El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Tortosa-La Cava Dv Jun 14, 2019 8:16 pm
Gràcies !
d'aquí es on vaig estreure algunes de les imatges per reproduïr la màquina...
salutacions
mallet73
Joa.net Aspirant a jardinaire
Ubicació : la Garriga Edat : 71 Data d'inscripció : 04/02/2020 Nombre de missatges : 9
Assumpte: Re: Tortosa-La Cava Dt Feb 04, 2020 11:49 pm
Algú (vés a saber qui...) fa molt de temps em va ensenyar uns versets d'aquest carrilet:
De Tortosa a la Cava, lereleré (bis) Hi ha un tren que vola, leré (bis ) Hi ha un tren que vola, lereleré, lereleré... I per això li diuen, lereleré (bis) La banderola, leré (bis) La banderola, lereleré, lerleré.
Ja no me'n sé més. I, encara, no sé si continua! Però és tal com me'l vaig aprendre.
ulises Trenjardinaire Plus
Ubicació : Logronyo Edat : 65 Data d'inscripció : 04/08/2013 Nombre de missatges : 1290
Assumpte: Re: Tortosa-La Cava Dc Feb 05, 2020 7:24 pm
Joa.net escrigué:
Algú (vés a saber qui...) fa molt de temps em va ensenyar uns versets d'aquest carrilet:
De Tortosa a la Cava, lereleré (bis) Hi ha un tren que vola, leré (bis ) Hi ha un tren que vola, lereleré, lereleré... I per això li diuen, lereleré (bis) La banderola, leré (bis) La banderola, lereleré, lerleré.
Ja no me'n sé més. I, encara, no sé si continua! Però és tal com me'l vaig aprendre.
Sembla que aquests versos són una adaptació de la cançó "La Panderola", denominació popular del "carrilet" Onda-Grao de Castelló.