El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G Dj Des 05, 2019 10:53 pm
Una feina impressionant nois!!! Hos han quedat espectaculars!!!
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G Dj Des 05, 2019 11:08 pm
el terrat de margarit escrigué:
... On és la botiga TRENS.CAT ??
No hi ha cap botiga de TRENS.CAT, Roger, ni es ven cap producte del fòrum, perquè no hi ha interessos econòmics a TRENS.CAT. Això que has vist va ser un obsequi per a tots els comensals del dinar dels 10 anys.
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G Dj Des 05, 2019 11:20 pm
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G Dj Des 05, 2019 11:25 pm
Per cert...Trobo que calen fotos en aquest fil de una tercera que també he vist. No en hi ha en que surtin les 3 juntes??
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G Dv Des 06, 2019 10:31 am
Això és una mostra que aquesta tassa és de molta utilitat, per aquest motiu me la van regalar, gràcies.
Però amés en aquest fil hi falten algunes fotos, que completen la sorpresa destapada en la trobada de Bagà. Un petit detall en els passos de construcció de les BB no n'eren dues sinó tres.
A TOG li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G Dv Des 06, 2019 10:47 am
Aaaaaraaaaaaa!
Dons per a completar el fil, tot i que aquestes fotos ja les coneixeu, mereixen ser aquí:
Olot escrigué:
Nova incorporació de material als FFCC de La Terrassa, procedent directament dels tallers I&M:
El despertar d'un somni, a primera hora del dia i amb els primers raigs de sol fred de novembre...
La llum matinal destaca molt bé els detalls i els colors de la màquina
El color de la màquina és d'un color molt difícil de definir. En origen, acabada la guerra, era del color del "glorioso ejército nacional". Però en passar els anys i no haver rebut mai més cap capa de pintura va esdevenir un color com de barreja entre oliva arbequina, lila i marró, embrutat descaradament de rovell. És el que jo defineixo com a color de gos quan fuig.
Interior de la cabina
Des de l'interior del tren...
A la rassa de la sortida de Font-Alba. Curiosament hi ha un altre fotògraf que també volia immortalitzar l'esdeveniment.
Un treball molt ben aconseguit, que mereix tota la meva admiració.
La màquina ja té el seu DNI, des del moment que ha sigut inclosa a la base de dades (que d'aquesta no me'n he oblidat! )
I ara alguna més que no coneixeu
Com podeu veure, diumenge passat la màquina va anar a Cal Gavatx...
... i allà va ser sotmesa a la dura prova de la mirada examinadora dels experts!
Assumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G Dv Des 06, 2019 9:16 pm
Moltes gràcies macos!!!!
alvarop Trenjardinaire
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
Assumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G Ds Gen 04, 2020 1:36 am
A mi em sembla que está molt ben feta aquesta cocodrilo dels FC Bascos...
Us felicito sincerament per aquest gran treball... Jo... jo vull una... jajaja!!!
Una gran abraçada i Felicitacions.
Álvaro.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G Dg Gen 05, 2020 4:39 am
alvarop escrigué:
A mi em sembla que está molt ben feta aquesta cocodrilo dels FC Bascos...
Us felicito sincerament per aquest gran treball... Jo... jo vull una... jajaja!!!
Una gran abraçada i Felicitacions.
Álvaro.
Gràcies, Álvaro.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G Dv Gen 10, 2020 5:34 am
Un secret molt guardat durant mesos!!!!
sempre es important la opinió d'en Josep.. i si ell no embruta el material...
salutacions
mallet73
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G Dc Maig 03, 2023 6:19 am
Una anècdota... Potser ho sabíeu o pot ser no...
Alguns sabreu que treballo en una escola de manteniment informàtic..tot i que més sovint faig més de manteniment que de informàtic...
La altre dia em va tocar muntar unes caixes de llums de la marca niessen...i sorpresa!!! Posava brow boberi asea.....
Vaig alucinar....de fer trens a fer caixes de llums...
Bé com deia una anècdota que em va recordar aquestes màquines que vàrem fer...
Salutacions
Mallet73
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G Dc Maig 03, 2023 9:43 am
Si, efectivament, Asea Brown Boveri sempre ha fabricat moltes més coses que no pas trens, tot en relació amb l'electricitat. No em ve pas de nou el que expliques...
Assumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G Dc Maig 03, 2023 7:25 pm
Olot escrigué:
Si, efectivament, Asea Brown Boveri sempre ha fabricat moltes més coses que no pas trens, tot en relació amb l'electricitat. No em ve pas de nou el que expliques...
Dons per a mi va ser una sorpresa!! vaig passar de cara de sorprès "Ondia!!!" ...a una rialla de..... com les màquines que varem fer..!! d'un bon record.