TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]

Ir abajo 
+25
mikado
TOG
OG22
Olot
Sisu
MALLET73
tram47
X+
el terrat de margarit
alvarop
ignasibaga
Francesc
jordi
E4lok
Shay
ODAKIM
4000Talguera
alejandro sasplugas
lluis7
KTK
peps
TramBlau
Sonderzug
Mitjans
josepmaria
29 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Següent
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDt Oct 12, 2021 3:39 am

També pot facilitar les maniobres a la estació, la via llarga no quedaria millor si anés més en paral·lel a la del triangle?. Llavors no volaria tant respecte a la base del triangle
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDt Oct 12, 2021 3:47 am

Pot ser que no ho hagi dibuixat amb les proporcions adequades i que quedi una mica massa separat. El cas és que si la via llarga fos paral·lela a la de triangle, és a dir en corba, no hi podria posar el dipòsit de màquines que pretenc allargar, i que serà completament recte.

En quant a les maniobres els dos dipòsits tenen accés directe des de la via de reserva de màquines. Quan sigui a casa podré fer un esquema perquè ho vegis.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Oct 13, 2021 5:02 am

Olot escrigué:
...
En quant a les maniobres els dos dipòsits tenen accés directe des de la via de reserva de màquines. Quan sigui a casa podré fer un esquema perquè ho vegis.

Vet-ho aquí, aquestes són els esquemes que he fet sobre les possibles maniobres a fer en l'explotació d'aquesta estació. Espero haver-los fet comprensibles i clars.

En aquesta estació de terme no està prevista la formació de trens ni al desenganxament de vagons per a canviar-los d'ordre o de tren. És una estació subterrània, com per exemple la de Plaça Espanya, a on els trens entren en un cul de sac i simplement canvien de sentit per anar-se'n per allà a on han vingut (o cap a qualsevol altre destinació).

En primer lloc hi ha les tres possibles entrades a l'estació, que seran com fins ara:

1) entrada per via sud cap a qualsevol via (1, 2 ó 3).

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 1_font10

2) entrada per via est cap a qualsevol via.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 2_font10

3) entrada per via subterrània cap a vies 1 ó 2.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 3_font10

Un cop el tren ha entrat en qualsevol d'aquestes vies, la màquina es desenganxa i va a la via de servei:

1) accés a via de servei des de qualsevol via (1 2 ó 3)

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 4_font10

Ara vindrà la nova possibilitat que és, si es dóna el cas d'haver-hi alguna màquina sobrant o a retirar, l'accés als dipòsits, o al contrari, si cal que una màquina que era als dipòsit es reincorpori a la via de servei:

2) de via de servei a dipòsits o viceversa.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 5_font10

3) de la via de servei a les vies 1 ó 2, per a enganxar a cap de tren per a sortir.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 6_font10

4) de la via de servei a la via 3, per enganxar a cap de tren per a sortir.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 7_font10

Finalment, quan el tren ja és a punt per a sortir, és a dir que ja té la màquina enganxada, es produeixen les següents possibles sortides:

1) de via 1 ó 2 a qualsevol sortida (subterrània, est o sud)

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 8_font10

2) de via 3 a sortides est o sud

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 9_font10

Val a dir que aquestes maniobres no calen si el tren que ha arribat és un automotor sense locomotora.

A demés, aquí ho he explicat de forma molt simple, amb una sola màquina en moviment, però normalment el que es farà és que, quan un tren arriba, la maquina es desenganxa i queda al final de la via. Mentrestant una segona màquina que ve des de la via de servei s'enganxa al tren i, un cop aquest ha sortit, la màquina primera se'n va, per la via que ara ha quedat lliure, cap a la via de servei a on esperarà a un altre tren.

A la via de servei hi ha capacitat per a tenir-hi fins a dues màquines. Si no hi ha cap màquina es pot fer la maniobra amb la màquina que hagi arribat del tren, llavors si, tal com ho he explicat en els esquemes, però en aquest cas no cal que arribi pas a passar per la via de servei.

Fins ara aquestes maniobres es feien amb màquines petites (tipus entre Stainz i 131T), però si venia un tren amb una màquina grossa (Mallet o dièsel BB) no es podia fer la maniobra si la via de servei no estava completament buida, sense ocupar alguna via de pas, normalment la que ve del túnel subterrani o la que va cap al triangle, amb el conseqüent importuni a la circulació d'altres trens, si parlem de les vies 1 i 2, però mai podria haver entrat a la via 3 per que la maniobra es complicaria força més.

A demés, l'incorporació d'aquests dipòsits augmentara sensiblement la capacitat ja que en total hi podran haver 2 màquines a la via de servei i fins a tres màquines més als dipòsits, o bé 1 màquina petita al dipòsit petit i 1 màquina gran al dipòsit llarg, o una sola màquina gran a la via de servei. Això en quan a la capacitat màxima que, per anar be, mai hauria d'estar assolida perquè calen vies lliures per a poder fer fàcilment tots aquests moviments.

