TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Brown Boveri vascongados a escala G

Ir abajo 
+13
el terrat de margarit
Maxx_Rivoli
KTK
Sonderzug
alvarop
ignasibaga
TramBlau
ODAKIM
bantren
Olot
Sisu
Mitjans
MALLET73
17 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDg Ago 25, 2019 5:29 am

Semblava que estavem parats, però com deia en Carles els treballs continuen, ...  ..., aquests dies ens hem pogut trobar per fer intercanvi de parer de com tenim i com ha d'avançar aquest projecte, ja tinc les bancades i els bogis de les màquines per afegir element que hi tenia que fer jo i començar a muntar-les
Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Bb_ign32
Al dia següent de veure'ns amb en Carles va venir en Josep Cañadell i em  va portar un comandament a distància que ha anat fent per a aquesta màquina, com que no teníem la BB en condicions per fer proves vam fer una bancada motoritzada de proves per fer el muntatge i anar veient les incidències que sorgien, per fer les proves de circulació hi van posar tres Martorells i la fer circular gaire-bé cinc hores seguides sense cap incidència
Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Bb_ign33
El sistema del control per arduino que van comentar en Josep i en Joan en la trobada de Bagà, que permetia controlar independentment la màquina per mitja de una aplicació del mòbil, però tenia la dificultat que necessitaven permanentment tenir la via amb tensió i passava que quan es tenia que parar les circulacions per qualsevol circumstància se'ls tallava la comunicació, en resoldre això és en el que ha treballat en Josep. El sistema funciona de manera autònoma, amb una bateria a la màquina i una altra en el comandament, llavors la alimentació de la màquina és per la via quan la tensió d'aquesta està per sobre dels 15v, quan la tensió de la via és inferior als 15v la alimentació dels motors es fa per les bateries, però a la vegada aprofita la corrent de la via que hi hagi per anar carregant les bateries.
La prova que vam fer consistia en saber quanta estona podia circular amb una tensió inferior als 15v abans d'esgotar les bateries, vam deixar la via a 14v quan el indicador de la màquina ens marcava que la alimentació era per mitja de la bateria, llavors la vam deixar en circulació gaire-bé cinc hores funcionant sense parar.
Ara la muntarem a la BB i la presentarem a la trobada de Bagà.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDg Ago 25, 2019 8:10 am

Aquest sistema deu ser el mateix que fa servir en Joan Mitjans amb les seves màquines, perquè quan ha vingut a casa m'ha demanat de deixar la via en tensió permanent.

Al meu parer aquest és un inconvenient gran perquè fa incompatible la circulació del material que te aquest sistema Arduino+mòbil amb les altres circulacions. Encara que sigui un sistema per operar en analògic, no és compatible amb les circulacions en analògic.

En quant a la Brown Boveri tinc la sensació de que aquestes fotos ja són antigues. angell
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDg Ago 25, 2019 9:51 am

Me n'alegro que en Josep hagi seguit amb aquest sistema. Tal i com el tinc jo muntat, és una etapa inicial que va fer en Fedor i jo no he estat capaç d'evolucionar, tot i que l'he seguit utilitzant.
El tema de les bateries embarcades ho tenia pensat com a alternativa d'alimentació, però això de que canviï automàticament segons la tensió de la via em sembla una evolució notable, a més d'assegurar que no es desconnecti el sistema amb alguna caiguda de tensió.

Estic frisós de veure-ho..!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDl Ago 26, 2019 3:47 am

Olot escrigué:
Aquest sistema deu ser el mateix que fa servir en Joan Mitjans amb les seves màquines, perquè quan ha vingut a casa m'ha demanat de deixar la via en tensió permanent.

Aquest era el problema que tenien, necessitaven tenir la via en tensió constant, per això en Josep va començar a treballar en aquest projecte com a repte personal.

Olot escrigué:
Al meu parer aquest és un inconvenient gran perquè fa incompatible la circulació del material que te aquest sistema Arduino+mòbil amb les altres circulacions. Encara que sigui un sistema per operar en analògic, no és compatible amb les circulacions en analògic.

