El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: tremuges Ferrocarril miner Reocín G/IIm Ds Jun 13, 2020 9:01 am
Jo vaig parlar amb el president de la Soci a principi de la setmana, em va dir que en faria ahir divendres i que me les enviava...falten de més en detall de coses... si las va fer per mi o ja les tenia..ja no ho ser... el que ser es que ha complert i las ha enviat...
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: tremuges Ferrocarril miner Reocín G/IIm Ds Jun 13, 2020 9:03 am
Molt bons aquests enllaços, Carles. Moltes gràcies.
Bon dia! si m'agrada, m'agraden molt les tremuges de transport de mineral de fet es quasi el que estic fent ultimament..quedarà una bonica composició...
el torn de la nit ha fet els deures..
salutacions
mallet73
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
Es veu molt precis i detallat. Es nota que hi tents rodatge en dissenyar peces.
L'enseimada perimetral a cada peça ajuda a rigiditzar en començar l'impressió?
s'en diu suport...es podria fer sense...també serveix per que quant comença a fer la peça el capçal de fil i no quedarà sense o a mig fer...no se si m'explico?
salutacions
mallet73
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: tremuges Ferrocarril miner Reocín G/IIm Dc Jul 22, 2020 9:42 am
MALLET73 escrigué:
..també serveix per que quant comença a fer la peça el capçal de fil i no quedarà sense o a mig fer...no se si m'explico?
mallet73
Si que t'expliques, però amb la de material de l'arrencada, et gasetes mig fil...
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: tremuges Ferrocarril miner Reocín G/IIm Dj Jul 23, 2020 9:22 am
Bé tot i gastar fil, no te res a veure amb el consum al fer la peça o la base de les parts elevades...però així asegures que la peça no es mou a mig imprimir
salutacions
mallet73
Assumpte: Re: tremuges Ferrocarril miner Reocín G/IIm Dl Nov 30, 2020 3:29 am
fa mesos que espero la resposta del museu del ferrocarril de santander...
he decit tirar pel dret...i ja he fet una primera versió de com han de ser les tremuges..la forma de la caixa..
salutacions
mallet73
la forma de la caixa de la tremuja ha donat peu a fer la versió xina de 4 eixos de grans dimensions.
en les imatges no porten topall si no directament engantxall..com aquesta passa a donar servei als FIM allà tot el material dur topall i manega de fre,,se ha fet l'adaptació.
aqui cap per vall es poden veure els bogies fets amb 3d, ara falta el engantxall per a cada bogie
salutacions
mallet73
Assumpte: Re: tremuges Ferrocarril miner Reocín G/IIm Dc Des 30, 2020 5:04 am
preparats per rebre la carrega
mallet73
Assumpte: Re: tremuges Ferrocarril miner Reocín G/IIm Dt Gen 12, 2021 7:40 am
mentres la 3D va fent feina, jo vaig treballant per un altre costat..
continuarà
mallet73
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: tremuges Ferrocarril miner Reocín G/IIm Dc Gen 13, 2021 8:02 am
Caram, cada cop coses mes complexes. Aquest dobleg en "U" ja sortirà bé?
Assumpte: Re: tremuges Ferrocarril miner Reocín G/IIm Dc Gen 13, 2021 9:17 am
En un principi ha de sortir..altres peces que he fet similars, ha sortit..
un cop impresa us la penjaré la foto de com a quedat
salutacions
mallet73
Assumpte: Re: tremuges Ferrocarril miner Reocín G/IIm Dc Mar 31, 2021 9:39 am
avui engantxada de material al vagó
salutacions
mallet73
A Olot li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: tremuges Ferrocarril miner Reocín G/IIm Ds Abr 03, 2021 9:47 am
Semblen chocokrispis Pots passar una foto detall de la peça que tenia els doblegs? Per curiositat de com queda.