El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
OG G8, I3 i J3, o l'externalització de la feina a tallers Francesc
4 participantes
Autor
Missatge
Francesc Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1018
Assumpte: OG G8, I3 i J3, o l'externalització de la feina a tallers Francesc Dt Jul 27, 2021 5:28 am
Hi ha situacions en les que no podem fer tot el que voldriem, sobretot per manca de temps. Fa uns vint anys vaig coneixer un modelista naval que no sols muntava kits de vaixell prou complexes, sino que, a més a més, els feia a partir dels plànols. Vaig preguntar-li si sabria fer vagons de tren. Amb unes quantes postals i el llibre de'n Carles Salmeron en va tenir prou i el resultat va ser força satisfactori.
Les peces de fundició (eixos, caixes de grasa, enganxalls, mànegas fre,...) son de la prestigiosa -lamentablement desaperguda- firma AMAMODELS. Tots elements de llautó estan pavonats. Son models que roden perfectament, si be m'agraden més en exposició. Espero us agradin.