El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Madremanya Edat : 55 Data d'inscripció : 19/09/2018 Nombre de missatges : 695
Assumpte: Re: Alstom Catalans a escala H0m Dc Jun 15, 2022 4:33 am
Mira a el Taller del Modelista, que ho tenen encara més barat, i la mateixa rapidesa.
Salut!
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Alstom Catalans a escala H0m Dg Maig 07, 2023 12:22 am
Petita actualització
He fet un redisseny de la carrosseria per fer les barres dels laterals apart, amb filferro, i així poder pintar les franges grogues més còmodament. Quan ho tingui, us ho ensenyaré.
Al repassar els fils he vist que correspon amplada i motorització a l'escala TT, em pensava que era N. Ja et vaig comentar en el fil de la maqueta de Monistrol que entenia que no continuessis fent IIm si no tenies circuit i així podies fer coses. Jo H0m la trobo massa petita, a mi m'atrau molt la 0n30 que ja és una escala gran però la meitat de IIm i a més hi ha molta cosa de tren americà. Però em fa llàstima que si no puc tenir circuit en G, les meues construccions quedaran com a material de vitrina i poca cosa més. Tu ja t'has fet amb una bona col·lecció de H0m i a més, amb material original. Endavant i sort amb els problemes de motorització Joan.