És del tot compatible amb les circulacions en analògic, el seu funcionament és autònom amb la seva bateria, l'únic és que aprofita els moments en que hi ha tensió a la via per recarregar-se, el podríem definir com un paràsit. en circulació en qualsevol circuit nostre ho pot fer sense problemes així com en el MOMI, però s'ha de tenir en compte que com és autònom no obeeix a les senyalitzacions que es fan servir, per tant s'ha de conduir, no es pot deixar sol donant voltes

Olot escrigué:
En quant a la Brown Boveri tinc la sensació de que aquestes fotos ja són antigues. angell

Aquestes fotos son la primera de divendres i la segona de dissabte passat, moment de recepció del material, pot donar la sensació de ser antigues perquè els bogis els heu vist al taller d'en Carles i ara son en el meu, on ja hi estem treballant per posar els llums de posició de les bancades i poder-les pintar amb els mateixos colors en que vam pintar les carrosseries, per això hem hagut de canviar el planificació que vam seguir amb les Alsthom
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDl Ago 26, 2019 5:49 am

aixo si que es un magnific treball en equip !!! tothom aporta millores al projecte ok
felicitats per la fantàstica feina que ja porteu feta ... i el resultat final no podrà ser més que espatarrant!!! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDl Ago 26, 2019 6:14 am

ignasibaga escrigué:
...

Olot escrigué:
En quant a la Brown Boveri tinc la sensació de que aquestes fotos ja són antigues. angell

Aquestes fotos son la primera de divendres i la segona de dissabte passat, moment de recepció del material, pot donar la sensació de ser antigues perquè els bogis els heu vist al taller d'en Carles i ara son en el meu, on ja hi estem treballant per posar els llums de posició de les bancades i poder-les pintar amb els mateixos colors en que vam pintar les carrosseries, per això hem hagut de canviar el planificació que vam seguir amb les Alsthom

Només ho deia per que em sembla haver vist per alguna banda una màquina tota pintada...

smiley-angelic004

Clar que potser només m’ho he imaginat, perquè amb les ganes que tinc de veure-les...!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDt Ago 27, 2019 4:03 am

Olot escrigué:
ignasibaga escrigué:
...

Olot escrigué:
En quant a la Brown Boveri tinc la sensació de que aquestes fotos ja són antigues. angell

Aquestes fotos son la primera de divendres i la segona de dissabte passat, moment de recepció del material, pot donar la sensació de ser antigues perquè els bogis els heu vist al taller d'en Carles i ara son en el meu, on ja hi estem treballant per posar els llums de posició de les bancades i poder-les pintar amb els mateixos colors en que vam pintar les carrosseries, per això hem hagut de canviar el planificació que vam seguir amb les Alsthom

Només ho deia per que em sembla haver vist per alguna banda una màquina tota pintada...

smiley-angelic004

Clar que potser només m’ho he imaginat, perquè amb les ganes que tinc de veure-les...!

Potser ho has vist en el teu mòbil en un missatge d'en Carles, amb un muntatge que vaig fer amb les peces de la seva màquina per veure com encaixaven ja que era la primera vegada que coincidien en un taller, fixat que la taula és la meva, ja faig fer la foto i l'hi vaig passar a ell.

No passarà gaires dies en veure alguna màquina muntada, ara estic posant els fanals a la bancada i pintar cada bancada segons a la màquina que pertany. Faré fotos
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDt Ago 27, 2019 5:25 am

ignasibaga escrigué:
...
Potser ho has vist en el teu mòbil en un missatge d'en Carles, amb un muntatge que vaig fer amb les peces de la seva màquina per veure com encaixaven ja que era la primera vegada que coincidien en un taller, fixat que la taula és la meva, ja faig fer la foto i l'hi vaig passar a ell...

Oh! si que era aquesta foto!!

Així només era un muntatge provisional???

Neutral
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDt Ago 27, 2019 8:15 am

La pot penjar?, jo no ho sé fer, la tinc al mòbil i no aconsegueixo passar-la, he de fer una descàrrega cap al ordinador.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDt Ago 27, 2019 8:20 am

Ho sento, jo no la tinc al mòbil perquè no me la va pas passar. En realitat me la va ensenyar des del seu mòbil diumenge passat que vaig ser a casa seva. En tot cas, com que no té cobertura i no la podrà penjar ell, li demanaré que me l'envii i la penjo jo.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDt Ago 27, 2019 8:53 am

Aquí està:

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Bascaa10


Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDt Ago 27, 2019 9:27 am

Perfecte, aquesta és, Amadeu.
 Aquesta és la màquina d'en Carles, els bogis i la carrosseria ja tenen els colors definitius, però la bancada té la capa d'emprimació  i ha de tenir el mateix color que la franja baixa de la carrosseria i a més ho falten els fanals de posició.
 Avui ja he fet els suports per els fanals la instal·lació i pintura de les bancades, demà anirem per començar a muntar els bogis a les bancades adaptar el contrapès que va pels vols dels 4 kg i fer una fase de proves de circulació
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDt Ago 27, 2019 10:24 am

Ondia !!!! fa patxoca l aparatu , te molt bona pinta , sera molt bona tractora , i potser se li pot  angell posar una mica mes de pes...... angell angell angell

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDt Ago 27, 2019 7:49 pm

quina bona pinta !!!
i aixó dius que es provisional?? Shocked Shocked
doncs no em puc imaginar quan estigui enllestida. seguirem atents ok ok
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDv Ago 30, 2019 10:29 am

Ja hem fet algun pas més. Cada bancada i els bogis tenen ja venen predestinats a una carrosseria en concret, llavors el primer pas és fer la instal·lació elèctrica dels llums senyalitzadors de la bancada, que cada màquina els porta en diferent disposició, així la d'en Carles porta el llum esquerra en color blanc (bé groc) i el dret en color vermell que funcionen segons el sentit de marxa, així sempre porta encès el focus principal de la banda de la direcció, a més del pilot blanc d'aquella banda i el pilot vermell de la banda contrària. En la meva porta tots els pilots de color blanc (bé, també grocs) i s'encenen els dos de cada banda amb el focus principal.
 Després passem a pintar les bancades en el color de la franja blava inferior de cada màquina i muntem el contrapés, 4 Kg de plom i en Alejandro diu que és poc, se'n pot posar més si es vol, sobre tot en la d'en Carles, però a partir d'ara s'ha d'anar en compte amb la manipulació, es fa feixuc manipular-la
Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Bb_ign36
en els bogis hi posem un topall central que permet dissimular la distància entre bogis que ens obliga els radis de curvatura però que no afecta en el moment de inscriure les corbes de R1
Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Bb_ign34
un cop hem muntat els bogis a la bancada ja podem fer la instal·lació elèctrica, encara que la meva portarà el comandament que l'hi ha preparat en Josep, primer hem de comprovar que tota la instal·lació funciona correctament, per tant les dues màquines les muntem igual, salvant les diferències de funcionament de cada una
Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Bb_ign35
avanç de fer els fanals ens hem d'assegurar que la instal·lació està ben feta, els focus porten díodes en serie, per tant tenen polaritat i posició de muntatge de fanal, com podem veure en la foto en la d'en Carles encén el led blanc del cantó del fanal i el vermell de la banda contrària, la meva els dos blanc de la mateixa banda del fanal
Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Bb_ign37
ho muntem tot i com sempre a fer proves i més proves, podeu veure que els fanals tenen una part negre que és un portalàmpades per díodes de 3mm retallats i encastats en unes mitges closques d'ou fetes per en Carles en 3D, reomplint el seu interior amb massilla Puti per evitar la transparència del focus, llavors cada màquina els porta de color diferent, la d'en Carles de color negre i la meva de colr blau
Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Bb_ign38
 A aquestes alçades en Carles m'ha fet notar que m'he deixat de posar les manegues de fre i calefacció, però primer he començat a fer l'embrutat de les màquines, la foto que tinc de la meva va molt bruta
Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Bb_ign39
S'ha de fer donant bastantes capes, però les fotos aquestes no reflecteixen la realitat, no sé si és per la llum ambiental, però ara ja estan més brutes del que sembla
Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Bb_ign40
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDv Ago 30, 2019 10:45 am

Si portés barret, me'l treuria..! applaud

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDg Set 01, 2019 9:30 am

Quina birgueria de treball en equip. super12

4 kg és poc llast? MB el pes del motor i la màquina gairebé és una garrafa de 5 l! nose

Si la porteu al MOMI potser colapseu algun pont geek
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDl Set 02, 2019 3:40 am

formidable formidable
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDl Set 02, 2019 4:17 am

quina bona fila que fan !!! ok
una molt bona feina en equip !!
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDl Set 02, 2019 10:08 am

Acabada la fase de embrutar, posades les manegues de fre, la instal·lació elèctrica de la meva, faig les últimes proves les dues juntes ...
Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Bb_ign41

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Bb_ign42
Com que hi ha possibilitat de poder-nos reunir preparo la màquina d'en Carles pel transport
Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Bb_ign43
abans de encaixar-la la he pesat, per veure si es pot enfonsar algun pont del MOMI, fa 6,200 Kg, per sobre del 1,5 Kg per eix.
 A la vegada i com que ja he provat el funcionament de la meva ja puc anar per muntar el comandament a distància que m'ha preparat en Josep, la placa a on va muntat el circuit electrònic amb les bateries entra molt just a la carrosseria, un petit desplaçament en el seu muntatge em impossibilitaria encaixar la carrosseria, per tant he decidit canviar el sistema de muntatge
Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Bb_ign46
He de desmuntar la teulada per poder fer una nova obertura per poder entrar el circuit
Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Bb_ign44
que que encaixonat al mil·límetre però hi cap tot bé, ara ja puc tornar a muntar la carrosseria a la bancada per poder collar el circuit al contrapés, de manera que permet muntar i desmuntar la màquina sense problemes
Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Bb_ign45
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDj Set 05, 2019 5:23 am

Hola nois!

es una feinada aquesta de molts mesos de disseny, feines, verificacions, etc etc....pero ja les tenim! Com no dir-vos q treballar amb el ignasi es........una passada per dir alguna cosa presentable....pero tinc un munt de qualificatius no abtes per a menors......

Moltes gracies ignasi sigui la continuacio de molts altres projectes i col.laboracions.
Gracies per fer la arribar....anb tanta baba li he tret la pintura de rovell... riuuuu

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
X+
Jardinaire
X+


Ubicació : Pontos
Edat : 45
Data d'inscripció : 25/04/2019
Nombre de missatges : 78

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDj Set 05, 2019 6:32 am

Imporesionant la feina que heu fet, molt boniques, moltes felicitats
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDj Set 05, 2019 10:24 am

Ens calen fotos d'aquesta despintada...  baba corrosiva ?

 aquests treballs ens enriqueixen a tots dos i per a mi és important.

 Una foto del comandament que ha fet en Josep per la màquina.
Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Bb_ign50
han de continuar les proves per valorar la fiabilitat i demès, mentre continuar l'altra treball que ha d'estar a punt per la trobada de bagà i ja no em puc encantar massa
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDj Des 05, 2019 7:47 pm

Revisant aquest fil he vist un detall d'aquesta foto que m'havia passat per alt. Very Happy

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Bb_ign10
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitimeDj Des 05, 2019 10:51 pm

Olot escrigué:
Revisant aquest fil he vist un detall d'aquesta foto que m'havia passat per alt. Very Happy

Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Bb_ign10
affraid hein80 somriu somriu baba On és la botiga TRENS.CAT ?? angell Very Happy Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Brown Boveri vascongados a escala G   Brown Boveri vascongados a escala G - Página 9 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Brown Boveri vascongados a escala G
Tornar a dalt 
Pàgina 9 de 10Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
 Temas similares
-
» Draisine VT escala G/IIm
» les 5 màquines St Léonard del tren d'Olot (FFCC de la Terrassa)
» Tortuga en G Escala
» Automotors V.A.Y escala G/IIm
» Talgo a escala G

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: