| Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] | |
|
+30Sisu Shay Christian lluis7 Víctorf mascarat Antic mak(baixa volunt) Jbmarcos MALLET73 Esteve deMilà xavieralv Avet Blau VAY manolo0101 gralla FACTOR didac Antseru Arenales AdminTRENS.CAT peps E4lok ut800035 (†) tram47 TramBlau bantren QUIM Denis66 Olot 34 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Jun 21, 2009 3:37 am | |
| No encara. Tin interès en fer-ho, però vaig una mica curt de temps. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Ds Jun 27, 2009 10:41 am | |
| Avui, visita de Tram47 qui ha portat una composició molt particular. Aquestes són les fotos de la circulació d'aquest matí: Sobre el pont de sempre: La composició avança un tren aturat a l'estació. En detall: El dipòsit d'aligot (veure gastronomia francesa), que té una conducció directe a la cuina del cotxe restaurant. El cotxe restaurant El cotxe dancing El cotxe llit Fa venir ganes de menjar-hi, no? És un itinerari internacional. I aquesta tarda, visita a can Bantren. Les fotos demà !! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Ds Jun 27, 2009 7:17 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Ds Ago 08, 2009 10:17 pm | |
| | |
|
| |
E4lok Trenjardinaire
Ubicació : Granollers Edat : 64 Data d'inscripció : 27/01/2009 Nombre de missatges : 824
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Ds Ago 08, 2009 11:42 pm | |
| Ei Amadeu, no em varem parlar més, ja preveus l'instal.lació per si et deicideixes a fer-ho digital? Jo he estat uns dies fora, ara estic de vacances, si vols podem quedar un dia per anar a casa d'en Joaquim i veure el seu muntatge. Salutacions, Antoni | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Ds Ago 08, 2009 11:52 pm | |
| Bé, m'he documentat una mica i crec que ara sé com sectoritzar el circuit. És tot el que necessito de moment, per a poder fer la construcció amb previsió. Espero haver decidit la sectorització sense error. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| |
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| |
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dv Set 11, 2009 10:22 am | |
| Després d'una greu averia al meu ordinador, aqui estic de nou. El meu antic ordinador va deixar de funcionar... :diable2: aquestes coses solen passar quasi sempre en període de vacances, i no es troba a qui acudir ... :diable2: finalment, m'han dit que s'havia mort... :diable2: He hagut de comprar un nou aparell que tenia Windows VISTA... i em calía aprendre de nou a ferr anar l'ordinador... :diable2: a demés no això no anava com cal... :diable2: Al fi, el meu fill m'ha instal.lat de nou Windows XP... i ara ja va. Ara ja us puc explicar els treballs d'aquests darrers dies. Les cunetes ja són acabades. He ficat una capa de goma per a evitar vibracions a casa dels veïns. La he enganxat amb silicona. Una malla metàl·lica abans de posar el ciment. I ja esta, el ciment: vist de a prop I encara més Això serà el desaigüe del túnel Vista de tot el tram L'explanació de la via un cop el ciment s'ha secat. Aquí es veuen les peces laterals de goma que després trauré... ...èr a ficar-hi silicona. En aquesta imatge també es veu un dels taquets de fixació de la via. De seguida començo els treballs del túnel de darrera de la casa de fusta. Això seràn els suports del mur del túnel. (aquesta vegada excepcionalment, faré un túnel de fusta!) I aquí els treballs per a anivellar la via, Pendent del 2% | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dv Set 11, 2009 11:05 am | |
| Perquè són les esquadres? Pere | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dv Set 11, 2009 7:52 pm | |
| Per a collar-hi la paret del túnel. | |
|
| |
Antseru Jardinaire aprenent
Ubicació : Rubí (Vallès Occidental) Edat : 63 Data d'inscripció : 14/09/2009 Nombre de missatges : 36
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dv Oct 30, 2009 9:58 pm | |
| No se que dir Amadeu... Estas construint una instal·lació de primera !! Haig de guardar-me aquest fil, com si fós un manual d'instruccions, per si un dia tingués espai per contruir un petit circuït de IIm,
Felicitats !!!
