| Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] | |
|
+30Sisu Shay Christian lluis7 Víctorf mascarat Antic mak(baixa volunt) Jbmarcos MALLET73 Esteve deMilà xavieralv Avet Blau VAY manolo0101 gralla FACTOR didac Antseru Arenales AdminTRENS.CAT peps E4lok ut800035 (†) tram47 TramBlau bantren QUIM Denis66 Olot 34 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Jbmarcos Trenjardinaire
Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès Edat : 56 Data d'inscripció : 07/04/2011 Nombre de missatges : 276
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Des 06, 2011 5:11 am | |
| Amadeu, no pares, això és dedicació, jo també vaig fer feïna, però d'urbanització, a veure si aquesta setmana penjo alguna cosa. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Des 06, 2011 5:41 am | |
| Ja prou que he estat parat totes aquestes setmanes que plovia! Tan de bo tu també pengis alguna foto aviat. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| |
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dj Des 08, 2011 6:15 am | |
| Sembla que el temps acompanya per al treball al intempèrie Pere | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dj Des 08, 2011 8:32 am | |
| Amadeu aquesta rampa et queda molt be,però l`altura ja es suficient,per creuar per sobre? salutacions PEP | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dj Des 08, 2011 8:35 am | |
| Si; m'ha costat bastant trobar el punt, però ho he aconseguit. Farà el gàlib just, que són 21 cms des del cap del carril al sostre.
Al principi la rampa em tenia de fer 60 per mil, cosa que acceptava per que és un ramal industrial, fora de la línia principal. Una màquina amb dos vagonets podria passar-hi.
Però finalment he fet algunes modificacions i he reduït la rampa a un 30 per mil, el que em permetrà passar qualsevol tren. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dc Des 14, 2011 7:44 am | |
| Avui recepció de nou material per els Ferrocarrils de la Terrassa: Crec que he fet una bona compra: tot el lot per 100 euros ! No les tenia totes, però en arribar-me avui el paquet he provat el material, i funciona de meravella. | |
|
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dc Des 14, 2011 8:14 am | |
| Això és comprar bé, i es que hi ha moltes oportunitats ara per eBay .... el problema és encertar.
Pere | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dc Des 14, 2011 8:19 am | |
| Nomes és qüestió de ser al lloc adequat en el moment oportú. | |
|
| |
Jbmarcos Trenjardinaire
Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès Edat : 56 Data d'inscripció : 07/04/2011 Nombre de missatges : 276
| |
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dc Des 14, 2011 10:57 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Ds Des 17, 2011 9:09 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Des 18, 2011 6:42 am | |
| Redéu, quin fret que c !!! Avui no he fet res de res. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Des 18, 2011 7:27 am | |
| Aquestes són dates que costa molt treballar a l'exterior, s'ha d'esperar a febrer que quan surt el sol ja escalfa una mica. Pel que es veu ja va agafant forma aquesta part del circuit.
Pere | |
|
| |
mascarat Jardinaire
Ubicació : Alacant Edat : 48 Data d'inscripció : 27/05/2009 Nombre de missatges : 84
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Des 18, 2011 8:32 am | |
| Amadeu: qué mal repartit està el mon! Ho tens tot: el lloc, el matrial, el projecte, el fret intens... tot. M'agraden molt le fotos de perspectiva que mostres. Em recorden al vídeos embarcats que feies de les circulacions.
A ma casa per ara lo únic que hi ha és bon temps. La resta està congelat...
Salutacions. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Des 18, 2011 8:33 am | |
| Be, també hi ha treballs a fer a dintre: el disseny de l'estació, per exemple. Tot quadra perfectament !! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| |
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Des 18, 2011 9:30 am | |
| - mascarat escrigué:
- Amadeu: qué mal repartit està el mon! Ho tens tot: el lloc, el matrial, el projecte, el fret intens... tot. M'agraden molt le fotos de perspectiva que mostres. Em recorden al vídeos embarcats que feies de les circulacions.
A ma casa per ara lo únic que hi ha és bon temps. La resta està congelat...
Salutacions. Pascual, de lloc no és que en tingui molt, però passo amb el que tinc. Tot el demés, és qüestió de posar-hi imaginació. Però el fred no em va gens be !! De fet per el lloc no em queixo pas: quan vaig començar, vivia en un pis de 30 m2 i sense tenir espai ni possibilitats, vaig començar a construir en aquesta escala (IIm), resignat a tenir-lo a la vitrina i fer-lo córrer en algun circuit que no fos meu. Amb el temps tot el demés va anar venint de mica en mica. Celebro que t'agradin les fotos. M'agrada buscar un punt de vista "a peu de persona" | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Des 18, 2011 11:53 am | |
| Amadeu ,el treball es exelent. realment et queda molt be i pel fred no patexis que ben abrigat es treballa be i si no engegas una vaporosa em força foc a la carbonera i estas ben calento salutacions PEP | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Des 18, 2011 5:58 pm | |
| El fred no em fa por. Jo he arribat a treballar als voltants de 0º. Ara fa dos anys, vaig pintar la terrassa, i la pintura se'm congelava. Però aquests primers freds es senten més. Sobre tot quan fa vent. | |
|
| |
Jbmarcos Trenjardinaire
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Des 18, 2011 7:12 pm | |
| - Olot escrigué:
-
El fred no em fa por. Jo he arribat a treballar als voltants de 0º. Ara fa dos anys, vaig pintar la terrassa, i la pintura se'm congelava.
Però aquests primers freds es senten més. Sobre tot quan fa vent. Compte amb les feïnes amb fred, sobre tot de morter i formigó... I pintura, sobre tot els dos primers, a menys de 0 no es poden treballar aquest materials i entre 0 i 10 s'han de fer servir aditius o amb poc temps es pot trencat el que haguem fet. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Des 18, 2011 7:14 pm | |
| Per sota de 10 graus també ? | |
|
| |
Jbmarcos Trenjardinaire
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Des 18, 2011 7:31 pm | |
| - Olot escrigué:
- Per sota de 10 graus també ?
Un aditiu per fred s'ha de fer servir quan al moment de fer-lo servir hi ha menys de 5 graus, però tens un altre factorde risc, que la temperatura a la nit baixi, i ja sabem que passa amb l'aigua a baixes temperatures, i el ciment perd o disminueix força les seves propietats, jo he après que s'ha de treballar amb un marge de seguretat, encara que un amic arquitecte diu que aquest marge de seguretat ja són els 5 graus. Jo m'esrimo més assegurar amb els 10, a més a casa meva hi poden haver unes devallades de temperatures expectacular en poques hores. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dv Des 23, 2011 9:08 pm | |
| Gràcies Jorge. Per sota de 5 graus ja no treballo. I el ciment només el poso al matí. Si arriba a glaçar a la nit ha han passat suficients hores i no hi fa res. Treballs d'ahir: Principi de soterrament de la línia de Sot del Bac Vista general Des de dintre Comprovació del gàlib | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dv Des 23, 2011 9:21 pm | |
| hola Amadeu!
curios sistema de galib! però el llarg d'una mallet o vagons dels llargs passen per aquesta "s", no tenen problemes d'espai d'ample??
mallet73
| |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] | |
| |
|
| |
| Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] | |
|