TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Circuit de Montesquiu - Página 7 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Circuit de Montesquiu

Ir abajo 
+19
jordi
Ramon Pont
ostman
Sonderzug
mikado
josepmaria
alejandro sasplugas
TOG
ignasibaga
Tonton
Mitjans
Fredericcaballe
KTK
lluis7
MALLET73
Sisu
Olot
tram47
TramBlau
23 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDl Des 12, 2022 10:56 am

Ho compro en sacs ja preparat sense calç, no estic per comprar per separat el porland i la sorra, a més hi ha diferents tipus segons pel que vulguis utilitzar-lo, en el meu cas compro el més normal, el M-75

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDl Des 12, 2022 7:03 pm

ignasibaga escrigué:
El ciment ràpid no es degradarà amb el temps?.

Veieu com hi per pot en aquesta casa, L'Amadeu es fa un fart de tallar pedres per fer els pont i en Pere se les fa, ara en Carles i jo les farem en 3D aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

El ciment rapid no es degrada pas en el temps, tal com podem veure a Kargolia, a on en Xavi ha fet les seves obres amb aquest material. Ans, als contrari, com a element natural envelleix amb solera.

També en Thierry, amb el deu tren a Bèlgica es fa ell les pedres amb ciment, a base dels motllos de silicona.

I espereu que estic preparant un altre fil sobre una obra que m’ha agradat molt, i que he vist a Alemanya, en que utilitza el mateix sistema que en Thierry, de seguida el veureu.

Very Happy

A TramBlau y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDl Des 12, 2022 7:09 pm

ignasibaga escrigué:
El ciment ràpid no es degradarà amb el temps?.

Veieu com hi per pot en aquesta casa, L'Amadeu es fa un fart de tallar pedres per fer els pont i en Pere se les fa, ara en Carles i jo les farem en 3D aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

El ciment rapid no es degrada pas en el temps, tal com podem veure a Kargolia, a on en Xavi ha fet les seves obres amb aquest material. Ans, als contrari, com a element natural envelleix amb solera.

També en Thierry, amb el deu tren a Bèlgica es fa ell les pedres amb ciment, a base dels motllos de silicona.

I espereu que estic preparant un altre fil sobre una obra que m’ha agradat molt, i que he vist a Alemanya, en que utilitza el mateix sistema que en Thierry, de seguida el veureu.

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TOG
Trenjardinaire
TOG


Ubicació : Garrotxa
Edat : 22
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 595

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDt Des 13, 2022 7:58 am

i amb ciment cola o amb el morter mateix fer el tram de pont
El ciment-cola no sol anar bé per exteriors.L´aglutinant vinílic es degrada amb l´aigua , humitat , Sol
A no ser que ara en facin especials per a exteriors . . .
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDt Des 13, 2022 8:05 am

TOG escrigué:
i amb ciment cola o amb el morter mateix fer el tram de pont
El ciment-cola no sol anar bé per exteriors.L´aglutinant vinílic es degrada amb l´aigua , humitat , Sol
A no ser que ara en facin especials per a exteriors . . .
El ciment cola és per unir les peces, després per dins tot serà morter, i totes les peces quedaran agafades al morter.
La setmana que ve a veure si tinc temps de fer alguna cosa i ensenyar el que vull fer

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDt Des 13, 2022 8:23 am

TramBlau escrigué:
Ho compro en sacs ja preparat sense calç, no estic per comprar per separat el porland i la sorra, a més hi ha diferents tipus segons pel que vulguis utilitzar-lo, en el meu cas compro el més normal, el M-75

Pere

Amb aquest compto que no tindràs cap problema, potser només si el fas a l'estiu, que un cop emmotllat convé refrescar-ho sovint amb aigua, per tal que no es clivelli

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDt Des 13, 2022 10:33 am

TOG escrigué:
i amb ciment cola o amb el morter mateix fer el tram de pont
El ciment-cola no sol anar bé per exteriors.L´aglutinant vinílic es degrada amb l´aigua , humitat , Sol
A no ser que ara en facin especials per a exteriors . . .

Jo puc corroborar que estic utilitzant ciment-cola per a encolar totes les meves pedres i moltes altres construccions, i no he tingut cap problema. Me la varen vendre dient que es podia utilitzar tan en interior com en exterior. La veritat és que totes les pedres que he enganxat amb ella estan més adherides que no pas amb qualsevol altre ciment. Ofereix una flexibilitat que permet que aquestes es dilatin i es contraguin sense desenganxar-se.

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDc Des 14, 2022 10:36 am

Ahir va desemmotllar una part, vaig preferir deixar-ho assecar bé, no vaig poder desemmotllar-ho tot ja que em van interrompre, vaig tenir un dia molt agitat i no vaig poder dedicar-li més temps. M'arribo el regal de Nadal, unes quantes vitrines per als trens, però cal muntar-les i com vull treure els trens del soterrani em vaig posar a treballar-hi, són 7 i encara que no és complicat, pesen molt i costa de moure-les, entre ahir i avui ja n'he muntat 3.
Tinc alguna bombolla en algun dels totxos però en general ha sortit el que esperava, diumenge faré la poba amb morter, però hauré d'esperar mínim 4/5 dies per poder desemmotllar

Circuit de Montesquiu - Página 7 16710510

Circuit de Montesquiu - Página 7 16710511

Pere

A Olot, lluis7 y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDc Des 14, 2022 5:57 pm

Les vitrines són genials, Pere. Et vestiran els teus tramvies i al tenir-los a la vista, els disfrutaràs molt més que si els tens guardats en caixes.

Enhorabona per la compra.

Very Happy

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDc Des 14, 2022 6:46 pm

Olot escrigué:
Les vitrines són genials, Pere. Et vestiran els teus tramvies i al tenir-los a la vista, els disfrutaràs molt més que si els tens guardats en caixes.

Enhorabona per la compra.

Very Happy

+1
totalment d'acord
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDc Des 14, 2022 6:48 pm

Gràcies parenoel
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDc Des 14, 2022 8:36 pm

lluis7 escrigué:
Olot escrigué:
Les vitrines són genials, Pere. Et vestiran els teus tramvies i al tenir-los a la vista, els disfrutaràs molt més que si els tens guardats en caixes.

Enhorabona per la compra.

Very Happy

+1
totalment d'acord

+1

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDc Des 14, 2022 8:55 pm

Són 36 compartiments de +/-30x30x80cm i 12 de 30x30x40, crec que em serán suficients

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDj Des 15, 2022 5:01 am

lluis7 escrigué:
Olot escrigué:
Les vitrines són genials, Pere. Et vestiran els teus tramvies i al tenir-los a la vista, els disfrutaràs molt més que si els tens guardats en caixes.

Enhorabona per la compra.

Very Happy

+1
totalment d'acord
+1 formidable formidable formidable formidable
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDv Des 16, 2022 10:10 am

Ja estan gairebé acabades les vitrines per als trens, avui no he pogut treballar-hi, hem hagut de baixar a Barcelona a assumptes diversos, i ja sé perquè als de Barcelona i la seva àrea d'influència els anomenen PIXA PINS, és per no anomenar-los CAGANERS, que pesta fa la ciutat a contaminació, no sé com vam poder viure tants anys allà.
Bé al que anava que m'he despistat amb tanta cotaminació, demà a la tarda acabaré les vitrines i començaré a omplir-les, i ja estarà llest els magatzems dels trens del circuit de Montesquiu

Circuit de Montesquiu - Página 7 16712210

Circuit de Montesquiu - Página 7 16712211

Pere

A lluis7, josepmaria, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDv Des 16, 2022 11:26 am

aplaudir Només falten boniques locomotores Polzeamunt
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDv Des 16, 2022 6:16 pm

quines ganes de veure-les plenas Pere !! bounce
et lluirà molt el material. ja ho crec
un consell si estas a temps: jo tinc una disposició semblant a la habitació "dels ninus" Razz i em vaig fer estanteries cantoneres per aprofitar el espai. vaig utilitzar la propia estructura de la Billy i em vaig fer les baldes.
A males, pots entregirar les estanteries dels cantons.
En qualsevol cas et quedara de fabula ok ok
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDv Des 16, 2022 7:10 pm

I de llibres, que no n'hi posaràs? angell

Circuit de Montesquiu - Página 7 Img_3317

A el terrat de margarit li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDv Des 16, 2022 8:24 pm

I tan!! però Pere no hi possis res davant que si no no es veuen el llibres ni que el que hi ha dins... riuuu riuuu riuuu riuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDs Des 17, 2022 3:29 am

De moment i fins que no tingui les habitacions de les golfes arreglades, ho compartiré amb l'Encarna.
Després de festes espero posarè laminat al terra de les golfes, distribuirem els espais a les habitacions, aquesta setmana ja m'ha arribat la serra que m'ajudarà amb el laminat, em fa molta ràbia pagar pel que jo sé fer i millorrCircuit de Montesquiu - Página 7 16712810
En aquesta habitació hi ha molt espai encara que no ho sembli, al centre hi caben 8 prestatgeries més de 80 cm, i quan tinguem les golfes arreglades, 3 habitacions més, els familiars i visites que dormen a casa, hi dormiran amb els nostres treballs llibres i revistes

Pere

A el terrat de margarit li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2486

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDs Des 17, 2022 4:31 am

Circuit de Montesquiu - Página 7 16712810
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDc Des 21, 2022 6:31 am

Ahir vaig començar a posar els trens a les vitrines, avui és el dia que he pogut posar més.

Circuit de Montesquiu - Página 7 16716412


Circuit de Montesquiu - Página 7 16716413

Això de les caixes de cartró ho modificarè en un futur per caixes de fusta per a transport, però bé hi ha un fil obert on opinar
https://trenscat.forosactivos.net/t3037p25-caixes-de-cartro-per-emmagatzemar-i-transportar-els-nostres-trens-tutorial#128245

Pere

A lluis7, josepmaria, TOG, el terrat de margarit, mikado y a betulo237 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDc Des 21, 2022 7:17 am

Polzeamunt Magnífic aplaudir
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDc Des 21, 2022 7:34 am

Fan goig!!

Very Happy

applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitimeDc Des 21, 2022 10:18 am

formidable
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Circuit de Montesquiu - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 7 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Circuit de Montesquiu
Tornar a dalt 
Pàgina 7 de 22Anar a pàgina : Previ  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Següent
 Temas similares
-
» Circuit en IIf
» El meu circuit [Bantren]
» El meu circuit LGB a Madrid [jose07]
» El circuit Transbancal
» El circuit d'en Jaume [Factor]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: