TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]

Ir abajo 
+10
lluis7
peps
ignasibaga
TramBlau
Mitjans
Sisu
josepmaria
MALLET73
Olot
dvdtren
14 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
AutorMissatge
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDj Abr 01, 2021 7:03 am

Hola! Darreres proves

Bé el circuit ja el tenim definit, és bàsic però em permetrà veure circular els trens.

Finalment he vist que el principal problema que tenia era voler enfocar el circuit com si es tractés de l'escala HO i em representava molts entrebancs que no em deixaven gaudir del tren.

Per això he simplificat (de moment, clar!) la maqueta més modelista, la tinc a l'habitació en HO i que disfruto fent maniobres i decoració tipus diorama.  Ja us he comentat alguna vegada que es del tipus perimetral i estic prou satisfet
I, al terrat, la "gran" per gaudir a l'exterior amb les inclemències corresponents.

Adjunto alguna foto d'avui amb les proves sobre el terreny. Només em falten alguna via i aprofitaré que vull posar el terrat al dia per començar a instal·lar-la.

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Terrat13
Si, ja sé que a nivell de cota 0, al terra, donarà mals d'esquena, però de moment així ho faré i em permetrà començar a construir alguna construcció que tinc al cap com ara la corresponent estació, una caseta del pas a nivell i un patit taller amb carbonera.

De feina en tinc, mica en mica, he de salvar amb un petit pont el desaigua de la pluja, no fos que s'enxarquesin les vies, netejar les vies, fer una base d'uns 5 cm d'alçada pel circuit on posar grava tipus el circuit d'en Saspluges, etc....

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Img-3313

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Img-3314

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Img-3315


Total, al lio!

A Olot, TramBlau, MALLET73, josepmaria, alejandro sasplugas, Mitjans y a X+ Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDj Abr 01, 2021 8:26 am

Això és un tren de jardí ok ok ok ok
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDj Abr 01, 2021 9:07 am

Tren Tren Tren Tren aplaudir aplaudir aplaudir applaud applaud treball treball treball treball

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDs Abr 03, 2021 9:37 am

ignasibaga escrigué:
Això és un tren de jardí ok ok ok ok

O un tren mixt de Jardí i terrassa riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDl Oct 18, 2021 10:48 pm

Avui fent rodar l'Stainz

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Img-4711

A Olot, TramBlau y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDl Oct 18, 2021 11:46 pm

super12 super12 aplaud aplaud aplaud aplaud

pobreta sense cap vagonet per arrossegar!?? s'haurà sentit sola!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDt Oct 19, 2021 12:21 am

Bonica foto.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDt Oct 19, 2021 3:32 am

Via molt ben muntada, plana i ben alineada, ok ok ok ok
La gespa està molt plana, que és gespa artificial?
Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDt Oct 19, 2021 4:02 am

Si si és gespa artificial. De fet vaig comprar uns sacs de grava per fer de balast, que li donaria uns 3 o 5 cm d’alçada respecte al terra amb un llisto com a voral; però he vist que queda força bé.
Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDg Nov 21, 2021 4:07 am

Hola,

Vull fer-me uns topalls de forma artesanal, he vist aquests (dels quals tinc les mides a escala HO i les hauria d'escalar a 1/22). Com els veieu pels nostres LGB.
La idea és fer un motllo i fabricar-los amb ciment amb la travessa de fusta
.
començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Tope10

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Tope210

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Tope310
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDg Nov 21, 2021 5:01 am

Jo crec que és molt bona idea, perquè a demés de què et quedarà bé, amb el temps tot allò que és substitutori dels productes naturals (és a dir plàstic, cartró, etc) envelleix fent-se malbé. En canvi els productes naturals (la pedra el ciment, etc) envelleixen prenent solera.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDg Nov 21, 2021 6:15 am

Amadeu, aquesta és la idea. Com em vas ensenyar el “verdet” li dona “solera” ok
Em poso a mans i mànigues; però al meu ritme riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDg Nov 21, 2021 7:18 am

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

Me'n alegro, dons, de saber que li ha servit a algú el verdet que us vaig ensenyar. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDj Nov 25, 2021 4:20 am

Permeteu-me una foto: L'encant d'un circuit exterior

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Img-5010

Per cert, una consulta, quan plou i després, quan tot està xop, hem d'esperar a que estigui sec, oi? és pel tema de la corrent i l'aigua.... començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 1f606 començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 1f606

A X+ li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDj Nov 25, 2021 4:26 am

dvdtren escrigué:
Permeteu-me una foto: L'encant d'un circuit exterior

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Img-5010

Per cert, una consulta, quan plou i després, quan tot està xop, hem d'esperar a que estigui sec, oi? és pel tema de la corrent i l'aigua....  començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 1f606  començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 1f606  

Quan aquesta herba creixi no ser+a tant agradable, ... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Els trens poden circular fins i tot amb pluja
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDj Nov 25, 2021 4:26 am

No hi ha cap problema, com a molt, tindràs una petita caiguda de tensió si alguna part queda submergida.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDv Nov 26, 2021 4:49 am

molt bonica aquesta imatge del verdet creixent...si els trens van passant no creixerà...però si no després serà complicat..podries fer una màquina talla gespa com el circuit de Melbourne...

Jo encara no ho he probat però ser que plogui o nevi els trens continuen funcionan...

bona inciciativa amb aquest topall de formigó..no recordo qui del foro en va fer... nose pensativ pensativ

Felicitats!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1209

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDv Nov 26, 2021 9:02 pm

No és gaire ecològic, però fa les mateixes funcions del tren herbicida. Això és el que feia servir quan tenia el circuit exterior. Amb una o dues ruixades per temporada n'hi havia prou.

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Descar10
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDv Nov 26, 2021 9:23 pm

Bé de solucions hi han moltes...jo no sóc de productes quimics...crec que gaudeixó més fent uns enginsy de manteniment i abans de fer circulacions passar-los per el circuit per tenir-lo llest..jugar abans de jugar!! Wink Wink Wink

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDs Nov 27, 2021 5:40 am

Faig esment a la pregunta sobre la humitat i pluja sobre els circuits de jardi , jo diria que precisament amb pluja i tot ben moll es quan el tren circula mes fi , Jo que tinc el meu circuit en terres tradicionalment seques , m agrade mullar les vies ,inclus els trens amb manguera en forma de pluja.....mentre estan circulant . Cap problema .

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDs Nov 27, 2021 6:32 am

Al nord és freqüent les ovelles, 4/6 als jardins amb herba, les lloguen per dies Very Happy

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDs Nov 27, 2021 8:52 am

Ok!!! Farem la prova la propera tormenta 👍 tenia dubtes que no saltesin els tèrmics jejeje
En relació al topall he creat un fil específic que aniré actualitzant.
Merci
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDs Nov 27, 2021 6:28 pm

Felicitats per la vegetació salvatge que t’envaeig la via, tal com jo recordo en molts carrilets, però especialment en el tren d’Olot.

Very Happy

MALLET73 escrigué:
...
bona inciciativa amb aquest topall de formigó..no recordo qui del foro en va fer...

Jo diria que va ser en Pere.

alejandro sasplugas escrigué:
... jo diria que precisament amb pluja i tot ben moll es quan el tren circula mes fi ...
... m agrade mullar les vies ,inclus els trens amb manguera en forma de pluja.....mentre estan circulant ..

Comparteixo plenament aquests comentaris: de vegades, quan fallen els contactes de les vies i el tren no funciona bé, el Remei infal·lible que he trobat és agafar el manguera i ruixar-ho tot. Llavors funciona perfecte. Amb la pluja també, i ademés fins i tot canvia la sonoritat del tren, cap a millor és clar.

L’únic problema que de vegades em dóna la pluja és que, segons com, esquitxa de terra portant granets de sorra que queden adherits a la via. Si això pasa, en secarse, és terrible. Però si és una pluja fina amb aigua neta, com la major part de vegades, llavors va de perles.

Però aquest problema tu no el tindràs pas havent-hi les herbes que hi tens, per molt fort que plogui.

dvdtren escrigué:
Ok!!! Farem la prova la propera tormenta...

En realitat no cal pas esperar: si tens una manguera, la pots utilitzar de “canó de pluja”. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDs Des 04, 2021 4:35 am

Darrera actualització del circuit: he modificat la zona del "taller i carbonera" per deixar lloc a una futura barbacoa Very Happy

També el traçat de l'estació. He vist que d'aquesta forma puc col·locar millor una passera elevada.

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Lgb_te10
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitimeDs Des 04, 2021 6:38 pm

Veig que utilitzaras corbes de R3. Aquest radi ja no fa el mal d’ulls del R1, però si tens espai per a posar-n’hi de més grans, encara millor. Mai lamentaràs haver utilitzat radis grans.  Per si t’és útil, en aquest fil vaig posar una idea per millorar visualment les corbes:

https://trenscat.forosactivos.net/t113-corbes-millora-de-les-corbes-de-radi-petit

Faràs el circuit aixecat, o a nivell de terra?

Suposo que has seguit aquests fils a on se’n parla molt i es dónen moltes idees: Very Happy

https://trenscat.forosactivos.net/f30-vies-i-infraestructures

https://trenscat.forosactivos.net/t639-el-circuit-ideal
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 4 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 5Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
 Temas similares
-
» les 5 màquines St Léonard del tren d'Olot (FFCC de la Terrassa)
» El meu primer circuit [Bantren]
» Projecte de Circuit a Escala 1/16 [Andalias]
» Com posar el vostre primer missatge
» Regne Unit dóna la benvinguda al primer tren solar del món

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: