOG, KTK, alejandro sasplugas y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dc Abr 05, 2023 3:01 am
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dv Abr 07, 2023 11:26 pm
M'hauria agradat acabar aquests dies el planxe de l'estació, però no m'és possible, manca de materials, morter i pedra, també el cub de la formigonera, però en aquest cas ha estat fàcil substituir-lo, el morter és més difícil, el magatzem no obre fins dimarts, vaig fer un mal càlcul amb els sacs.
No és molt la feina que queda, cosa d'un matí per al planxe i després presentar les vies per fer les andanes i altres acabats, això últim ja serà una mica més entretingut
Pere
A lluis7 li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Ds Abr 08, 2023 5:41 am
quan t'hi poses, t'hi poses, Pere !! admiro el teu impetu en aquesta part del projecte, que a mi s'em fa molt faixuga
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dg Abr 09, 2023 8:03 am