Fixeu-vos que és possible l'entrada o sortida simultània de dos trens, sempre que les seves rutes no es creuïn o no coincideixin a la sortida de les vies 1 i 2

Així és com jugo jo a trens en aquesta estació. Very Happy

(Nota: hi ha alguna cosa més, però la deixo per a que els més observadors puguin preguntar) Wink

A TramBlau, MALLET73, Mitjans y a betulo237 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
betulo237
Trenjardinaire Plus
betulo237


Ubicació : Badalona
Edat : 72
Data d'inscripció : 29/11/2020
Nombre de missatges : 1384

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Oct 13, 2021 5:27 am

Si Adif fes aquests estudis "otro gallo cantaría".
Felicitats per la paciència de explicar-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Oct 13, 2021 5:34 am

UUUUiiiiiii !!!! ADIF!!!!

Pensa que jo sóc aficionat, i ells professionals.

I que vol dir això? dons que l'aficionat fa coses amb passió, quina cosa l'hi dóna l'estimul suficient com per a planificar, estudiar, etc etc, gaudint, el que es tradueix en fer les coses bé, mentre que els professionals... poden ser molt bons alguns, d'altres no tant, poden no estar motivats i fer les coses amb bona o am mala gana, i per molt bona fe "d'aficionats" que hi posin, no són més que una petita gota d'una comunitat formada per funcionaris, llepaculs, polítics, incompetents... i la seva bona fe va quedant diluïda, diluïda, diluïda, diluïda....
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Oct 13, 2021 6:09 am

Perfecte Amadeu, aquestes dues vies noves poden augmentar molt les possibilitats de joc i variar el material, si abans hi havia una màquina ala via de servei era aquesta la que tenia que fer el nou servei, ara n'hi poden haver dues més, vol dir que hi pot haver més variació de màquines per posar la més adequada

ok ok ok ok

A Olot li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Oct 13, 2021 6:17 am

pensativ pensativ pensativ pensativ study study study study

interesant..jo encara no m'hi he posat amb aquest tema..estic centrat en la construcció general i no pas amb les vies i talls, desvios etc etc...

salutacions

mallet73

A Olot li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Oct 13, 2021 7:42 am

Ja t’arribarà Carles. I veuràs que és una etapa molt gratificant. Very Happy

ignasibaga escrigué:
Perfecte Amadeu, aquestes dues vies noves poden augmentar molt les possibilitats de joc i variar el material, si abans hi havia una màquina ala via de servei era aquesta la que tenia que fer el nou servei, ara n'hi poden haver dues més, vol dir que hi pot haver més variació de màquines per posar la més adequada

ok ok ok ok

Ademés de tot això que dius, també l’objectiu és, una mica, complir amb els sistema Sasplugas. Però no parlo del pes, no... parlo de la seva teoria de que el material té d’estar posat tot a la via. Aquests dos dipòsits, em permetran tenir algunes màquines més a la via i no pas dins de les caixes guardades al fons d’un armari.

super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Oct 13, 2021 8:06 am

riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu
Complir amb la teoria Sasplugues, has de llogar la terrassa del costat per fer-hi un dipòsit.
Jo no tinc ni la quarta part dels trens que tens tu i tampoc la puc complir, no m'hi caben ni en els prestatges.
En el tren d'H0 si que ho compleixo.

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Oct 13, 2021 8:14 am

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Oct 13, 2021 8:04 pm

Tindre un tren de jardi done multitud de possibilitats , no en veureu mai dos semblants , a les galgues petites  aixo no es done tan , totes tenen un flaire aleman ........ en canvi en els nostres s hi respire la personalitat del seu autor , de manera que les meves teories son aplicables pero no igualables , a mi m agrade ,si , tindre tot el material a la via , molt a la fresca , amb envelliment natural i una mica brut, No sabeu el plaer que done agafar una maquina plena de pols i bruticia , portarla al taller i fer li un "completo" i deixarla com nova  sortida de la caixa , Enfi dic aixo perque cada escu ho disfrute de manera diferent , i a la varietat i ha el gust , diuen .......

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1223

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Oct 13, 2021 8:54 pm

Amadeu molt apassionant aquesta tasca en la qual estàs immers, adaptar la infraestructura a les necessitats de l'explotació. De tota manera, no podries mostrar el nou esquema definitiu del teu circuit? L'últim que vas posar és aquest, i no es correspon amb els canvis que has fet.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Prova_10
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDj Oct 14, 2021 2:35 am

Tens raó, Ignacio: s’ha d actualitzar. No obstant, ho deixaré per després d’una pregunta de les que estic esperant, ja que aquesta actualització la desvelaria.

