El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
ALgú que va anar de viatge per terres Austriaques ja fa uns mesos, va penjar una imatge d'una dresina que em va agradar..tenia moltes coses en comú amb els morros del wismar de LGB..i com tenia un parell de moros..i temps...!!
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Draisine VT escala G/IIm Dt Abr 28, 2020 7:00 am
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Draisine VT escala G/IIm Dt Abr 28, 2020 8:14 am
Pere
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Draisine VT escala G/IIm Dt Abr 28, 2020 9:58 am
Apa!!!! un altre a la familia , m agradaria veure on guardes les teves creacions , que ja son moltes . pots montar segurament uns expositors dignes de veures ,
A veure si el pico i ens ensenya el material que ja te guardat
Alexandre
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Draisine VT escala G/IIm Dt Abr 28, 2020 11:03 am
alejandro sasplugas escrigué:
Apa!!!! un altre a la familia ...
Ja és família més que nombrosa!!
Ara, jo m'imagino que com que aquest any ningú viatge, ja no se li encomanaran noves idees i el rendiment dels tallers Mallet73 deurà baixar...
No es del tot cert!! de fet no tinc bloc motors, si fos així hauria parat ja la producció fa temps..però un bon amic ferroviari em va donar un concell, que fes les construccions però sense el bloc i així intercanvies segons el que volgues fer circular...
Ell sap que parar de fer trens es perjudicial per mi....així no paro i segueixo...
salutacions
mallet73
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Donç et quedara una peça ben maca i curiosa , ara cal veure quin colorido li dones perque en un automotor la pintura ajuda molt a donar li personalitat.
Alexandre
Aixo del blocs motors m ha fet recordar que a Barcelona als primers anys de la postguerra i habia una gran escasedad de neumatics i a TB. els autobusos quan tenien una averia seria de motor ,els i treien les rodes per poder equiparne un altre que no en tenia.
Alexandre
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505