El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: vagó grua tallers Alejandro Dt Mar 29, 2022 3:37 am
l'Alejandro te un vagó grua molt xulu...
entenc que es fet com a minim amb peces de 3 vagons diferents...però segur que ens podrà fer 5 centims..oi Alejandro?
salutacions
mallet73
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: vagó grua tallers Alejandro Dt Mar 29, 2022 4:38 am
Suposo que com tots sou adictes a LGB podeu deduir la procedencia dels components ......sobrants de les meves transformacions fetes durant molts anys . Potser lo mes curios son els bogies fets a partir de caixons de pvc amb els eixos i rodes corresponents i amb les caixes de grasa i ballestes procedents de vagons de dos eixos empalmats en el seu dia de dos en dos i que al ser proveits de bogies varen fer sobrants les seves caixes de grasa i ballestes. Aixo em va engrescar a construir aquestos curiosos bogies ........ TOT s aprofita !!!!!
Alexandre
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: vagó grua tallers Alejandro Dj Mar 31, 2022 7:35 am
Ondia !!!! Amadeu , tens una traça a fer les fotos com cal , que em deixes cada cop fora de concurs , crec que l amic Carles en tindra prou amb aquest excelent reportatge !!!!
Alexandre
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: vagó grua tallers Alejandro Dj Mar 31, 2022 7:25 pm
Dons mira, fins que no ho digui ell no m'ho creuré perquè aquest noi és insaciable!!!
alejandro sasplugas escrigué:
Ondia !!!! Amadeu , tens una traça a fer les fotos com cal , que em deixes cada cop fora de concurs...
Gràcies per l'elogi, però res més lluny de la meva intenció que deixar-te fora de concurs!!
Més aviat la meva intenció és realçar la teva obra. (I ja que jo en tinc alguna imatge, també estalviar-te feina!)