Wink

Olot escrigué:
...
(Nota: hi ha alguna cosa més, però la deixo per a que els més observadors puguin preguntar) Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1223

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDj Oct 14, 2021 8:38 pm

pensativ pensativ pensativ
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDv Oct 15, 2021 1:49 am

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDv Oct 15, 2021 3:42 am

alejandro sasplugas escrigué:
Tindre un tren de jardi done multitud de possibilitats , no en veureu mai dos semblants , a les galgues petites  aixo no es done tan , totes tenen un flaire aleman ........ en canvi en els nostres s hi respire la personalitat del seu autor , de manera que les meves teories son aplicables pero no igualables , a mi m agrade ,si , tindre tot el material a la via , molt a la fresca , amb envelliment natural i una mica brut, No sabeu el plaer que done agafar una maquina plena de pols i bruticia , portarla al taller i fer li un "completo" i deixarla com nova  sortida de la caixa , Enfi dic aixo perque cada escu ho disfrute de manera diferent , i a la varietat i ha el gust , diuen .......

Alexandre

Hi estic d'acord en part, en totes les escales el material comercial és immensament majoritari el alemany o centre europeu, en les escales petites hi ha més varietat i gràcies a Algunes marques hispanes i més tard Roco vam tenir material de via ample, cosa que no ha passat en la escala G en que tant sols hi ha material alemany o americà i de via estreta hi podem afegir el suïs, però no hi ha res de les nostres contrades. Llavors no ens queda altra remei que sigui artesanal i és una enorme dificultat afegida a poder-lo tenir.
La meva maqueta d'H0 està ambientada amb material Renfe i molt poc alemany, gaire-bé tot de compra i poca cosa artesanal a la part de Catalans gaire-bé tot és artesanal i tot ell està sobre la via. Per contra a la escala G gaire-bé tot és artesanal i n'he fet molt més del que volia i em pensava en un principi quan em vaig integrar al grup i tot per la bona manera de saber fer dels qui els composen que m'han sabut donar idees per poder realitzar i de manera especial en Carles que és un màquina, de material de compra tinc ben poca cosa i algunes tunejades com material nostre i tot no m'hi cap a les vies ni als prestatges que vaig preveure en un principi per aquest tren.
I a l'Amadeu l'hi passa el mateix, quants armaris té plens de trens?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDv Oct 15, 2021 5:26 am

Armaris, ara ja gairebé cap, tret d’un a on hi guardó les màquines. Tot el que és artesanal ho tinc en vitrines, i la resta ho tinc en prestatges.

Precisament per això em vaig vendre una partida important de material, i tinc el cap de tornar-me a desfer d’una segona partida. En conec uns quants que han passat per les mateixes fases que jo mateix, primer comprar molt i tenir molt i gran. Després, quan ja estàs tip de treure i tornar a posar el material a dins de les caixes, i quan veus que el material molt gran no és funcional en el tipo de maqueta que tens, acabes venint.

El meu objectiu és tenir un Parc mòbil artesanal, i un Parc mòbil De material comercial potinejat, pintat o personalitzat. Depenent del nombre de vehicles que em quedi, podrà estar tota la via o no. Igualment em convé tenir una part del meu material en caixes, per quan anem a exposicions amb el MOMI.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDv Oct 15, 2021 5:28 am

Aquesta és el material que tinc En prestatgeries:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 128df510

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 A1f53510

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDv Oct 15, 2021 5:47 am

Haig de reconeixer  que l Ignasi te rao quan diu que en Ho no tot es aleman , perque ara ja una oferta de tren nacional molt bona . Pero es que quan jo vaig abandonar l H0 llavors si que casi tot ho ere .Tambe s ha de dir que LGB  practicament ho es tot aleman , o be suis .pero  aqui ja la diferencia , casi tots em optat per transformar o construir el nostre material  cosa dificil de fer amb el H0 ,  i aqui esta per a mi la gracia , poder potinegar el material ........
L Amadeu ho acaba de confirmar en el anterior comentari

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDv Oct 15, 2021 9:00 pm

De mica en mica...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 E1631e10

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 178e1a10

A TramBlau, lluis7 y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDv Oct 15, 2021 9:55 pm

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aquesta paret promet!!! Felicitats Felicitats Felicitats Felicitats Felicitats Felicitats Felicitats Felicitats


m'alegro moltissim veure aquesta activitat!!!! genial genial genial Bravo Bravo Bravo Bravo Bravo


mallet73

A Olot li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDs Oct 16, 2021 1:23 am

Gràcies, amic! super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12133

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDs Oct 16, 2021 6:15 am

Es pot desplaçar més enrere l'edifici?

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDs Oct 16, 2021 6:56 am

Pere, aquest no es pas el que anirà aqui, és mes, aquest és el de la fabrica (el mòdul) que ha vingut com a referència per a donarme les mides. En realitat aqui hi aniran els dos que he comprat desmuntats (dels que encara he de rebre el segon) i que uniré per a fer un edifici mes llarg. Llavors l’espai quedarà molt mes aprofitat.

Very Happy

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDs Oct 16, 2021 7:30 am

De mica en mica va prenent forma. Per estar fet a corre-cuita sembla que està prou acceptable, oi? bounce

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 1b4d8310

A TramBlau y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 27 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]
Tornar a dalt 
Pàgina 27 de 40Anar a pàgina : Previ  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Següent
 Temas similares
-
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]
» les 5 màquines St Léonard del tren d'Olot (FFCC de la Terrassa)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: