El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Gen 01, 2012 7:34 am
Amb mi no hi comptis, més cap a l'estiu si Pere
Víctorf Trenjardinaire
Ubicació : Móra la Nova Edat : 67 Data d'inscripció : 19/03/2011 Nombre de missatges : 654
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Gen 01, 2012 7:56 am
Amadeu, tal com te he comentat per mail, a mi me es impossible en aquesta data.
Bon any a tots
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dl Gen 02, 2012 9:05 am
Amadeu, com ja et vaig comentar, he repasat TOT el teu fil i es senzillament impresionant . Em faig creus de l'esforç i las hores que hi dediqeu en aquest hobbie i dels resultats tant satisfactoris que obteniu . Espero algun día estar a la vostre alçada !! Felicitats i a disfrutar-lo !! lluis7
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dl Gen 02, 2012 6:15 pm
Gràcies per les teves amables paraules.
És veritat que hi dedico moltes hores. I durant aquestes hores, sóc plenament feliç. Aquí està la gràcia
Ubicació : les franqueses del valles i avegades a mart Edat : 29 Data d'inscripció : 31/07/2009 Nombre de missatges : 106
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Ds Gen 07, 2012 9:56 am
Des de l'ultim cop ja veig que no has parat gens ni mica ! T'està quedant Genial Amadeu ! Un Gran treball !
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Ds Gen 07, 2012 10:04 am
Hombre, Didac! de nou tu per aquí !
Si, és clar. El meu projecte és ambiciós, i comporta molta feina. Per a veure'l prosperar hi he de dedicar temps i esforç. Si paro, malament. Podríem dir que un dia no treballat és un dia perdut.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dl Gen 09, 2012 5:29 am
hola amics!! ahir diumenge vaig poder visitar per primer cop el circuit de l'Amadeu!!... es una obra fascinant i faraonica al mateix temps!!! de segur disfrutes veient-la pas a pas com quant estigui acabada..!! us tinc que dir que els detalls i la previsió del mestre ingenier son d'allò més..!! tot esta pensat i te una raó...Amadeu et tinc que donar les gràcies per la visita(el poder veure les teves construccions-vagons i màquinesi com no el circuit) i per els concells tan teus com d'en josep sobre la meva garrat.
Però ja no se per que hem sorprenc, desprès del automotor renault abh...ara hi ha més...aquest automotors dels fgc....perdona Amadeu potser tu no et sens orgullos, d'ells però a mi hem van fascinar...mai els he vist correr en IIM(G), no els te ningú...que callat que ho tenies...hem tindràs que perdonar,..però penjo fotos... l'interior de l'estació... que hi surt de l'estació...
i aquí mentres dormen en l'estanteria...aquesta no sabies pas que l'havia fet de foto..!! espero i desitjo que hem perdonis però ho tenim que saber tots...!! jo els vull fer, també!!! pot ser algun dia!! si algun dia tens temps podries obrir un fil, amb més informació o fotos de com els vas fer..mesures...planells...etc... no vull aprofitar-me més ni que perdis més temps en decriment de la construcció dels trens de la terrassa.. anims que mica en mica somple la pica i aviat ja estaràs en el segon nivell....i qualsevol dia d'aquest ens veiem en la inauguració..!!! salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dl Gen 09, 2012 6:17 am
Gràcies per els teus ànims, i gràcies per les fotos. Per a mi també va ser un honor de rebre't, i un privilegi de veure la teva garrat abans d'acabar.
Gràcies també a tots els que vareu venir.
Em fa vergonya dir-ho, però em va passar per alt de fer fotos. estava tan ocupat en atendre les visites, que no vaig fotografiar ni la garrat.
O sigui que els que tingueu fotos, ja ho sabeu
I a tu, Carles, que tant et va agradar el Ferrostaal, aquí hi ha alguns vídeos, però em sembla que ja els havia ensenyat.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dl Gen 09, 2012 6:55 am
continuu dien hem va impactar no ho esperava pas!!!! m'entusiasmo al veure aquestes creacions vostres de trens, locos, vagons,etc,,,que cap fabrican a tingut l'idea de fer per nosaltres i vosaltres si ho heu fet possible.!!
ep!! que sapigues que et deixo temps per la teva terrassa, soc concinet de la feina feta i la que et queda!!! (no no he possat ni la primera pedre, ni m'he plantejat com el voldria......!!!però voldré un fil sobre aquests automotors eh!!
jo prefereixo les teves explicacions, que no les fotos, que ja les podem fer..
salutacions
mallet73
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dl Gen 09, 2012 7:15 am
Amadeu té un material fantàstic Pere
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dl Gen 09, 2012 7:31 am
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dl Gen 09, 2012 9:04 am
fantastic material i magnifiques fotos Hem segueixo sorprenen del bon rotllo i la cordialitat d'aquest foro. i que be que us ho passeu !!!
TramBlau Mestre tramviaire
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dl Gen 09, 2012 9:43 am
lluis7 escrigué:
... Hem segueixo sorprenen del bon rotllo i la cordialitat d'aquest foro. i que be que us ho passeu !!!
En aquest fòrum ningú competeix contra ningú i tots intentem ajudar en el que podem, i ensenyem el que fem perquè altres puguin adquirir coneixements. Pere
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dl Gen 09, 2012 9:50 am
Venim a passar-ho be. A mirar que fan els altres i ensenyar que fa cadascú, a intercanviar idees, etc etc
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dl Gen 09, 2012 10:01 am
Pere, Amadeu, ... doncs que duri !! per la meva part, poc puc aportar, aixi que hem dedicare a apendre de la vostre experiencia i a posar en practica els vostres consells. Moltes gràcies
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Gen 10, 2012 5:21 am
Gracies x les fotos i video ,exelent reportatge
d`aquesta manera podem gaudir-ho tots ,encara que no sigui el
mateix que esta en el lloc:D
salutacions
PEP
Jbmarcos Trenjardinaire
Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès Edat : 56 Data d'inscripció : 07/04/2011 Nombre de missatges : 276
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Gen 10, 2012 5:41 am
M'agraden molt els bonsais, li dona un aire més real, i un punt de paisagisme als ferrocarrils de terrassa. També veig més vegetació, és nova? o la tenies apartada per les obres Amadeu?
Bona feïna
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Gen 10, 2012 6:38 am
Les plantes no són pas noves, Jorge.
Aquestes la vaig anar comprant de mica en mica, per experimentar quines serien les plantes que suportessin les condicions extremes de sol de la terrassa, o quines plantes creixerien més lentament, quines suportarien l'hivern, etc etc.
Ara fa temps que no compro res. Resulta que entre Abril i Setembre s'han de regar cada dia, cada cop que treballo en una zona tinc d'anar canviant els testos de lloc, cada cop que fa vent tinc d'estar pendent d'anar-les recollint si es tomben, i això quan no tinc una plaga de paràsits... massa feina, i ja en tinc prou de feina. Quan el tren estigui enllestit serà el moment de comprar-ne més, però ara, fan nosa i donen feina.
Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès Edat : 56 Data d'inscripció : 07/04/2011 Nombre de missatges : 276
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Gen 10, 2012 6:47 am
Olot escrigué:
Les plantes no són pas noves, Jorge.
Aquestes la vaig anar comprant de mica en mica, per experimentar quines serien les plantes que suportessin les condicions extremes de sol de la terrassa, o quines plantes creixerien més lentament, quines suportarien l'hivern, etc etc.
Ara fa temps que no compro res. Resulta que entre Abril i Setembre s'han de regar cada dia, cada cop que treballo en una zona tinc d'anar canviant els testos de lloc, cada cop que fa vent tinc d'estar pendent d'anar-les recollint si es tomben, i això quan no tinc una plaga de paràsits... massa feina, i ja en tinc prou de feina. Quan el tren estigui enllestit serà el moment de comprar-ne més, però ara, fan nosa i donen feina.
Si jo tingués una terrassa les plantes serien de plàstic, això ho tinc claríssim, aquesta primavera, si la economia ho permet em tocarà plantar arbres, i l'hort, aquest amb bona economia o sense.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Gen 10, 2012 7:00 am
Ja ho he experimentat, també.
Però les plantes de plàstic, a demés de ser cares, no aguanten gaire ja que són pensades per a l'interior i els plàstics no resisteixen els UV que les fan malbé. Solen durar un anyet, i després ja comencen a fer lleg. Això a demés de que s'embruten de pols i cal netejar-les !
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Gen 10, 2012 7:11 am
Olot escrigué:
Ja ho he experimentat, també.
Però les plantes de plàstic, a demés de ser cares, no aguanten gaire ja que són pensades per a l'interior i els plàstics no resisteixen els UV que les fan malbé. Solen durar un anyet, i després ja comencen a fer lleg. Això a demés de que s'embruten de pols i cal netejar-les !
Un any. ja aguanten més que les naturals , tens raó amb el preu, al final plantes de d'acer coerten d'aquell que es rovella i tot solucionat.
lluis7 Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Gen 10, 2012 8:23 am
Els bonsais no son massa delicats per tindrel's al exterior ? sol i fred penso que no deuen ser massa compatibles amb ells. En canvi em van sorpendre molt gratament l'aspecte que li donen els "arbrets" que tens darrera del pont. Son magnifics i a una "escala" perfecte. Fan molt de goig, ja ho crec.
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]