El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Aquest dies el departament de disseny esta fent minuts extres..
Salutacions
mallet73
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: tremuges Ferrocarril miner Reocín G/IIm Dc Ago 14, 2024 5:08 am
desprès de 8 hores de disseny...
ara ja tinc la tolva amb balconet i sense... he de fer per peces per imprimir per després enganxar-les, a la safata de sortida per imprimir.
salutacions
mallet73
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: tremuges Ferrocarril miner Reocín G/IIm Dc Ago 14, 2024 7:55 pm
Així lo que havies fet amb PVC ja no serveix??. Quina llàstima de feina.... Són curioses aquestes tremuges. I molt bona feina de disseny, no han estat pas 5 minuts......
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: tremuges Ferrocarril miner Reocín G/IIm Dc Ago 14, 2024 8:26 pm
Sisu escrigué:
Així lo que havies fet amb PVC ja no serveix??. Quina llàstima de feina.... Són curioses aquestes tremuges. I molt bona feina de disseny, no han estat pas 5 minuts......
Hola Sisu!
la tremuja que surt en aquest fil feta amb pvc si serveix, però no era la del Reocin, si no que era una similar però de bogies vista mentres sercava informació...
No no han estat 5 minuts però el temps que hi he dedicat em permetrà poder fer els diferents models de tremuges i si cal fer una bona composició.
Salutacions
mallet73
És complexa sí! a més cal fer per parts i de vegades lo que es veu en l'ordinador no es el resultat final i cal afinar coses..tot i així estic prou satisfet..
Salutacions
mallet73
A TramBlau y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.
Diríem amb el temps just!!! cal aprofitar els minuts i les hores de la 3D per vacances...aquesta nit ha fallat s'ha embussat la boquilla, el que tenia que fer no ho ha fet..
Aquest matí muntatge de la versió amb blaconet.
Salutacions
mallet73
A TramBlau y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: tremuges Ferrocarril miner Reocín G/IIm Dt Ago 27, 2024 7:34 am
Els 2 tipus de tremuja ja llestes per marxar a pintura
Mentrestant la tercera es va muntant..vaig més ràpid jo muntant-les que la màquina imprimint-les!!
Salutacions
mallet73
Assumpte: Re: tremuges Ferrocarril miner Reocín G/IIm Dg Oct 06, 2024 7:54 am
avui he finalitzat amb el muntatge de la 5 tremuja del reocin..
salutacions
mallet73
A Olot, TramBlau, TOG, OG22 y a RailwayManiac Els hi agrada aquesta publicació.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: tremuges Ferrocarril miner Reocín G/IIm Dt Oct 08, 2024 7:10 am
Espero que bé, per què si no malament rai!!! em falta fer el sistema d obertura de les comportes laterals encara, però he preparat per posar en alguns carbó..