Antoni | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Ds Oct 31, 2009 2:17 am | |
| Gràcies per les teves amables paraules !! | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Nov 01, 2009 9:38 am | |
| Fantastic treball,tinc ganes de veure amb directe tot aquest treball ja que pinta molt be.SALUTACIONS | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Nov 01, 2009 10:08 am | |
| | |
|
| |
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dl Des 14, 2009 1:24 am | |
| Quoi de neuf ? Què de nou ? | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dl Des 14, 2009 5:03 am | |
| No hi ha gran cosa, de moment. Després de passar els cables, me'n he sentit de la meva operació de fa un any. Ara estic de nou en repòs. Però moltes gràcies per el teu interès. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Des 20, 2009 12:36 am | |
| En els Ferrocarrils de la Terrassa s'espera la neu impacientment... ...però no arriba. | |
|
| |
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Des 20, 2009 6:41 am | |
| | |
|
| |
didac Trenjardinaire
Ubicació : les franqueses del valles i avegades a mart Edat : 29 Data d'inscripció : 31/07/2009 Nombre de missatges : 106
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Des 20, 2009 8:29 am | |
| no et preocupis, que amb el fred que fa segur que arriva la neu Has fet un fantastic treball !!! felicitats | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Des 22, 2009 6:59 am | |
| Gracies, Dídac.
No ho se pas si nevarà finalment. Ara ja està caient massa aigua.
Però gràcies per la teva bona intenció.
Sobre el meu treball, encara no està acabat, ni molt menys. Això és una mica com la Sagrada Família. | |
|
| |
didac Trenjardinaire
Ubicació : les franqueses del valles i avegades a mart Edat : 29 Data d'inscripció : 31/07/2009 Nombre de missatges : 106
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Des 22, 2009 7:06 am | |
| Tens rao, esta caient molta aigua en aquet moment Aqui a les franqueses del valles ja no plou massa pero ara mateix fa molta boira. | |
|
| |
FACTOR Trenjardinaire
Ubicació : BARCELONA Edat : 79 Data d'inscripció : 08/12/2009 Nombre de missatges : 476
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Gen 17, 2010 1:52 pm | |
| Des del passat Setembre, estic construint el meu circuit de jardi, per un problema de pendents he hagut de replentajar de nou el circuit. Estic il-lusionat amb el que estic assolint, pero sense arribar al teu nivell, ets un artista.Espero tenir-lo acabat a l Abril o Maig, estic aplicant moltes practiques segons els teus comentaris, prometo fotos de primeres proves de circulació. Felicitats per la teva maqueta. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Gen 17, 2010 6:33 pm | |
| Moltes gràcies per el teu elogi, i benvingut al fòrum. Estic molt content de saber que el que jo hagi pogut comentar ha sigut util per a algú. A mi, que fa tres anys que he començat la reforma i encara no veig el final, em fa certa enveja saber que altres circuits estan llestos en pocs mesos. Les pendents són la part més delicada del circuit; entenc que t'hagis hagut de replantejar la construcció per elles. Espero amb impaciència les fotografies que promets. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dl Gen 25, 2010 7:49 am | |
| Aqui us presento una imatge del projecte que encara no us havia ensenyat: Donat que es tracta d'un esquema simplificat, el bucle que en realitat estarà replegat sobre sí mateix en dos nivells, aquí es veu representat per un sol bucle. Per tant, cal imaginar-se les dues estacions exactament l'una a sobre de l'altre, essent CARBONELLES al nivell superior i PUIG-ORIOL com a estació subterrània. Ademés, ja he trobat el nom per a totes les estacions: FONT-ALBA és el nom d'una estació del cremallera de Núria, encara que en aquest cas és dedicada a la meva filla Alba. CARBONELLES és dedicada als meus pares, ja que si ajuntem la meitat de cada un dels seus cognoms, obtenim això. No està pas malament per una vila amb mines de carbó. PUIG-ORIOL és el nom d'un cim proper a La Garriga, i aquesta estació és dedicada al meu fill Oriol. A demés hi veureu un ramal del que no n'havia parlat mai. És que acabo de veure que al terrat hi quedava un racó sense tren, i es podia aprofitar per a fer-hi aquest petit ramal (industrial?). La seva estació, SOT DEL BAC, porta el nom d'un petit racó perdut en les afores de La Garriga, que m'encanta. En quant a circulacions, maniobres i itineraris, que us sembla? | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] | |
| |
|
| |
| Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] | |
|